Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: off-topic
Läst 346 ggr
HextremO
0

OT Vad gör dina djur när du inte är hemma?

Jag har många gånger funderat på vad mina djur gör när jag inte är hemma.

jag tror katten passar på att göra saker han inte får göra. ligga i klädhögen i fotöljen, rota runt på köksbänken osv och sen så latar han sig nog en hel del.

Tristan (marsvin) Är nog ute och springer i hela lägenheten och busar, när jag är hemma så håller hon sig oftast i djurrummet, köket och hallen.. Hon och katten busar nog mer när jag inte är hemma än när jag är hemma..

Dom andra djuren tror jag inte gör något speciellt eftersom dom sitter i burarna och det är väll ingen direkt skillnad om jag är hemma el inte

Moa-16
0

Maravinen bryr sig inte. Dom lever sitt eget liv dygnet runt;). Och katten är ute gör samma saker som när jag är hemma skulle jag tro. Men hundarna dom passar säkert på att ligga i sängar och göra sånt dom inte får.

Bella-R
0

Oj, har du ditt marsvin löst? :o

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

[Liinda]
0

Jag vet iallafall vad min kanin gör när jag inte är hemma! Han hade käkat på mina gardiner, hoppat ner i min resväska slitit upp alla kläder och sen ätit upp mina skolpapper, och kissat i min säng :O

Han är jätteduktig annars men han hade precis blivit könsmogen så han var nog förivrrad av alla hormoner stackarn ^^

Creation
0

Jag har ju bara marsvin och de sitter i sin bur när jag inte är hemma.
Men de brukar nog ha sina små partyn ändå. :p När jag kommer hem igen upptäcker jag ju deras små påhitt, som att ha grävt i spånet och rivit sönder lite av tidningarna på botten, ha vänt tillbehören upp och ner eller ridit på varandra så att matte får plocka bort sperma ur ansiktet på dem senare. ;) Ja, det är mina tokgrisar det.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.