Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 3177 ggr
isabelle_
0

Vad gör du just nu? #2

Då den andra blev så lång, Startar jag en ny tråd.
Som rubriken lyder - Vad gör du just nu?
**
Föregående trådar:**
Vad gör du just nu? #1

isabelle_
0

Jag gör mat!

Abico
0

Jag håller på och packar. Hinner ju inte ens packa upp innan jag måste packa om ;)

Hanna 

isabelle_
0

#2 Haha, samma visa nästa vecka också eller?:)

Moa-16
0

Super!. Jag ska göra mat nu!. Ska också gå ut och se om jag kan hitta min katt. Som inte ville komma till frukost imorse. Han ligger väl under någon gran. Det är för varmt för päls djuren!.

Abico
0

#3- Ja ungefär ;)
Först vart det packa till Öckerö, sedan hemma i ½ dag och packa för Lysekil, sedan hemma i drygt 4 dagar för att packa för SM - haha *s*

Hanna 

isabelle_
0

#5 Fullspeckat schema *eller?*

Gör mat :)

[jejjas]
0

jag ligger på baksidan på en fil t och har det gött *L*

FeliciaS
0

Har nyss ätit lunch! ;) Ska fixa lite bilder nu, sedan ska jag fika innan jag beger mig till stallet.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

isabelle_
0

Sitter och äter varm majskolv med sallad,tomat & en sojakorv.

[jejjas]
0

#8 du måste lägga upp bilder på naken fisarna :-)

isabelle_
0

Majskolven uppäten. Vill ha en till, Den var så god :)

FeliciaS
0

#10 I bloggen :P

#11 Mums! Färska majskolvar?

Mvh Felicia

isabelle_
0

#12 Yes!:) Med Herbamre örtsalt på blir det jätte gott!

[Liinda]
0

Precis kommit från badet och det var riktigt skönt kan jag säga eftersom det är riktigt varmt ute. Nu ska jah duscha för hela jag är indränkt i grus :P

Filosofia
0

Jag ska diska och sedan blir den nog en promenad med hunden och sambon samt glassköp. Mums! :)

[Liinda]
0

Åh glass vad gott! :P

isabelle_
0

Sätt in en kladdkaka i ugnen :)

Abico
0

Jag har just dokumenterat min planering åt marsvinsvakten ;) Vi får väl se om klippet dyker upp här sedan, om det är intressant vill säga.

#6 - Tja.. jag ska ju mest ligga på stranden och sola men ;)

#17 - Skicka över lite är du snäll :P

Hanna 

[jejjas]
0

sitter å slöar i solen :-)

Moa-16
0

Ska åka och titta om jag kan få tag på den nya wallander filmen;)

isabelle_
0

#18 DHL eller Posten? Flört

Abico
0

#21 - Mail! DHL är sååå 2008.

Hanna 

Moa-16
0

Vad är DHL??. Du ka ju skicka ett kort via mejl iaf.;)

Abico
0

#23 - Fraktföretag typ ^^

Hanna 

Moa-16
0

Lär vara dyrt isåfall. Då tjänar du nog på att göra en egen kaka;)

[jejjas]
0

Siyter å funderar på om jag ska ta och slänka i hopp något gott typ kakor eller så :-)

isabelle_
0

#22 Haha, Vill du äta via en bild?Flört

#25 Det var ett skämt

Abico
0

#27 - Jag hinner inte nu, måste duscha ^^

Hanna 

isabelle_
0

Lägger ut en bild sedan, Ska hitta minneskortet bara^^

[jejjas]
0

Det blir Jitte bugare här :-)

Moa-16
0

Jag fatta att det var ett skämt…;)

isabelle_
0

Jag sitter nu i Sjömarken, Andra sidan om Borås och väntar på mamma att komma ut ifrån sin massör! Mobilt bredband<3 Och har 20 min batteritid kvar.

[jejjas]
0

Nu grillar jag *L*

Moa-16
0

Tittar på fotboll, Finns det något tråkigare?. Skulle inte tro det. Är iaf 1-0 till Eng;).

Moa-16
0

Nu är det 2-0 till Eng. Går inget vidare..

