Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1960 ggr
AnimalLover
0

Sajten tynar bort

Wohoo , nu var det ett tag sen jag skrev en tråd här men här är orsaken : För det första så är jag välldigt aktiv på kif då jag snart startar min kanin uppfödning, Sen för att jag tycker att mif börjar bli lite långtråkigt ( inget illa ment) , Men jag mår bra iaf o är fortfarande vid liiv xD. Chino o mozart mår bara bra och växer o växer.

Det känns som om denna sajt sakta men säkert tynar bort …

kramizkramiz

Moa-16
0

Ha ha. Nä den tinar nog inte bort ska du se. Tycker att det är mest liv i den här sajten än i dom andra jag är medlem i iaf. Är det sån fart i KIF menar du?

AnimalLover
0

#1 oohjaa , haha xD men det har varit mycket tråkigheter här

Moa-16
0

Ja tråkigheter brukar ju vara tråkigt. Men varför skulle MIF tina bort för det;).

AnimalLover
0

#3 för att ju otrevligare det blir , desto mer medlemmar kommer lämna sidan

emelie92
0

Jag håller med dig om att det har blivit lite dålig stämmning här på MIF, men nu går vi mot ljusare tider! :D

Moa-16
0

Jo. Men man är ju här för att hjälpa folk. och om det är många tråkiga trådar, Så får man försöka lägga in lite roliga inlägg också;)

FeliciaS
0

Jag tycker det är bra liv här på sidan jämfört med vissa andra ifokussidor. Att det är mer aktivitet på kanin.ifokus tycker inte jag är så väldigt konstigt, de har ju fler medlemmar och kaniner är väl populärare än marsvin dessutom.

#5 Absolut! ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

EvaLuna
0

Jag tycker stämningen här på mif har blivit MYCKE bättre sen ett antal veckor.

marsvin2008
0

Väntar också på att det ska bli som tidigare…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

AnimalLover
0

#9 Tycker du med att det var bättre tidigare ?, Jag tycker det var roligare då , alla medlemmar var så glada osv

Moa-16
0

#9 Hur menar ni att det var tidigare då?. Tycker att det är lite trist med alla sjuka marsvin som man följer sen dör dom. Det är ju inge kul!. Men det är ju inget tivoli det här;). Utan ett forum för marsvinFlört….

AnimalLover
0

#11 jo men endå . bara för att det e för marsvin betyder det inte att man kan vara otrevlig mot varandra

Moa-16
0

Jaha pratar du otrevlighet?. Nä det är jobbigt med människor som inte föstår det. Men om man ska jämföra sajter är det typ 100 gånger värre på katter iFokus..

emelie92
0

#11 - Förut var det mer positiva och glada kommentarer, folk var mer öppna och trevliga. Nu tvekar man ibland att säga emot eller ha en annan åsikt för att man vet att andra kan misstolka det eller bli lite tjuriga ;)

AnimalLover
0

#13 kanske enligt din erfarenhet , Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. enligt min erfarenhet av katter iFokus s är det underbara människor där

Moa-16
0

#14 Eller ¨så gör man det för att få folk att öppna ögonen och förstå att allas åsikter är välkomna Men onödigt taskiga kommentarer är iaf jag jäkligt trött på…

emelie92
0

#16 - Ja det såklart, men det känns ganska meningslöst att säga emot när det finns individer som inte är villiga att "öppna ögonen" och är trångsynta. Alltså att deras åsikter alltid är rätt och bäst ;)

Moa-16
0

#17 Men det är det som är en diskussion hörru. Sen är onödiga kommentarer bara för mycket. Kan ju säga på än gång, Att det är så synd att man inte kan länka till sin blogg utan att få otroligt kränkande kommentarer. Ville bara säga det. Om det skulle vara så att det är någon här på MIF. Är sjukt jobbigt!

marsvin2008
0

#10 Ja!

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

emelie92
0

#18 - Nej, det är ingen diskussion, inte någon bra iallafall, en diskussion är när flera delar med sig av sina åsikter & kommer med bra och relevanta argument/förslag, men man ska också vara villig att ta åt sig åsikter och argument.  Tråkigt att du inte kan länka till din blogg utan att få problem, men det har faktiskt jag också gjort på MIF och jag har aldrig fått någon dum kommentar och jag tror inte att folk från MIF går så långt så att man börjar skriva dumma saker utanför MIF.. Hoppas iallafall inte det!

