Min födelsedagstårta :-D
Nä gud vad fin! Nu blir jag lite avundsjuk :)Vad köper man sådana? Bor du i Göteborg?
# Min killes arbetskompis har en syster som är konditor så hon gjorde den. Jag bor i Sölvesborg, lite svårt att skicka på posten kanske
. Men det borde gå att fixa i en stor stad som Göteborg 
#2 Ja, det tog emot jättemycket att skära upp den
. Ville ju behålla den för den var så fin!
ååå va fin den är! Grattis förresten 
Vilken söt! ;)
Varför blev inte vi bjudna? Den hade ju räckt till hela marsvin.ifokus ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Grattis till dig, vad fyllde du ? Och vilken häftig tårta, säger som de andra, man tvekar nog länge innan man snittar den ;)

Men va coolt! Den där var bra häftig. Var den någe god då? :D
Grattis! Mums va gos den ser ut.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#3 Okej, vad synd ;) Får väl be om en när jag fyller år.
Grattis! Vad fin den var! Lite tråkig att äta upp, men å andra sidan ser den väldigt god ut ;)
Tack allihopa! Jag fyllde 24år, men får man en så fin tårta får man vara barnslig
. Den var jättegod! Men det blev många foton innan jag klarade att skära upp den.
#7 Med tanke på hur stor den var så hade den nog det
. Får tänka på det nästa år 
Haha, vilken rolig och smarrig tårta! :D Tassarna ser ju jättekul ut! Vad omtänksamt av din sambo. Grattis!
Vilken fin tårta! :) den personen som gjorde den måste varit grymt duktig :). Grattis :D
Jättefin och söt tårta! Och grattis till dig! :D
Vad är den gjord av? :P
#16 Jag tror det är smörkräm till pälsen, det rosa är marsipan och det svarta vet jag inte. Inuti var det choklad, banankräm och grädde *MUMS*
Vilken cool tårta! =) Grattis i efterskott!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
På Bakverk har vi ett par som gör jättefina tårtor - kan säkert ta emot beställningar på marsvinstårtor också ^^
Mvh Felicia
#19 Hon har planer på att starta ett eget bageri så det blir säkert så fort tiden är den rätta
. Hon gjorde bl a en tårta till sin bror på min sambos jobb. Han är en riktig tjejtjusare så hans tårta hade formen av en rumpa med stringtrosor 

#21 Man kan ju alltid fråga. Annars får du skriva ut en bild på min och säga att lilla Sölvesborg kan de minsann göra såå häär fina tårtor, så det så 
#23 Haha, precis ;)
Mvh Felicia
åå vad fin, måsta ha varit svårt och skära sönder den :P
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
Tack för grattisen allihopa!
#25 Ja, det sved! Hade velat spara den som prydnad ju!