Blomkrukor är toppen!

alltid! ;)
Så smart och snyggt med krukan!
Och Siiri är så himla fin hon med. :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ja det var ingen dum idé med blomkruka, våra skulle nog göra likadant som din golden tjej… för det är läskigt med höjder ;)
#4 - Ja, vilka höjder sedan ;)
Hanna
#5 Ja eiffeltornet kan man ju inte klättra upp på 

Vi körde också blomkrukor, speciellt på sommaren då de håller sig relativt svala. :) Men sen vi flytta så har jag helt tappat bort dem..

Men förstår ni inte att Siiri vill tala om att hon minsann är den vackraste av alla blommor.
Vänd på hennes namn så blir det Iriis, det är ju ett vackert blomsläkte. 
#3 Men är det inte ljuvliga Greta som helt plötsligt ville vara med på bild. 
Säg till om hon kommer ner till "du vet var". Bara så jag vet om jag skall ha stor handväska med. He He.
Marsvin 4-ever
.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 - Greta är så sjukt komisk, så fort man tar fram kameran för att filma eller ta kort på något av marsvinen i den buren så ser man hur Greta lååångsamt, låångsamt kommer glidande in i bilden XD
Titta här bara ;)
Hanna
#9 Hehe hon blir ju svartis förstår du väl 

#9 Haha, vilket roligt marsvin du har. 
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

#9 Tror Greta lever i tron att hon är Greta Garbo. Ha Ha.
Men vissa djur är linslusar. Min häst är deffinitivt en linslus.
Så lilla Sophie har inte flyttat ännu? Eller filmen är tagen tidigare?
Marsvin 4-ever
.
#12 - Der är illa när till och med du ser skillnad på Tilda och Sophie, medan jag knappt gör det ;) Sophie har inte flyttat ännu. Om allt går vägen så åker hon 20-21 någonting.
Hanna

#13 Jag ser mycket i ögonen på djur. Den blicken är ett ungdjurs blick.
Tilda har ett helt annat uttryck. Fast häromdagen kan du tro Ella hade ett snabbt ögonblick exakt sin mamses uttryck. 
Marsvin 4-ever
.
#14 - Jo, det har ju rätt i :P Och sen ser Sophie rätt slynglig ut i kroppen just nu. Du ska se att Ella får sin mammas ögon när hon blir lite äldre :)
Hanna
Jag tror jag också ska knycka ngn gammal kruka till mina grisar, nu när det finns gott om plats i nya buren! ;)
Vad gullig Siiri är!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#15 Det hoppas jag för Tilda har verkligen underbara uttryck i sina ögon.
Marsvin 4-ever
.
Haha, så smart! ;) Matchar Siiris päls också. Men hur blir det när de gnager på keramiken? Kan tänka mig det ljudet, deras tänder skrapandes mot kanten *rysa* Haha… Men dina grisar är kanske inte så enormt gnagbenägna som min hög?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#19 Tror inte att dom vill gnaga på porslinet.
Brukar själv ha lerkrukor till bebbemarsvin "fram till dom växer ur krukorna" fniss. och dom gnagar aldrig på krukorna.
Marsvin 4-ever
.
#20 Hehe, bara mina grisar som gnager på allt - oavsett material :P Framförallt Hera…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#19 - Dom har inte varit på den alls faktiskt. Deras plasthus däremot är stylat á la Wilma ;)
Hanna

haha , åh vad jag började garva när jag såg greta glida in i filmen .. haha , Greta fan nummer 1 är jag :D
Haha så söt greta är, så klart måste ju hon vara med på ett hörn ;)