Abico
0

Näe, tynar bort tycker jag inte att mif gör - här är full fart :)
Däremot har sajten varit väldigt dyster ett tag nu eftersom det varit många sjuka marsvin och andra tråkigheter. Men nu är det ju sommar så förhoppningsvis bubblar sommarkänslorna upp snart :)

Hanna 

Moa-16
0

#20 Nä är någon från iFokus helt klart iaf.Att inte du fått några elaka kommentarer på din blogg kan ju vara för att du inte gått mot folk med samma åsikt. Det har jag gjort.I en diskussion så har folk olika åsikter och det måste man acceptera.

Abico
0

#22 - Angående att skriva otrevliga kommentarer i folks bloggar är väl inte du något helgon heller Flört

Hanna 

Moa-16
0

Va????????

Abico
0

#24 - Jag fick minst en mindre trevlig kommentar i min blogg från dig för ett tag sedan. Tycker inte att man ska sitta och gnälla så väldigt över andras beteende när man inte är bättre själv.

Hanna 

AnimalLover
0

#25 bra sagt!

Moa-16
0

Va. Nu får du förklara dig?. Blir riktigt orolig när du skriver det. För det skulle jag aldrig göra???

Abico
0

#27 - Likväl har det hänt Tungan ute

Hanna 

tantnett
0

#21 instämmer. Svårt att ha någon super glädjestämning när djur är sjuka.

Och sen har det ju varit för många sådana här tjafstrådar.

Jisses trodde faktiskt att det var slut med dom? Men tydligen inte.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Moa-16
0

Nej nej jag lovar kan jag få se det?. För asså jag lovar. Jag har aldrig varit inne på din blogg ens???. Efter alla kommentarer jag fått skulle jag aldrig aldrig skriva något elakt till någon speciellt inte i någons blogg. Skämta inte nu, Blir jäkligt oroad

AnimalLover
0

#29 alltså , jag ville inte starta denna tråd för att klaga eller få folk o bråka

emelie92
0

#22 - okej, då kan jag ingenting annat än att beklaga att folk är så elaka att det går ut över din blogg…

Moa-16
0

Att sen någon annan har skrivit i mitt namn på abico blogg?. Om du inte skämtar (Hoppas) Så är det ju bara för mycket…

Moa-16
0

Abico inget att tilläga?. Kan du inte skriva ungefär om du kommer ihåg vad som stog i kommentaren. För det kan ju inte var något dåligt skämt?. Blir lite orolig…

Abico
0

Jag orkar bara inte dra igång någon tjafstråd, känner mig alltid så puckad när jag lyckas starta tjafs Tungan ute

Hanna 

Moa-16
0

Skickade PM hoppas du svarar……

tantnett
0

#34 Vi är rätt många här som har fått hat-mail m.m från dig så jag tror inte att Abico varit något undantag.

Moa-16
0

Och så kan jag tips om en bra film som börjar på 4:an nuFlört

Abico
0

#38 - Vilken då? :)

Hanna 

Moa-16
0

Den heter i spindelns nät;). Tror den är bra iaf. Lät bra…

Abico
0

#40 - "Amerikanskt drama från 2001. När en senators dotter blir kidnappad kontaktar förövaren polisen Alex Cross. Det underliga med fallet är att gärningsmannen inte kommer med några krav på lösensumma. Cross börjar sätta samman en psykologisk profil på gärningsmannen och tillsammans med agenten Jezzie Flannigan börjar han undersöka fallet." från tv.nu
Nah, det är nog inget för mig :P Jag startar något annat istället tror jag.

Hanna 

Moa-16
0

Jo den låter ju bra. Den är bra. Tittar ju på den nu ju!. Och du skrev ju att du fick kommentarer för ett tag sen?.

emelie92
0

jag ser faktiskt på filmen, men den är inte riktigt min stil… har redan sett den en gång… inte särskilt sevärd ;D

Abico
0

Jag tänkte iaf. sätta mig och se något med Hugh Grant, alltid lika bra :P

Hanna 

Moa-16
0

Nä då har vi inte samma film smak helt enkelt;).

emelie92
0

#44- notting hill!

tantnett
0

#44 Hugh Grant !? Tungan ute Shit nu dregglade jag ner tangentbordet.

Moa-16
0

Har aldrig hört talas om Hugh grant;).

Creation
0

#0 Tyna bort skulle jag inte kalla det, för aktiv är sidan än. Dock är stämningen ganska dyster här. Känns som att irritationen som fanns tidigare håller på att gå över, men hänger lite kvar än..
Tror iaf att vi är på uppåtgång, sommaren måste väl i alla fall föra med sig något lyckligt.