Moa-16
0

Nu är det 3-0 till Eng om någon undrar….;)

Creation
0

Min syster sa till mig idag att det spekuleras om Michael Jackson dog av en överdos av läkemedel. Det låter för mig lite mer troligt än att han skulle ha avlidit av hjärtstillestånd. Han var ju inte alls så gammal, menar jag…
Så himla tråkigt att han har dött! :(

Så konstigt… dog inte Heath Ledger på samma sätt(en annan tragisk händelse)? Något med läkemedel?

Ska köpa pizza och lyssna på lite michael jackson musik sen tror jag.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Moa-16
0

#37 Tror också att det var en överdos:(. Det lär man få reda på hur so m helst=/.

Nu står det 3-1 till Eng om någon undrar:O. Nu ska jag ta in marsvinen strax!.

[jejjas]
0

Nu ska jag ta alla mina grejor och flytta on mig blåser väldigt kalt nu när solen försvan :-(

emelie92
0

#37 - Det ryktas om att MJ tog en överdos av medicin.

FeliciaS
0

#10 Nu finns de på bloggen ^^

Mvh Felicia

emelie92
0

lyssnar på coldplay och väntar på att en kompis ska komma hit nångång :O

[jejjas]
0

#41 Då ska jag gå in å kolla :-)

emelie92
0

#41 - Jag gillar marsvin med päls! :) men de var charmiga på sitt egna vis.

[Liinda]
0

Nyss kommit hem efter att ha varit i Nyköping en sväng :)

Stephanie-D
0

Jag äter glass och skriver i min blogg :P.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

[jejjas]
0

Nu ligger jag och kollar på hemlighuset på 4 an :-)

[Liinda]
0

Jag har suttit och kommit på en assmart ide enligt mig själv :D Jag ska plantera persilja men har inget sånt där miniväxthus, men sen kom jag på att jag har en hamster bur som har plasttak. Om ni fattar vad jag menar? Så då kan ju jag odla i den för det blir ju typ som ett växthus :D

Moa-16
0

Har just tittat på wallander-skulden, Den var bra;)

[jejjas]
0

Nu har jag precis bloggat *L*

Moa-16
0

God natt!Skrattande!.

isabelle_
0

Haha,lekermed mitt nya objektiv :)

Creation
0

Kom precis tillbaka efter att ha sett på en film. :) Sound Of Music. Det var länge sen jag såg den senast, så jag tyckte att det var dags igen.
Den var väl ganska trevlig, lite seg bara. ;) Men men.

[Liinda]
0

Har precis vaknat :)

tantnett
0

Hej på er.

Är inne i en intensiv arbetsperiod denna veckan så jag hörs inte av så mycket.

Har just nu fixat lite ärenden på byn samt plockat grönt till raringarna.

Tar nu en fika och skall strax duscha och sen köra till jobb. Rynkar på näsan

Men gissa vad jag skall göra av alla mina xtrapengar jag nu tjänar? köpa en egen digitalkamera. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

[Liinda]
0

Vad jobbigt att behöva jobba nu när det är så härligt väder ute! Men det låter ju som det är värt det iallafall =)

[jejjas]
0

jag har ganska precis gott upp så nu sitter jag här med kaffe :-)

Filosofia
0

Jag har precis varit ute med vovven och funderar på att laga mat. Visserligen är det så varmt att jag inte har så stor lust till det. En tallrik filmjölk kanske duger lika bra… :P Undrar om man ska ta sig ett dopp i iskalla Vättern idag också.. Nä förresten, det vågar jag nog inte. :P

FeliciaS
0

Jag har vägt bebisarna - och Zafferano (som är störst) väger nästan 300 gram nu! :) Imorgon är de 5 veckor. Sedan har jag rengjort Frideborgs "sår" och konstaterat att det håller på att läka jättefint. Dottern Kurkumas är nästan helt läkt och hennes päls har nästan vuxit ut. Har dessutom pratat lite med Skinnysarna ^^

Tänkte åka till biblioteket och lämna tillbaka en bok, men det har tydligen inte öppet på lördagarna på somrarna :( Så jag ska göra rent bilen (från hö ^^) och baka mandelkubb sen, tror jag.

