Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1154 ggr
godisgrisen
0

Kull 13. Harry Potter K

I morse fick Elie fyra toksöta söner! Allt verkar ha gått bra även om det var mycket blod på mamman och i buren. Elie och pojkarna mår bra.

Det skulle ju bli harlequin ungar, det blev det inte. Vill kalla denna kull en ren pet kull men de är verkligen söta!

Krum nonself zobelmagpie med virvel på ryggen, tokigt då!

Klonken nonself zobel dutch, eller ja, han är tecknad som en dutch och inte som en magpie som han borde vara. Hoppsan!

Kingsly crested black harlequin med en massa vita tecken. Oj!

Krake en liten crested black harlequin med lite vitt. Lite tokigt där med!

Rasmässigt inget vidare men de är som sagt fantastiska och jag är så glad att alla är pigga och fina! Alla fyra blir till salu. Bilder kommer när jag tömt mitt minnes kort lite så det går att fota trallalaa.

idipidi
0

Hihi, grattis! Hur gjorde du för att få de där? :-D

Aristarcos
0

Grattis till småkillarna, det genetiska är inte alltid förutsägbart ;)

Berlau
0

Grattis, det var lite misstag ^^

Abico
0

Grattis till de små :P

Hanna 

paronskrutten
0

Bilder? Är jättenyfiken ^^ :)

Helena

godisgrisen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det kan ju bli lite hur som helst när pappan inte är renavlad. Själv är han ju crested chocolateharlequin men inte hans mamma och pappa. Elie är en riktigt prydlig black magpie.

Abico
0

#6 - Hjälp så häftiga! :D

Hanna 

agnes_S
0

#6 Jätteläckra! Sötnosar ^^Grattis :D

idipidi
0

Oj så sötiga! Tokgrisar. :)

paronskrutten
0

Men vilka fina! Underbara färgkombinationer :)

Helena

Creation
0

Oh, vilka gullegrisar :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

godisgrisen
0

Jag vill ju sätta in fler bilder ju, den där var ju inte den bästa. Men det går inte just nu…

godisgrisen
0

En till bild.

godisgrisen
0

Det var Krum, Krake, Kingsly och Klonken på bilden ovan. Ser ni så liten Krake är jämfört med sina bröder! Jag tror ändå han är okej för han äter och är pigg. De är bara för underbara.

Och en bild på båda kullarna i ormgrop. Vad bra nu kan jag lägga in bilder det gick inte igår.

Abico
0

#13 & #14 - *smälter* Jag är så bebissjuk nu ^^

Hanna 

godisgrisen
0

#15 Ja, visst är det jobbigt när andra visar sina bäbis bilder, jag vet precis. Men nu var det min tur och det är jag så glad för.

Abico
0

#16 - Ja, usch vad jobbigt det är :P Bäst att jag sätter igång å gräva skit ur burarna nu för att dämpa allt det här söta lite *s*

Hanna 

FeliciaS
0

Stort grattis! Vilka jättesöta små bebisar :) Klingsy är helt fantastiskt vackert tecknad tycker jag ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Aristarcos
0

Gud så söta de var allihopa , harlequin killen var härlig :)

godisgrisen
0

#20 Du kanske vill köpa honom han liksom de andra pojkarna är till salu! Vi mumlade ju lite om en hona till dig, hon kom inte som du ser, tyvärr. Nya och mer renrasiga kullar planeras till september oktober.

Aristarcos
0

#20 Inga hannar är aktuella just nu ;) men försöker att övertala maken att bygga ett marsvinshus/liten stuga, på en 5-6 kvm eller något till dem för lillan är nog kanske lite allergisk ändå.. har lite astma till och från.. och mindre hemifrån känns det som..och vill verkligen inte göra av mig med dem..