Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 742 ggr
marsvin2008
0

Lättare att anmäla

Jag saknar en liten anmäl inlägg knapp där uppe brevid hantera inlägg.

Kanske blir det lättare för er som jobbar med/på sajten att kolla upp anmälningar och klagomål då…

Alltså seriösa anmälningar menar jag inte bara sånt som man tycker olika än andra om. Påhopp, kränkning, svordomar och andra otrevligheter som folk här inne kan ha för sig.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Creation
0

Posta detta inne på support. Det är där ifokusadministratörerna finns. Värd och Sajtvärd tar hand om skötseln av sajten, inte utformningen av den. Eller hur man kan säga ;) Men det var en bra idé.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Liinda]
0

Jag tycker också det var en jättebra ide! :)

Sandra-B
0

Detta har blivit inlagt som förslag på sajten som är öppen för Medarbetare, sajtvärdar samt ifokusgänget.
Dock inte av mig utan av en annan Medarbetare, dock inte här på marsvin, som hann läsa och reagera på först:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Stephanie
0

Det var jag Oskyldig Tyckte att det lät som en bra idé!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

marsvin2008
0

Jag har lagt in det på suport nu så den här tråden kan Raderas! =)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Aristarcos
0

Tyckte det lät som ett kanon förslag, måste jag bara tillägga..

FeliciaS
0

Eftersom det här har mer med själva iFokus att göra och TS har skapat en tråd på Support, låser jag tråden.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer