Sajten tynar bort
Wohoo , nu var det ett tag sen jag skrev en tråd här men här är orsaken : För det första så är jag välldigt aktiv på kif då jag snart startar min kanin uppfödning, Sen för att jag tycker att mif börjar bli lite långtråkigt ( inget illa ment) , Men jag mår bra iaf o är fortfarande vid liiv xD. Chino o mozart mår bara bra och växer o växer.
Det känns som om denna sajt sakta men säkert tynar bort …
kramizkramiz

#1 oohjaa , haha xD men det har varit mycket tråkigheter här

#3 för att ju otrevligare det blir , desto mer medlemmar kommer lämna sidan
Jag tycker det är bra liv här på sidan jämfört med vissa andra ifokussidor. Att det är mer aktivitet på kanin.ifokus tycker inte jag är så väldigt konstigt, de har ju fler medlemmar och kaniner är väl populärare än marsvin dessutom.
#5 Absolut! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag tycker stämningen här på mif har blivit MYCKE bättre sen ett antal veckor.
Väntar också på att det ska bli som tidigare…
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#9 Tycker du med att det var bättre tidigare ?, Jag tycker det var roligare då , alla medlemmar var så glada osv

#11 jo men endå . bara för att det e för marsvin betyder det inte att man kan vara otrevlig mot varandra

#13 kanske enligt din erfarenhet , Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. enligt min erfarenhet av katter iFokus s är det underbara människor där
#17 Men det är det som är en diskussion hörru. Sen är onödiga kommentarer bara för mycket. Kan ju säga på än gång, Att det är så synd att man inte kan länka till sin blogg utan att få otroligt kränkande kommentarer. Ville bara säga det. Om det skulle vara så att det är någon här på MIF. Är sjukt jobbigt!
#10 Ja!
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#18 - Nej, det är ingen diskussion, inte någon bra iallafall, en diskussion är när flera delar med sig av sina åsikter & kommer med bra och relevanta argument/förslag, men man ska också vara villig att ta åt sig åsikter och argument. Tråkigt att du inte kan länka till din blogg utan att få problem, men det har faktiskt jag också gjort på MIF och jag har aldrig fått någon dum kommentar och jag tror inte att folk från MIF går så långt så att man börjar skriva dumma saker utanför MIF.. Hoppas iallafall inte det!
Näe, tynar bort tycker jag inte att mif gör - här är full fart :)
Däremot har sajten varit väldigt dyster ett tag nu eftersom det varit många sjuka marsvin och andra tråkigheter. Men nu är det ju sommar så förhoppningsvis bubblar sommarkänslorna upp snart :)
Hanna
#22 - Angående att skriva otrevliga kommentarer i folks bloggar är väl inte du något helgon heller 
Hanna
#24 - Jag fick minst en mindre trevlig kommentar i min blogg från dig för ett tag sedan. Tycker inte att man ska sitta och gnälla så väldigt över andras beteende när man inte är bättre själv.
Hanna

#25 bra sagt!
#27 - Likväl har det hänt 
Hanna

#21 instämmer. Svårt att ha någon super glädjestämning när djur är sjuka.
Och sen har det ju varit för många sådana här tjafstrådar.
Jisses trodde faktiskt att det var slut med dom? Men tydligen inte.
Marsvin 4-ever
.

#29 alltså , jag ville inte starta denna tråd för att klaga eller få folk o bråka
Jag orkar bara inte dra igång någon tjafstråd, känner mig alltid så puckad när jag lyckas starta tjafs 
Hanna

#34 Vi är rätt många här som har fått hat-mail m.m från dig så jag tror inte att Abico varit något undantag.
Marsvin 4-ever
.
#38 - Vilken då? :)
Hanna
#40 - "Amerikanskt drama från 2001. När en senators dotter blir kidnappad kontaktar förövaren polisen Alex Cross. Det underliga med fallet är att gärningsmannen inte kommer med några krav på lösensumma. Cross börjar sätta samman en psykologisk profil på gärningsmannen och tillsammans med agenten Jezzie Flannigan börjar han undersöka fallet." från tv.nu
Nah, det är nog inget för mig :P Jag startar något annat istället tror jag.
Hanna
Jag tänkte iaf. sätta mig och se något med Hugh Grant, alltid lika bra :P
Hanna

#44 Hugh Grant !?
Shit nu dregglade jag ner tangentbordet.
Marsvin 4-ever
.
#0 Tyna bort skulle jag inte kalla det, för aktiv är sidan än. Dock är stämningen ganska dyster här. Känns som att irritationen som fanns tidigare håller på att gå över, men hänger lite kvar än..
Tror iaf att vi är på uppåtgång, sommaren måste väl i alla fall föra med sig något lyckligt.
Men varför kom alla in på filmer nu då?
Förstår inte alls vad det har med huvudämnet att göra, tyvärr.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#46 - Såå bra! Jag har sett den ett par gånger helt nyligen dock så det blir inte den idag.
#47 - En stor favorit här också!
#48 - Jösses människa! ;D
#49 - Film gör alla på gott humör ;)
Hanna
#53 - Usch, fy
Hemsk liknelse ;)
Hanna
#59 - Näe ;)
#60 - Han är ju redan snygg :P
Hanna

Hallå , kan nån Medarbetare radera bort alla komentarer ang film .. för det har inte alls med tråden att göra -.-
Ett forum är vad man gör det till, är bara alla trevliga och inte skriver meddelanden i onödan samt att inte försöka vända allt ut och in i onödan, och alltid få sista ordet, så tror jag att det blir bra =) Så bara alla har en eftertanke så blir det bra. Sen att det tyvärr hänt mycket ledsamt på sistonde kan man ju faktiskt inte hjälpa när djuren blir sjuka..

Hm, nu hänger jg inte med… Sajten tynar bort och helt plöstligt så börjar man prata om att folk är otrevliga?
Har ni inte tänkt på att det är sommar och folk har faktiskt eget liv? 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

#13 Moa-16, var in och kollade lite på "katter i fokus" och där fanns också trådar med en massa otrevliga kommentarer och dumma kommentarer, undrar varför det bara var i dom trådar där du var med och diskuterade och det är när du kommer in som alla elakheter startar. Verkar som om det är det enda du är ute efter, att hitta trådar där man kan vara elak och otrevlig mot andra. Alla trådar som du blandar dig i spårar ur efter ett tag och det blir bara en massa tjafs, otrevligheter och elaka påhopp och dålig stämning. Jättetrist!!
Vad den här tråden spårat ur!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#68 jo därför ber jag dig ta bort alla onödiga inlägg

#70 Du kanske skulle sluta att kasta skit själv då och skapa en massa irritation och dålig stämning. Bara ett litet förslag, så kanske det blir en trevligare stämning här.
Appropå tråkiga inlägg i bloggar, så har jag nyligt varit med om att få väldigt otrevliga ord skrivna på min msn av en medlem härinne… Alla måste tänka innan vi skriver!

#72 Jag tycker ditt sätt att skriva är väldigt provocerande och det är du säkert väldigt medveten om, det är kanske det som är meningen. Då blir det också så att andra blir irriterade på dig, vill försvara sig och sina åsikter och genast så är käbblet i full gång.
#74 Håller med där. Har du msn förresten? =)