Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 2041 ggr
Lyan
0

Min födelsedagstårta :-D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla vilken fin fördelsedagstårta min älskade sambo köpte till min födelsedagsfest Skrattande.

Berlau
0

Nä gud vad fin! Nu blir jag lite avundsjuk :)Vad köper man sådana? Bor du i Göteborg?

Moa-16
0

Nä så söt den vill man ju inte äta. Äta marsvin. Nä. Hi hi! Jätte fin var den.

Lyan
0

# Min killes arbetskompis har en syster som är konditor så hon gjorde den. Jag bor i Sölvesborg, lite svårt att skicka på posten kanske Obestämd. Men  det borde gå att fixa i en stor stad som Göteborg Skrattande

Lyan
0

#2 Ja, det tog emot jättemycket att skära upp den Tyst. Ville ju behålla den för den var så fin!

[Lynx76]
0

ååå va fin den är! Grattis förresten Skrattande

Moa-16
0

Ja  just det GRATTIS!Glad.

FeliciaS
0

Vilken söt! ;)
Varför blev inte vi bjudna? Den hade ju räckt till hela marsvin.ifokus ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Aristarcos
0

Grattis till dig, vad fyllde du ? Och vilken häftig tårta, säger som de andra, man tvekar nog länge innan man snittar den ;)

Sannich
0

Men va coolt! Den där var bra häftig. Var den någe god då? :D

marsvin2008
0

Grattis! Mums va gos den ser ut.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Berlau
0

#3 Okej, vad synd ;) Får väl be om en när jag fyller år.

agnes_S
0

Grattis! Vad fin den var! Lite tråkig att äta upp, men å andra sidan ser den väldigt god ut ;)

Lyan
0

Tack allihopa! Jag fyllde 24år, men får man en så fin tårta får man vara barnslig Skrattande. Den var jättegod! Men det blev många foton innan jag klarade att skära upp den.

#7 Med tanke på hur stor den var så hade den nog det Tungan ute. Får tänka på  det nästa år Flört

Filosofia
0

Haha, vilken rolig och smarrig tårta! :D Tassarna ser ju jättekul ut! Vad omtänksamt av din sambo. Grattis!

[deedeeojohnny]
0

Vilken fin tårta! :) den personen som gjorde den måste varit grymt duktig :). Grattis :D

CamillaS
0

Jättefin och söt tårta! Och grattis till dig! :D

Vad är den gjord av? :P

Lyan
0

#16 Jag tror det är smörkräm till pälsen, det rosa är marsipan och det svarta vet jag inte. Inuti var det choklad, banankräm och grädde *MUMS*

Moa-16
0

Å så gott det låter. Vill också ha en sån tårta. Den klart häftigaste jag sett någonsin.;)

Moa-16
0

Kom på att den som gjorde tårtan kan ju starta ett marsvins konditori=). Man väljer färger och ras och får sitt marsvin som tårta. Ha ha. Ett förslag.;)

Creation
0

Vilken cool tårta! =) Grattis i efterskott!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

På Bakverk har vi ett par som gör jättefina tårtor - kan säkert ta emot beställningar på marsvinstårtor också ^^

Mvh Felicia

Lyan
0

#19 Hon har planer på att starta ett eget bageri så det blir säkert så fort tiden är den rätta Glad. Hon gjorde bl a en tårta till sin bror på min sambos jobb. Han är en riktig tjejtjusare så hans tårta hade formen av en rumpa med stringtrosor FörvånadCool

Lyan
0

#21 Man kan ju alltid fråga. Annars får du skriva ut en bild på min och säga att  lilla Sölvesborg kan de minsann göra såå häär fina tårtor, så det så Cool

FeliciaS
0

#23 Haha, precis ;)

Mvh Felicia

Buffen
0

åå vad fin, måsta ha varit svårt och skära sönder den :P

Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet

Lyan
0

Tack för grattisen allihopa!

#25 Ja, det sved! Hade velat spara den som prydnad ju!