Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1183 ggr
HumlanochJuvel
0

Marsvinsläger?

Hej,
SMF (svenska marsvins föreningen) anordnade en gång ett marsvinläger(läste om det i marsvinsmagazinet) då hade dom typ marsvinsrace, petklassutställning(tror jag det var),teori osv. Jag var inte med på detta marsvinsläger men jag tyckte det verkade jätte roligt så tänkte bara fråga om någon vet om dom ska ha något mer sånt marsvinsläger i framtiden??? Om någon var på det marsvinslägret vad tyckte ni om det??? Glad

Abico
0

Kontakta SMF Västra och framför önskemålet :)

Hanna 

HumlanochJuvel
0

#1 OkejGlad vet du vem man ska mejla inom västra för att framföra olika önskemål eller spelar det ingen roll vem man mejlar … ?

Abico
0

#2 - Jadu. Eventuellt skulle du kanske kontakta ordförande i ungdomsstyrelsen, emelie92 härinne. Annars kan du nog kontakta vem som i styrelsen, Petra H, Sofia D eller liknande.

Hanna 

HumlanochJuvel
0

Okej, kanske blir att jag skickar iväg ett mejl då  ;)

Abico
0

Gör så :)

Hanna 

FeliciaS
0

Hanna, du sitter ju själv med i styrelsen som vice ordförande! ;) Klart du kan framföra önskemålet :P På nästa ungdomsmöte kan vi absolut ta upp det, däremot lär det inte gå att ordna i sommar eftersom det krävs mycket planering inför sådana grejer.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

#6 - Oskyldig

Hanna 

emelie92
0

Önskemål kan framföras av alla i styrelsen :D

#0 - Var i landet bor du någonstans? På ett ungefär? :)

Abico
0

#8 - Hon bor i Borås :)

Hanna 

HumlanochJuvel
0

#8 Precis som Abico sa så bor jag i Borås Glad

emelie92
0

#9 - Okidoki. Då passar det bra, hade varit lite jobbigt om Västra arrangerade något om hon bodde i norrland :D

Fiona
0

Låter trevligt med ett sånt Glad Eller är jag för gammal för det ?!Tyst

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

FeliciaS
0

#12 Nejdå, ingen är för gammal ;) Så länge man är marsvinsgalning spelar åldern ingen roll, eller hur? *s*

Mvh Felicia

HumlanochJuvel
0

#12 Jag vet inte om du är för gammal, har inte tänkt på ålder. Hoppas inte jag är för gammal?"/ jag är 15 år i år … Hur gammal är du…?

Fiona
0

#13 Haha rättFlört

#14 Jag är 16

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Abico
0

Äsch, det finns inga åldersgränser för att ha trevligt tjejer!

Hanna 

HumlanochJuvel
0

#16 vad bra! Skrattande

emelie92
0

Skulle vara jättekul med något sådant. Kanske inte riktigt ett läger, men en heldag! :D

dijete
0

#0 Var i Borås bor du? (A) jag bor typ i dalsjöfors : )

Håller med Emelie det vore härligt!

FeliciaS
0

#18 Men vi har ju en liten grej på gång också… ;)

Mvh Felicia

Fiona
0

#20 Jag blir så nyfiken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenny

emelie92
0

#20 - Ja, det är en perfektgrej! och då måste alla som kan från iFokus komma..! :) Petra har inte mejlat ännu?

dijete
0

Ha den i Gbg eller Alingsås som är centralt, Borås vore great!:) Vill komma i alla fall om det händer, Vore jättekul!

Abico
0

Alingsås vore perfekt, det händer alldeles för lite här ;)

Hanna 

dijete
0

#24 Detta kanske är lite OT, Men jag älskar Balders Hage!:)

Abico
0

#25 - Ja, det är supermysigt där! :D

Hanna 

dijete
0

#26 Undra vad marsvinen skulle säga om alla kuddar och ljus,mm?..

Abico
0

#27 - Haha, jaha ;) Du menar att vi skulle ha marsvinsträff där? Ägarna till stället är visserligen trevliga men jag tror att vi skulle bli utslängda rätt fort *s* Fast mina marsvin är rätt vana vid mina idéer om att mysa till rummet, kuddar och stearinljus ^^

Hanna 

dijete
0

#28 Hehe, efter en halvtimme är hela stället förstört.. Bye the way, Mitt marsvin bokstavligen älskar kuddar,täcken och såklart filtar! Vi får nästan starta en ny tråd om detta? :)

Creation
0

Får även personer som inte är medlem i just Västra få komma lägret om det skulle bli av? :-) För då skulle jag nog också vara intresserad kanske. Det vore ganska roligt.

#22 Vad är det ni "hemlar" om? (hemla=vara hemlighetsfull :p)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#30 - Ja, det tycker jag :) Det är väl kul om man kan vara så många som möjligt!

Hanna 

FeliciaS
0

#22 Tar det via pm ^^

Mvh Felicia

haaanna
0

Jag kommer lätt om det blir! :D

FeliciaS
0

Härligt att det finns intresse! :)

Mvh Felicia

haaanna
0

Gick in på blocket innan då fanns det ju kanin läger, så jag väntar till nästa sommar med marsvins läger hehe :)

emelie92
0

#35 - ja, någon sorts marsvinläger borde inte vara så svårt att fixa nästa sommar. men i sommar är det ungefär redan något liknande på G.

dijete
0

#36 Emelie, Det som händer i sommar kanske är det SMF om arrangerar eller? Måste man vara medlem i SMF då?:)

FeliciaS
0

#37 Nja, SMF Västras ungdomssektion :) Fast jag och Emelie har planerat det hittills. Alla marsvinsintresserade är välkomna ^^ Men mer information kommer snart dyka upp på hemsidan, samt här på sajten.

Mvh Felicia

dijete
0

#38 Ok,Vad bra! Får väl kolla in här lite oftare^^

HumlanochJuvel
0

#37 du skrev att du och emelie har planerat det hittills, kommer marsvinsläger bli av nästa sommar då eller hur menar du?Glad

FeliciaS
0

#40 Nä, det är inte ett läger vi har planerat :) Och det kommer bli av i augusti ^^

Mvh Felicia

HumlanochJuvel
0

okej, jag förstod inte riktigt vad du menade först hehe ! ^^ vad är det ni hittat på eller är det hemlis?? Är det något som SMF västra anordnar i augusti? (nu blir jag nyfiken Glad)

emelie92
0

#42 - superduper hemligt ;)

det anordnas av SMF/västras ungdomssektion/Felicia & mig

HumlanochJuvel
0

#43 Nämen nu blir ju jag jätte nyfiken , hehe ^^ (ska bli roligt när man får veta vad det är ;) )