Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1586 ggr
Abico
0

Marsvins broderi ritningar (?)

Heter det så eller? "Broderi ritningar".

Iaf. Jag ska brodera (korsstygn) i skolan, gick igenom alla pärmar om broderier i slöjden och nu kan jag bara konstatera att det inte finns en enda med marsvin o.o Det närmsta jag kom var piggsvin, ekorre och hamster.

Någon som känner till någon sida på internet där man kan få tag på en marsvins broderi grej? Alltså så att man bara kan skriva ut den.

Kram Hanna

Hanna 

Lotta_A
0

jag kan inte så mycket om broderier, men det är väl bara att rita en egen bild?

Abico
0

Visst det går nog, pappa pratade nu också om att han hade något program som gör om foton till broderi … saker. Men jag är så lat, i värsta fall gör jag en med hamstern istället, Cesar får ju inte känna sig utanför ^^ Eller en häst …

Kram Hanna

Hanna 

monkan
0

Om du går in på sajten Datorn här på iFokus ser du att det en som håller på att skapa ett program som kan göra om foton till korsstyngsmönster. Han ska vara klar i januari…

Diana61
0

Jag tror ej att det finns några GRATIS mönster på marsvin, för de två jag har, har jag betalat för. Men jag har olika korsstygns program för PC så jag har funderingar på att göra några marsvins mönster eftersom det finns inga på nätet. Men det tar ju sin tid att göra.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Abico
0

#3 - Okej, grejen är att jag ska ha ett mönster senast nästa fredag igen … ^^ Men jag får väl leta vidare.

#4 - Jag misstänker det samma, jag får väl göra ett piggsvin utan taggar XD

Kram Hanna

Hanna