Mvh Felicia

Moa-16
0

Jag har vaknat!!!. Och gjort allt jag brukar göra innan jag sätter på datorn!. Nu ska jag nog åka och bada!.

[Liinda]
0

Jag vill också åka och bada men har ingen att bada med :(

Moa-16
0

Det har jag. Jag ska bada med min låne hund;). Hon älskar att bada!.

deluxe
0

Jag pluggar. Obestämd

Moa-16
0

Nu har jag tagit ett 6 tal påsar med vatten och lagt i lite is. Och ställt ut till marsvinen. Nu ska dom klara sig i värmen,

Moa-16
0

Nä det med plast påsar var väl inte så bra då=/. Var visst kul att gnaga sönder dom. Nu är det ena marsvint badat i is vatten. Måste ha varit skönt=/. Nä nu ska jag åka och bada^^.

[Liinda]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har slängt ut några grisar i en bur på balkongen och kastat in gräs så dom ska få lite sommarkänsla iallafall ^^

Kanske inte den snyggaste lösningen men XD

Och så klippte jag alva och Curry också :)

[jejjas]
0

Jag håller på att fixa ny utstälnings plator men får ta en paus då bor maskinen la av :-(, får ta och slipa på golvet litte i ställer =)

[Liinda]
0

Min pojkvän har just dragit ut en glasbit ur min fot, jag var ju så smart att gå ner i sopprummet utan skor XD

[jejjas]
0

Nu har jag gjort 5 utstälnings plator bar 4 st kvar sen är det klart =)

[Liinda]
0

#69 Oj vad många du gör :O

[jejjas]
0

Sitter nu och funderar på om jag ska banka i hopp en transport bur Tungan ute

Creation
0

Jag vaknade jättesent idag, klockan två! Hittills har jag duschat, ätit och gett marsvinen mat. Nu nördar jag dator och ska nog skriva ett blogginlägg tror jag. :) Sen ska jag ta ut marsvinen så att de får beta gräs ett par timmar innan jag ger mig på att bada en av dem(borde ha gjort det i onsdags/torsdags, men det har blivit försenat).
**
#68** Aj, det måste ha gjort ont!

Moa-16
0

Råka radera stavningen på datorn=/. Shit nu får ni räkna med många stav fel;).

FeliciaS
0

#72 Nämen Louise - skrek inte Cinnober och Dianthus efter frukosten tidigare? :P

#73 Vadå radera stavningen?

Mvh Felicia

emelie92
0

#74 - Finns program på datorn som rättar stavfel åt en.

#73 - Det stavas "stavfel" ;)

Moa-16
0

Raderade stavningen. Du vet som man trycker på för att se om man stavat fel någonstans=/. Skriver så jäkla snabbt då blir det många många fel;). Nu ska jag göra rent buren. Jobbigt!.

Creation
0

#74 Närå, de brukar få mat kring den tiden i vanliga fall ;)

FeliciaS
0

#76 Aha, visste inte att det fanns annat än på Word *s* Har nämligen aldrig haft det.

#77 Jaså :P Bara jag som drar mig upp varje morgon för att ge grisarna mat innan 9 ^^

Mvh Felicia

Moa-16
0

Ok, stavfel då;). Ett het tips är att titta om man har spån innan man gör rent buren. Nu vart det riktigt jobbigt=/.

Creation
0

#78 Någon morgonmänniska är jag verkligen inte. ;) En gång under lovet har jag vaknat 7.30 och en annan kl 9. Resten av lovet har jag vaknat ca kl 12, så det är då marsvinen brukar få mat. Blev väl lite försening idag. ;)

[jejjas]
0

Jag håller fortfarande på med transporten =)

Moa-16
0

Jag är hemma oss Arne ;).

Creation
0

Mm… jag äter Ben&Jerrys glass. Half baked <3

Moa-16
0

Nu tittar jag på sommar krysset;).

[jejjas]
0

Nu är det film och odis som gäller :-)

tantnett
0

Jaha och här sitter jag nyss hemkommen från jobbet.

