Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 821 ggr
chriisse
0

Bildbomb på buren!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har "renoverat" min bokhyllebur i ungefär två dagar nu, och här är resultatet! Jag är grymt nöjd iaf! :D

chriisse
0

Utanpå satte jag en cykelkorg där jag kan ha grisarnas favoritgrönsaker i. :D

chriisse
0

Och den här smarta idén fick jag härifrån Mif. :)

chriisse
0

Åh, så fint grisarna har fått det nu. :) mer bilder kommer nog när marsvinen väl har fått flytta in.

Berlau
0

Vilken fin "design" du gjort på den, det blir fint att ha inne i rummet. :) Ska nog också ta och måla min, dem ser så slitna ut ^^

chriisse
0

#4 Håller på att måla om inne i rummet också så passade på att fixa till buren också på samma gång, så nu ser den ju faktist mer ut som en möbel än en skräplåda. ^^

Berlau
0

#5 Åh, vad skönt att någon har samma problem som jag, eller hade :P Fast min står i vardagsrummet, men mamma uppskattar nog om vi målar den ^^

paronskrutten
0

Åh, vad fint det blev =) Mina grisar är avis, spec på grönsakerna! ^^

Helena

[deedeeojohnny]
0

Oj vad fin FörvånadSkrattande vilken bra fantasi du har Skrattande nu fick jag allt lite inspiration Flört eller va det heter ? haha x)

Aristarcos
0

Vad fint du gjort buren, ett konstverk, nu får dina marsvin gilla den varken de vill eller ej ^^

FeliciaS
0

Mycket fin, måste jag säga ;) Man kanske ska ta och smycka ut sin egen lite nu i sommar ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Så snygg den blev!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

chriisse
0

Kan tillägga att blommorna är från panduro, tror dom heter wall deco, finns i massa olika mönster. Jättesmart grej om man inte är duktig på att måla själv.

Marsvinen får flytta in där om ett par dagar, och dom måste gilla det! ^^

agnes_S
0