Rita av varandras marsvin =)
I denna tråden kan man lägga in bilder på sitt/sina marsvin om man vill att någon ska rita av dom, och sen ritar någon som vill av marsvinet/marsvinen. Alla som vill är välkomna att både lägga in bilder eller rita av någon av de bilder som är inlagda =). Man får färglägga den hur man vill, det måste alltså inte vara photoshop ;) Eller om man inte vill färglägga den går det med =). Det gör inget om flera vill rita av samma marsvin, alla ritar ju inte likadant ;)

väldigt rolig tråd, orkar inte börja rita ikväll men ska absolut göra ett försök i morgon :D Älskar att rita och måla :P
flyttar tråden till Tävlingar och Lekar då jag tycker den skulle passa bättre där, eftersom det är som en liten lek ;)
//StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus
ha ha kunde inte hålla mig från att börja rita, så jag började på en gång :P här är din Cazzy, hoppas den blev lik och att du blir nöjd, blev svartvitt, är inte så bra med skuggor, färger lager och sånt i photoshop örat blev lite konstigt fick inte till det, är nog för trött ha ha kan försöka ändra det i morgon, nu måste jag nog sova kl e alldeles för mycket. :P
Orginalet:
Mitt resultat:

#8 Guh va fint :)

Tack så mycket! Den blev jättesöt! Gud vad duktig du är =D
#8----} wow! va snyggt du ritar^^ gillar också att rita, fast resultaten vill jag helst inte tänka på….XD
#9-11 Tack så mycket :) med en wacom penna går allt he he ;P (nä skoja bara) man måste kunna rita lite också, men pennan underlättar en hel del, slippa använda musen, usch.. :P

Jag ska försöka mig på att rita av Tweeny i mon, eller senare ikväll kanske ;)

#8: Wow! Jättefint!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag kan rita av någon senare :) På den andra datorn…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#18 tack så mycket :)
#19 ja, gör det, det blir roligare om fler vill rita lite :P

Bilden är klar nu =)! Men vi har problem med att lägga in den… Jag fotar den och lägger in bilden istället xD

#22 och jag ger upp med att rätta till ditt konstiga format på inlägget xD hmm… hur gör man?? :P
men väldigt häftig bild du har gjort, fast du inte orkar arbeta mer på den, men jag håller med dig att den kan bli ännu finare om man bearbetar den lite :)
//StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus
Nån annan Medarbetare som vet hur man fixar sånna inlägg? :)

#23 om jag ändå visste det. Det lägger sig sådär automatiskt *irriterande*.
#24 he he jo.. ;)

#22 Gud vad fin!! Vad duktiga marsvinsmålare vi har här =)

Äntligen har det gått att ladda in bilden som jag ritade. Det gick inte att scanna in den i datan, så jag fick fota den istället ;P Sen blev det problem med kameran osv. Men nu har jag fått in den xD Har inte photoshop än så länge, så jag fick färglägga med vanliga pennor x) Kanske inte så fin, men det fick duga ;) Här kommer bilden på Tweeny & Ådi (#16)

#27 Tack så mycket! :D Naaw va söta dom blev! :D
Du ritar väldigt fint du med :)

#29 Tack =)

jag har en bild på mitt marsvin som jag ritade av, men jag vet, d va inte d som skulle va här men ändå!
inte så dåligt för en 12 åring!

typiskt, fel filformat, men om ni undrar, så kollla mitt fotoalbum!!
#32 Det är bara att byta namnet på filen till t.ex jpeg/jpg.
Söta :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#32 Vad sött :D Du är bra på att rita! :) Jag har aldrig kunnat rita marsvin tyvärr ^^' Mina blir alltid muterade på något sätt ;P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag gjorde en "snygg" hemma på papper en gång.
Men just nu är kameran död… och har ingen scanner. men den blev rätt bra, enligt min tvillingsyster. ;P
*puttar upp denna roliga tråd igen* :P

#28 Jag kan fösöka mig på det ;P

#8Va fin den blev
#39 tack så mycket! :)

#42 Det är Andreas Lejon som målat den ;P Jag har också en bild han gjort. Dom är sååå fina (A)

#41 Vad häftig!! Jättefin!!

#35 tack!!!
putt:)
#41 Jätte snyggt! :)
heej heej kan någon rita av junior?? det skulle bvara jätte snällt

Vad söt! Se om jag kan hitta på nåt;) Några önskningar på bakgrund etc?
nej du får fria händer

hej liliane!! tack såå mycket den blev jätte bra=)=)=)=)=)=)=)
Vet att det är fler medlemmar som har också