Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1206 ggr
Linnet
0

Marsvinsungar kan tingas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En hona som är 5 veckor gammal och fyra honor och en hane som är 5 dagar gamla kan tingas nu. Bilden är på dom yngre, hanen längst till höger. Två rexhonor och två släta.

Den äldre honan är golden/vit och har teddypäls med lite virvlar, bild finns på hemsidan:

http://notvikensdjur.zoomin.se

Dom finns i Luleå.

Pris: hona 200:-, hane 150:-

lomsen
0

Hanen är för söt, synd jag har så många redan!Glad

Linnet
0

Tre hanar till föddes i natt, släthåriga i ljusa färger, ska fota och lägga in bilder.

Så nu är det ett gäng som behöver nya bra hem om ca 1 månad.

marsvin2008
0

Linnet: Tur för mig att du inte har Lunkor Flört

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Moa-16
0

Söta. Men varför kostar honorna mer?. Har jag aldrig sett att dom är annars. Bara en 50 kr men ändå.

Linnet
0

#4 Dom flesta vill hellre ha honor, så då kan man ta lite mindre för hanarna, fast nu har jag ändrat på hemsidan, så det är samma pris för alla = 150:-

#3 Nej inte renrasiga, men nästa kull som kommer kan få lunkapäls, då mamman har lunkapäls, men hon är inte så långhårig. Pappan har vanlig, ganska lång päls med nån virvel.

Berlau
0

Åh, vill ha, vill ha, vill ha men ska inte ha ;)

Aristarcos
0

#2 Grattis till de nya bebisarna , alltid kul med lite bebis bilder ;)

FeliciaS
0

Vilka sötnosar ;) Har ju bebisar själv här hemma så det är inte aktuellt med fler just nu dock :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Linnet
0

Marsvin 2008: Dom kom redan i dag, tre riktigt lockiga bäbisar. Men nu är det sista kullen på ett tag. Har visserligen honor med hanar men dom är inte långt gångna om ens dräktiga.

marsvin2008
0

#9 Ohåou! *blundar hårt* Fast jag ska nog inte ha nån mer än på ett tag. Jag får ju kanske egna bebisar i höst :)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Linnet
0

Nu finns bilder på hemsidan på alla bäbisar, det funkar inte att lägga in här just nu, eftersom bilderna bara finns på hemsidan (inlagda från annan dator) och just nu kan jag inte flytta dom, pga nåt krångel med hemsidans redigeringsprogram. Men gå in och kolla under marsvinskullar.

http://notvikensdjur.zoomin.se