#78 Nej här har du en morgonpigg till. Oavsett hur sent jag lägger mig så är jag tidigt uppe.

Men tar gärna en tupplur mitt på dagen om jag har möjlighet.

Just nu sitter jag och försöker varva ner efter 9 timmars jobb.

Marsvinen har fått hö för natten, skall kolla lite till här sen blir det att inta loppelådan.

deluxe
0

Jag pluggar….. fortfarande Rynkar på näsan

Moa-16
0

Nu sitter man här igen då. Ska se om det händer nåt kul!.

[Liinda]
0

#72 Jorå det sved :P Men som tur var så gick det över ganska fort trots att jag råkade trampa på lite torkade makaroner mitt i såret XD

[jejjas]
0

det va en hemsk film som jag aldrig  kommer se  igen skrek ett par gånger och hoppa hökt av rädsla Skäms

Moa-16
0

#90 Nu vakna jag;). Vad heter filmen?.

[jejjas]
0

The unborn hette den

Moa-16
0

Nyfiken som jag är googla jag;). Jo den verka otäck men jag gillar såna filmer. Ska lätt se den…

[jejjas]
0

den va mycket hemsk

Moa-16
0

Säger väl God natt Här också då!.

Moa-16
0

#94 Jo jag har sett många hemska filmer. Det blir ju mer spännande då ju. Bara det inte är såna där det bara är en massa blod. Och sånt är bara äckligt att titta på=/.

Just det God natt var det visst!:

FeliciaS
0

Ska snart åka till en kompis, måste bara duscha först ^^

Mvh Felicia

[jejjas]
0

har precis gott upp, pappa ringde och väkte oss å medela att dom snart kommer hitt

Abico
0

Nu är jag åter hemma ;)
Det blev tidigare än jag trodde eftersom vi skulle checka ut senast klockan 12. Sivik var jättefint!

Alla grisarna mår toppen fast här var rätt instängt när jag kom så nu står fönstren öppna för att få in lite frisk luft.

Hanna 

[jejjas]
0

jag har ganska så precis gott in det är på tok för varmt ute, Har även satt igång en fläkt som står hos marsvinen nu

Moa-16
0

Tog ut marsvinen ändå. Inte ska dom sitta inne när det är så fint väder. Men en hel massa kyl klampar blev det förstås.

Filosofia
0

Tokvarmt här idag! 27 grader i skuggan! :O Ändå har jag varit och spelat badminton i en timme, så nu ska jag duscha och äta något.

Moa-16
0

Är halv död!.

FeliciaS
0

Kom nyss hem från en kompis, har bara hunnit slänga in gräs till grisarna :) 29 grader i skuggan här - betydligt skönare inne än ute.

Mvh Felicia

Abico
0

Just nu är jag inne för att hämta Greta. Jag sitter ute i skuggan med Vincent och Donken och Siiri och Wilma i uteburar. Har trimmat på Siiri, klippt ner Donken, trimmat på Tilda och släppt in henne nu precis och sedan har jag tagit lite tassvård på allesammans. Nu ska Greta ut för pedikyr, det brukar inte vara uppskattat ;)

Hanna 

[jejjas]
0

jag har precis gjort färdigt transport buren eller ja peter gjorde det sista XD de enda som saknas nu är ett par hjul på undersidan så man slipper bära den för den är tung

Abico
0

Jag har precis plockat in alla utgrisarna och fått upp min fläkt. Ska plocka fram kylklampar till alla burarna, just nu är det bara i bokhyllan det ligger en men de andra ser ut att behöva något svalt dom också.

Hanna 

Moa-16
0

Hm, Jo jag försöker lista ut hur man skrämmer bort fåglarObestämd. Tror nog att det får bli en fågel skrämma ändå…;).

Stephanie-D
0

Sitter vid datorn och ska snart ut på en promenad med min hund :P. Här är det 34 grader i skuggan.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Abico
0

Sitter och skriver packlista till SM… Har kört fast på pastasallad ;)

Hanna 

FeliciaS
0

#110 Jaså, vilket sammanträffande! ;)

Fast nu ska jag äta glass *mums*

Mvh Felicia

Moa-16
0

Försöker fixa Tv,n;). Ska äta jordgubbar nu. Det ni!.