Men varför kom alla in på filmer nu då? Tungan ute Förstår inte alls vad det har med huvudämnet att göra, tyvärr.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Moa-16
0

Kanske för att släppa på spänningen och halka in på något trevligare ämne. Vad vet jag?.

Abico
0

#46 - Såå bra! Jag har sett den ett par gånger helt nyligen dock så det blir inte den idag.

#47 - En stor favorit här också! Tungan ute

#48 - Jösses människa! ;D

#49 - Film gör alla på gott humör ;)

Hanna 

Moa-16
0

#51 Gissar på att det är en snygg skådespelare dock;)

emelie92
0

#52 - Aaah. Hugh liknar en blond Billie Joe! :D fast något äldre naturligtvis!

Abico
0

#53 - Usch, fy Skrikandes Hemsk liknelse ;)

Hanna 

emelie92
0

#54 - Jag tyckte att dt var en väldigt bra liknelse!… för Hugh alltså, kanske lite bittert för Billie … :P

Moa-16
0

Vem tusan är Billie?. Nä det sa mig inget;)

Abico
0

#55 - Nah ;)

#56 - Sångare i Green Day eller liknande :P

Hanna 

Moa-16
0

Ha ha. Jaha!

emelie92
0

Tänk Billie med gråare hår och lite fulare hy och utan smink, då får ni Hugh!

Moa-16
0

Jag får inte ihop det. Hur kan Hugh bli snygg då??.

Abico
0

#59 - Näe ;)
#60 - Han är ju redan snygg :P

Hanna 

emelie92
0

#60 - Han e ju dösnygg!

Moa-16
0

På den beskrivningen är det svårt att se det. Men ok;)!

AnimalLover
0

Hallå , kan nån Medarbetare radera bort alla komentarer ang film .. för det har inte alls med tråden att göra -.-

Aristarcos
0

Ett forum är vad man gör det till, är bara alla trevliga och inte skriver meddelanden i onödan samt att inte försöka vända allt ut och in i onödan, och alltid få sista ordet, så tror jag att det blir bra =) Så bara alla har en eftertanke så blir det bra. Sen att det tyvärr hänt mycket ledsamt på sistonde kan man ju faktiskt inte hjälpa när djuren blir sjuka..

Salladshataren
0

Hm, nu hänger jg inte med… Sajten tynar bort och helt plöstligt så börjar man prata om att folk är otrevliga?

Har ni inte tänkt på att det är sommar och folk har faktiskt eget liv? Tungan ute

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Linnet
0

#13 Moa-16, var in och kollade lite på "katter i fokus" och där fanns också trådar med en massa otrevliga kommentarer och dumma kommentarer, undrar varför det bara var i dom trådar där du var med och diskuterade och det är när du kommer in som alla elakheter startar. Verkar som om det är det enda du är ute efter, att hitta trådar där man kan vara elak och otrevlig mot andra. Alla trådar som du blandar dig i spårar ur efter ett tag och det blir bara en massa tjafs, otrevligheter och elaka påhopp och dålig stämning. Jättetrist!!

FeliciaS
0

Vad den här tråden spårat ur!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

AnimalLover
0

#68 jo därför ber jag dig ta bort alla onödiga inlägg

Moa-16
0

#67 Är trött på allt skit jag får hela tiden. Så extremt trött!

Linnet
0

#70  Du kanske skulle sluta att kasta skit själv då och skapa en massa irritation och dålig stämning. Bara ett litet förslag, så kanske det blir en trevligare stämning här.

Moa-16
0

Jag kastar inte skit. När du skriver sådär. Så skapar du dålig stämning kan jag ta att säga dig…..

marsvin2008
0

Appropå tråkiga inlägg i bloggar, så har jag nyligt varit med om att få väldigt otrevliga ord skrivna på min msn av en medlem härinne… Alla måste tänka innan vi skriver!

Linnet
0

#72 Jag tycker ditt sätt att skriva är väldigt provocerande och det är du säkert väldigt medveten om, det är kanske det som är meningen. Då blir det också så att andra blir irriterade på dig, vill försvara sig och sina åsikter och genast så är käbblet i full gång.

marsvin2008
0

#74 Håller med där.  Har du msn förresten? =)

Moa-16
0

Det här är en sån sak som irriterar mig. Att när någon skriver något dumt.. Så skriver man jag håller med.