Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 1514 ggr
luneas
0

Film: Popcornskuttande marsvin

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här med att filma var kul ju, har hittat ett bra sätt att komprimera filmerna också så att de inte blir gigantiskt stora.

Här är det Kokostopp 3 månader, Isaiah och Ilias 5 veckor gamla som springer på golvet och popcornar sig. Isaiah lilla ridge syns tydligt emellanåt också! Han är alltså till salu. :-)

luneas
0

Fasen vad den hackade. :-/ Hmm… Springer de för fort tro? :-p

Stephanie-D
0

Vad söta! Vad roligt det ser ut sen när dom börjar springa ;D

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Creation
0

Haha, så enormt gulligt!
Särskilt när de racear med varandra eller går tåg. Vilken fart!
Filmen hackade inte så mycket för mig iaf :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

idipidi
0

Apropå gigantiskt stor… Kokostopp ser ut som ett hus! :p

Abico
0

Haha, vilka sötnosar ^^

Och jag håller med Ida, Kokostopp ser jättestor ut *s* Han som nyss var så liten att öronen såg ut att vara för stora :P

Hanna 

Sannich
0

Den funka bra för mig filmen. Söta pojkarna är. Man blir så sugen. :) Ska nog låna någon videokamera och filma mina grisar också, om man vågar! ;)

Aristarcos
0

Det är nog så att dom är snabbare än kameran hinner med*S* men de såg ju ut att ha roligt de små =)

absence
0

Hahaha, vilka lyckliga grisar!

luneas
0

#4 Hrm… Kokostopp är en välväxt kille ja… :-) Väger knappt 800 g, och jag har verkligen inte försökt mata upp honom på något sätt utan han är bara stor av naturen. :-) Och ni ser ju hur han motionerar! Massa muskler!

FeliciaS
0

Det ser helt underbart ut! Jag blir alldeles glad av att se de små lyckliga gullegrisarna skutta runt sådär! Otroligt härlig film! ;) Vad stora saffronkillarna blivit förresten ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Bella-R
0

Underbaringar :') Dom är så söta när dom springer ^^'

Så snabbt har jag förresten aldrig sett marsvin springa ;o Imponerande :'D

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

luneas
0

#11 Ja sådär snabba är de nog bara i ungefär den där åldern, sen blir de för stora och otympliga. ;-)

Filosofia
0

Hjälp, vad snabba de var! Visste inte att marsvin kunde vara så kvicka i benen. :) Roligt det såg ut när en av dem stötte till den lilla bollen i snöret i slutet också, hihi.

Anette-Anna
0

Ooj vad gulliga och snabba dom var.Skrattande

Mina stor bara på golvet och rör sig ibland….

Berlau
0

Vad söta, tänk om mina marsvin sprang så.. :)

Kollade på nästa filmen också, som presenterar dina marsvin. Dem som bor längst ner var gudomliga. Speciellt hon som inte hängde över burkanten. :) Så lik min Laura.

Sannich
0

Min abyhane på 2 år beter sig precis på samma sätt, undra om han inte vet om sin storlek? :P Han springer runt och popcornstudsar så han nästan ramlar omkull. :)

FeliciaS
0

#16 Abbysar är väldigt livliga och glada ;) Älskar deras temperament.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

foderhinken
0

Mina yngsta marsvin håller på likadant och efter ett tag börjar min stora 3 åring också studsa.

SilvianLuna
0

Hihi :D

agnes_S
0

Gud så jättesöta de är :D