FeliciaS
0

#112 Mums ;) Har plockat flera stycken i trädgården idag. I förrförrgår och i förrgår plockade jag 1,5 resp. 1 liter! Det du! ;) haha :P

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Sitter å funderar på vad man ska äta på fredag kväll i dingle

Abico
0

#111 - Du får gärna skicka över din för jag är supersäker på att jag glömt en massa grejer Oskyldig

Hanna 

FeliciaS
0

#115 Okej ^^ Som svar på pm:et då… :P

Mvh Felicia

Abico
0

#116 - Äsch, då måste jag ju svara på det först ;)

Hanna 

[jejjas]
0

Någon som har förslag på vad man kan äta på fredag kvällen? i dingle jag har hjärn släpp

FeliciaS
0

#117 Självklart! :)

#118 Couscous-/ris-/bulgur-/pastasallad ^^

Mvh Felicia

Moa-16
0

Bror ju på vad du har hemma;). Eller idag är det ju söndag?. Eller..

Abico
0

#118 - Visst ja, man ska ju äta på fredag också *där sprack mitt matschema* ;) Jag ska ha med mig havregryn och russin till frukost den ena eller båda dagarna och sedan bröd och mjukost på tub till någon annan dags mellanmål/ frukost. Så då blir det kanske mjukost och macka till kvällsmat på fredagen för mig ^^ Eller så tar man med sig något matigare. Har tänkt ha med mig pastasallad till lördagens lunch, men längre än så håller nog ingenting utan kylskåp.

Hanna 

Moa-16
0

Nu hänger inte jag med=/. Ska ni på läger?;).

Abico
0

#122 - Det är SM om en vecka :P

Hanna 

Moa-16
0

SM i matlagning då eller?. Nä jag skämta bara. Kul va;). Ska man ha med sig mat för hela veckan då?. Är ni instängda då eller?.

Abico
0

#124 - Det är över helgen bara, så många åker upp på fredagen och sover över från fredag till söndag. Man kan köpa mat på plats men jag tycker att priserna är alldeles för höga om inte maten håller toppklass ;) Så därför tycker jag (och många med mig) att det känns bättre att ha med mig mat :P

Hanna 

[jejjas]
0

Funderar på om man ska ta med en engångs grill å grilla på feagen Glad, för lördag kväll är ju festen å då är det bufe :-)

Moa-16
0

Men är marsvinen med då eller?.(Jag förstår att dom är det;) Då måste man väl ha med bur och allt?. Krångligt värre.

[jejjas]
0

#127  ne det finns burar där :-)

Moa-16
0

Jaha. Har jag aldrig sett;). Hur stora är dom då?… Får man marsvins mat då också eller?

[jejjas]
0

#129 jag vet inte hur stora dom är, men i omed att det är en 2 dagars utstälning så fins det burar brukar inte finnas på vanliga, ne mat fåt till grisarna får man ta med själv det enda dom bjur på är hö och spån :-)

Creation
0

#110 #111 Ska kanske göra det jag också. Bra idé. ;-) Jag brukar alltid glömma något.

Filosofia
0

Har kommit hem från stallet där jag har tittat till våra hästar som går ute dygnet runt på bete nu. Har borstat dem, gett dem morötter och knäckebröd, samt tagit på insektsmedel. Min stackars Flisan störs en hel del av allt knott nu när det är så varmt. :(

Har även varit duktig idag och städat hemma: dammat, dammsugit, moppat golvet, städat badrummet… Så snart tvättmaskinen har kört färdigt ska jag gå och lägga mig med min bok. :)

[Liinda]
0

Jag väntar på att maten ska bli klar :)

[jejjas]
0

Nu ska jag ner till garaget och hämta hö och plocka gräs inte för att det finns så mycket gräs just nu väldigt tort över allt :-(

tantnett
0

Jaha ni suckar över värmen men jag har haft ett arbetspass på 9 timmar idag. Nåväl imorgon är jag ledig. Men misstänker att jag inte kommer att göra för många knop då jag ju nu jobbat 6 dagar i följd.

