Skinnymarsvin i Norrköpingstrakten?
Jag har kikat runt lite på föreningens hemsida och googlat men hittar inga uppfödfare av skinny i närhetan av Norrköping/Linköping/Nyköping.
Är det någon som vet om det finns några, eller kanske bara någon som har ett gäng? Skulle gärna vilja träffa skinnysar och PETA lite innan jag skaffar en egen. 
Jag har tyvärr ingen koll på Skinnyuppfödare, men annordnas någon utställning i närheten snart så rekommenderar jag att du åker på den :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Kolla vad SMF Svealand och Norrort har för utställningar och uppfödare. Norr- och Linköping tillhör SMF Östra men jag kan inte komma på någon uppfödare av skinny som bor i närheten av där du bor, utan de bor längre ner åt Småland.
Kolla på SMF:s hemsida och de lokalavdelningar som jag nämnt och se om du kan hitta någon utställning eller uppfödare som inte ligger alltför avigt till för dig.
Jag bor visserligen i småland (som du vet ;)). Men kan hända jag får mig ärenden uppåt och har jag då nån intressant unge för dig så tar jag med den isf. Jag är rätt flexibel när det gäller leveranser.
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Det får du väldigt gärna göra! Om du missat det så har jag lagt ut köpes annonser lite här och var. Har bestämt mig för att jag skall ha en mörk skinnyhona.