Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 808 ggr
Abico
0

Film: Planering inför resa

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om ett par timmar åker jag iväg till Lysekil för att sola och bada ännu mer ;) Så jag har ägnat en del av dagen åt att göra iordning mat till marsvinen så att min marsvinsvakt inte ska behöva mäta upp en massa (läs: så att hon inte ger som för mycket eller för lite av något). Min syster idiotförklarade mig så smått, men visst måste ni hålla med mig om att det inte är värst överplanerande att ställa fram grejer så här?

Hanna 

isabelle_
0

Smart!, Tror inte kommer göra fel nu :)

[jejjas]
0

Kanon bra Hanna, Precis så kommer jag göra när jag drar till sm nästa helg då peter ska passa marsvinen som är hemma :-)

Fabiola
0

det var smart. ett mycket bra tips :D

Moa-16
0

Ha ha. Hur länge ska du vara borta egentligen?. Ett år?;).

Abico
0

#4 - Jag åker idag och kommer hem söndag eftermiddag/kväll :P Men det går ju åt en del till nio marsvin.

Hanna 

Moa-16
0

Jo det förstås. Menar du att dom ska ha en påse hö om dagen?. För då har du för lite påsar;).

Abico
0

#6 - Dom ska ha en påse på lördag och en på söndag :P

Hanna 

Moa-16
0

Jaha på så viss!. Jag tror dom kommer överleva!.

Creation
0

Det är därför man ska ha stammis-marsvinspassare. ;) Min marsvinspassare(min mormor :P) har passat mina marsvin varje gång jag rest bort i 8 år nu. Så hon är ju verkligen van.

De gånger hon inte kunnat har någon i familjen varit hemma och de vet ju också hur man sköter ett par marsvin. Stor familj är jättebra att ha. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

emelie92
0

typ…. jätteövertydligt! :P

FeliciaS
0

Hade ungefär förväntat mig det ^^
Skriver själv övertydliga instruktioner så att allt ska bli helt rätt :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Liinda]
0

Jag är likadan skriver mil långa förklaringsbrev och delar upp hö i påsar :P Men du har verkligen förtydligt allt ,tror inte din marsvinsvakt kan missa nåt :P

Abico
0

#9 - Jo, men det har jag ^^ Min farmor och farfar passar alltid grisarna om hela familjen åker bort, superbra. Men dom är sådana där pensionärer så dom är ute och åker för jämnan ;)

Marsvinen lever ;) Det enda som var var att vakten stängt dörren till mitt rum så det var jätteinstängt och luktade inte gott här :P

Hanna 

Fabiola
0

vore en höjdare att be mormor ta hand om marsvinen. Hon har aldrig ens varit i sverige. Vet nog heller inte ens vad ett marsvin är för något.

Brukar be min mamma ta hand om de när jag är bortrest.

marsvin2008
0

Jätte bra planerat tycker jag! Jag gör också iordning så där när jag inte gör det själv. =)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"