Just nu sitter jag här framför datan, men inser att jag är för trött i hjärnan för att "kläcka" ur mig något vettigt.

God natt på er allihopa.

FeliciaS
0

Har vägt alla marsvinen och konstaterat att två av fyra bebisar (4 veckor idag) väger över 300 gram ^^ Ska snart lägga mig…

Mvh Felicia

Moa-16
0

#135 Stackare;). Har nyss tagit en riktigt is kall dusch Är som en bastu här inne.

Abico
0

Hehe, jag kom på en superidé till maskeraden på SM, så här sitter jag och mäter Siiri, klipper och ritar ;)

Hanna 

Moa-16
0

Spillde nyss ett stort glas vatten på golvet=/. Ååå vad jobbigt!.

Filosofia
0

Jag ska gå och hänga tvätt nu och sedan ta ut hunden på "lilla kvällskissrundan".

Stephanie-D
0

#139 Vilket sammanträffande, det gjorde jag med *jobbigt*.

Just nu så steker jag pyttipanna.

/ Stephanie-D

FeliciaS
0

#138 Ojdå, den hade jag helt glömt! :O Får väl nöja mig med att vara domare kanske :P

Mvh Felicia

Abico
0

Äsch, som alltid när jag blir superivrig över något pyssel eller syprojekt så glömmer jag att tänka ;) Nu får jag börja om *s*

Hanna 

Moa-16
0

#141 He he.  jobbigt!

Nu försöker jag öppna fönstret=/.

Creation
0

#143 Du triggar mig till att pyssla på något nu ;P men jag har inga idéer tyvärr och mina sykunskaper är väl minst sagt bristfälliga…**

#142** Jaså, ska du vara domare? :o

[jejjas]
0

Jag ska ta en kal dusch har precis nattat matsvinen, såg att det är dax att åka till syran och hämta hö, Undra om dom har börgat packa årets skörd än Obestämd, Får kolla det i mor Glad

Stephanie-D
0

#144 Fast jag spillde ut läsk = kladdigt och äckligt på golvet även om man torkar bort det. Jag skulle skynda mig ut i vardagsrummet för reklamen tog slut… *SPLASH* så låg mitt glas läsk på golvet :P.

/ Stephanie-D

FeliciaS
0

Nu ska jag sova! Godnatt :)

#145 Vi får väl se… :P Ungdomssektionen skulle väl ev. döma tror jag.

Mvh Felicia

Moa-16
0

147 Ja det är ju värre. Blir så kladdigt!.

[jejjas]
0

Nu ska jag lägga mig och se på tv en stund

deluxe
0

Pluggar. Äntligen färdig med min uppsats! Yes!
Nu är det bara det värsta kvar. Glad

Abico
0

Käkar kvällsmat ;)

Hanna 

Abico
0

NEEEJ! Vilken miss >.< Min kudde ligger i husvagnen… Jag är helt klart för lat för att gå de fåtal metrarna ut till husvagnen och hämta den, det blir till å sova med bara en kudde inatt *s*

Hanna 

Moa-16
0

#153 Bortskämda unge. Hi hi.

Nä nu ska jag. Borsta tänderna;). Innan jag fortsätter. Är det bara jag som måste stänga av datorn var 15 min för den blir för varm?. Himla jobbigt problem=/.

Creation
0

#152 Vad blev det för kvällsmat. =P Jag undrar om det är någon som är så onyttig som jag ska vara. Jag ska äta glass tror jag ;D

Abico
0

#155 - En macka ;)

Nu ska jag sätta mig och se på Harry Potta' och fenixorden ^^ Det kanske blir glass om en stund..

Hanna 

Moa-16
0

Nu har jag T R Å K I G T!. Ska titta in lite olika sajter. Vem vet det kanske händer något;)

isabelle_
0

MEN GUD! Vad lång min tråd blev utan mig ^^ Jag dissade er för min kompis och Thaimat :)

Stephanie-D
0

Nu ska jag lägga mig i sängen och sätta igång en film, godnatt!

