OT: Filmtråden
Tada! Nu finns det en filmtråd ;)
Jag ska sätta mig och se på Love Actually nu tror jag, med Hugh Grant
Hanna
#1 - Absolut!
#2 - Näe, jag la in en länk istället :P
Hanna
Då kan jag kanske passa på att tipsa om en film jag såg igår. Dom flesta kanske sett den men ändå. Nämligen Benjamin buttons otroliga liv. Skit bra, Något seg kanske men vilken historia!. Kan också säga för er som gillar Wallander kommer en ny film 17 juni!!!. Svårt att slå dom gamla filmerna. Men men……
#4 - Ja, den filmen såg jag på bio :) Visst är den bra, så sorglig. Dock är den väldigt, väldigt lik Forrest Gump som är gjord av samme regisör. Men det begrep jag inte förns senare när jag satte mig och jämförde dom :P
Hanna
#6 - Haha ;) Ska du vara lik eller något? *s*
Hanna
#8 - Jodå. Bägge filmerna handlar om en snubbe med något "fel" och båda två träffar en flicka i början, sedan ger dom sig ut i världen och gör en massa stora grejer trots att dom är "fel", träffar flickan igen och blir dissade typ. ;)
Hanna
Såg filmen Coraline igår, som jag bara måste rekomendera, fantastiskt bra!! (äventyr/spökhistoria/animerad skräck), Mkt sevärd! Kolla här för mer info
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
#4 Den såg jag i lördags! Tyckte den var ganska så bra, men väldigt utdragen och seg ^^
#6 Wow, coolt ;) Jag älskar ju Wallanderfilmerna - då kommer jag se dig! :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#16 Jag tycker bara om de med Krister Henriksson, absolut inte Rolf Lassgård… :P Förutsägbara? Nähä du ;) Haha - det var jättedumt, förstörde hela filmen nu när det kommer 13 nya avsnitt :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Det blev ingen film igår, låg och läste till klockan blev tre istället ;)
Hanna
Igår såg jag The Dark Knight(så GRYMT bra!) och Shakespeare in love(ännu en film jag älskar). Ska kanske se något inatt också.
Sommarfilmer är det bästa :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#20 - Jag som tycker att Shakespear in love är så grymt seg ;) Och jag är ändå överförtjust i sådana filmer. Kanske skulle ta och ge den en andra chans… :P
Hanna
#21 Men den är ju så söt :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.