Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1339 ggr
Abico
0

Hälsning från Siiri

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Efter allt liv som varit kring lilla Siiri det senaste tänkte jag att det kunde vara på sin plats med en liten videohälsning :)

Siiri äter nu helt själv, som en häst och är sitt pigga glada jag igen.

Hanna 

Berlau
0

Vad bra, att hon är frisk nu :)

Sannich
0

Söta Siiri! :) Man blir så sugen på en när man ser henne. :)

Moa-16
0

Vad bra att hon är bättre!.

Aristarcos
0

Vad härligt , det låter ju toppen.. =) Tur att hon hade dig som matte ;) som kämpade så bra med henne !!

marsvin2008
0

Va snuttigt! skönt att hon mår bra nu.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

agnes_S
0

Verkligen skönt att allt gick bra tillslut. ^^ Jättesöt är hon. =)

Filosofia
0

Härligt att Siiri är sitt vanliga jag igen! :)

FeliciaS
0

Verkligen härligt att höra att hon blir allt bättre ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

idipidi
0

Vad duktigt du har kämpat Hanna! Det är inte lätt när de börjar strula med ätandet…

Abico
0

Det är så obeskrivligt skönt att hon är bättre, jag har varit helt inställd på att förlora henne faktiskt. Hade inte mycket hopp om att klara henne när hon bara satt och stirrade in i väggen och sedan var som en levande död när hon kom hem efter sövningen…

Men vi har verkligen kämpat ihop och vi klarade det :P Hon förtjänar så att leva, för hon är en underbar liten gris.

#2 - Tja, eftersom veterinären konstaterade att det inte var något bettfel som orsakat det hela så kommer hon att paras som planerat i juli :P Så det blir de och pe white ungar i oktober någonting ;)

Hanna 

Sannich
0

#10, men visst har du valt en satinhane?

Abico
0

#11 - Japp, ungarna blir satinbärare. Men eftersom Siiri inte har någon satin bakåt så blir ungarna inte satin.

Hanna 

Lyan
0

Vad skönt att hon är bättre!

Sannich
0

#12 Hur kommer det sig att du använder en satinhane? Hon/han som äger honom har väl ickesatinhanar?

Abico
0

#14 - Eftersom det finns så otroligt få de white hanar. Och eftersom Siiri är pe bärare vill jag inte ta in någon pe white med risk för att bara få pe i kullen. Hon som äger hanen har en self de white hane också men han är rätt lång i nosen så satinen tycker jag passar bättre till Siiri :)

Hanna 

Creation
0

Så jätteskönt att höra :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sannich
0

#14, Okej, men då har du en hane för eventuella flickor i kullen, även om han är lång i nosen. För som du säger, så finns det inte överdrivet med De White, tyvärr.

Abico
0

#17 - Ja, precis :) Och om ett par generationer kan jag våga para in någon pe white också.

Hanna 

Sannich
0

#18, Väldigt spännande hur som helst. Du har ingen fundering på para in Cream, i senare skede? Tänkte det är många som har en vit förälder eller vitt i släkten.

runas
0

Åh så härligt att hon är bättre och fy så söt hon är! Och deras små ljud, jösses vad jag saknar att ha marsvin!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Abico
0

#19 - Jag är väldigt förtjust i cream, var inne på den färgen innan de white faktiskt. Vi får väl se hur det blir framöver :)

#20 - Visst är hon och ljuvligt temperament :)

Alla små ljud är nog det jag skulle sakna nästan mest om jag blev av med marsvinen, jag kanske kunde spela in en skiva till dig ;) Med hela paprika kören med :P

Hanna 

EvaLuna
0

En mkt duktig & föredömlig pig & matte! Helt underbart att höra att den lilla finska är kry igen

Sannich
0

#21 Haha. Precis som mig, men när jag började leta efter en De white eller en cream så blev det de sistnämnda. Tyvärr är Colleen för mörk för att ha den riktigt fina creamfärgen. :) Men älskar min pärla endå. :)

tantnett
0

Vad glad man blir av att både se och läsa att Siiri hämtat sig.

Kanonbra kämpat Hanna, och även Siiri.

Marsvin 4-ever Tungan ute.