Min lilla Sessa
Det glittrar om hela henne och hennes päls, ja jag har inte kännt någon som är så mjuk å len. Å vilka ögon…
Lomsen: är du säger på att du inte tagit ner vita fluffiga sommarmoln och satt fast på henne?
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Åh, så söt hon är ^^
Hanna
Hon är min nya favorit, ja Ninni är nr 1 men de är nära nära (efter Gloria förstås) ;-)
Resan gick bra, tack gode ** för AC! Jobbigt att resa och skönt att komma hem igen.
Det har gått bra att släppa ihop alla och sessan hon pratar med dem å de låter sååååååå gulligt.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Hon är söt.

Oj vad den goldenvita var lik min Cerutie.
#5 Se där se där =)

#7 Ja ganska. Men borde du inte beskära din bild lite mera…*fniss*

kanske det :P
å verkligen en prinsessa :) Var kommer hon ifrån?
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
Vilken sötnos :) Vilken fin bild med Ninni och Sessan ihop.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vad roligt att du fått hem henne nu ;) Hon är ljuvlig!
Men varför döpa om dem när de har så fina namn från början? ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#1 #12 Ja, men du får det fast för mig är hon Glittersilverdagg (kort Daga) men jag hade ju en katt som hette Sessan så du får det namnet såklart! Hon är ju er "Sessa" nu. Lycka till, kul allt gick bra!
Här föddes 4 nya ungar imorse på Mors dag, en dog tyvärr! Se egen tråd!
#10 Hon kommer från mig, föder upp lunkor och blandisar utanför Östersund!
Vad söta<3
Vilket ljuvligt litet hjärtegryn! Stort grattis till er! :)
Jättevacker var hon =)
Jättecharmig ser hon ut att vara! En riktig liten prinsessa ja! =)
#12 Ja för att det är så jag känner för djuren. Gloria hette Bella, Ninni hette Natalie, Sessan hette Daga/glittersilverdagg…
Agnes kallas fetknoppen, Signe för Signe och Odessa för fegskiten. Albin kallas pussgubben och Marwin för gogubben =)