/ Stephanie-D

Moa-16
0

Jo tänka sig MIF lever kvar utan dig^^. Känner oss väldigt dissade!. Jag iaf;).

isabelle_
0

#160 HAAHA! Plus tycker mamma att jag borde ha data förbud..

jag städade mitt rum till klockan två i natt!! förra natten alltså.. tillslut somnade jag på golvet på en klädhög, vid 7 så la jag mig i sängen då vaknade jag :)

Abico
0

Sirius dog Gråter
Det spelar ingen roll hur många gånger jag läser boken eller ser filmen, snacka om att inte lära sig av sina misstag…

Hanna 

Moa-16
0

#162 Du skrämmer mig. Det såg ut som det stog Siiri dog;).

Ok, Jag är vaken. Jag vaknade kl halv 8?. Jag somna kl 1,40?. Tokigt värre;).

Abico
0

#163 - Ups ^^ Siiri är pigg och glad och står och vrålar efter mer mat ;)

Jag måste till stan idag och köpa lite grejer inför SM bla. Men det är ingen som vill följa med mig ;P Och det är så tråkigt att gå själv på stan! Och otäckt om man ska in i syaffären med de läskiga tanterna ;) Någon som vill följa med? Jag bjuder på glass.

Hanna 

isabelle_
0

#164 Höhö, Kom till Borås vettja! Jag bjuder på två glassar ;)

Moa-16
0

#165 Lät bra!. Men tror nog du redan varit i stan..;).

Just nu är jag arg!. Så akta er för skjutton;)…

Filosofia
0

Urk, jag sitter här med massiv träningsvärk från badmintonpasset igår (har inte spelat på länge). Konstigt nog gör det mest ont i baken. Det beror väl på att jag under den mesta av tiden fick böja mig ner för att plocka upp bollen från golvet. :P

Abico
0

Uhhh.. det är varmt! 30 grader visar termometern, och den hänger i skuggan. Ändå skulle jag iväg till stan ;) Tog bussen dit och sedan gick jag in på bibblan en stund, fick tag i en bok som jag velat läsa jättelänge, tog en sväng in i djuraffären för att kika på foder och schampo, gick in på apoteket och beställde två flaskor virkon, gick till tygaffären och köpte tyg till Siirs maskeraddräkt - tyvärr hade dom inte det tyget jag ville ha till hennes utställningplatta *grr* Och det andra jag kunde tänka mig kostade 160kr. Så jag gick en sväng i ytterligare ett par affärer och började sedan gå hemmåt, stannade på Willys för att köpa något att dricka och jordgubbar - men dom var från belgien så det blev vindruvor istället. Och sedan gick jag hem ;) Superkissnödig och genomsvettig - jag såg nog inget vider ut där jag halvsprang sista biten, hahaha.

Nu ska jag duscha, ge grisarna kylklampar och gå ut och sätta mig å läsa i skuggan. Marsvinen får komma ut ikväll först, det är för varmt nu.

Hanna 

[jejjas]
0

Nu står jag å lagar mat, har precis pratat med min kära syster som försörger mig med hö ska ta och åka ditt i mor tror jag :-)

isabelle_
0

Jag svettas ihjäl ;/ Svinvarmt.. *ursäkta utrycket kära grisar på mif!(när jag säger mif tänker jag på målsryds idrotts förening,haha!)*

Abico
0

Duschad och alla grisarna ligger och myser med kylklamparna ;)
Nu ska jag dra ut stereon och slänga i en skiva - högsta volym! *woho* Fördelen med att bo i villa område är att alla har husvagn, och är bortresta ;)

Hanna 

Moa-16
0

Håller på att svettas ihjäl..;). Allvarligt!. Har dock varit ute och vattnat grisarna lite…

[jejjas]
0

Har precis varit inne och gett grisarna gurka så nu är dom nöjda :-)

Abico
0

Tänkte ta och städa ett par burar nu, under tiden får jag släppa ut ett par av svinen i gräset.

Hanna 

Stephanie-D
0

Här är det fortfarande jätte varmt, 36 grader i skuggan så marsvinen kan fortfarande inte komma ut och äta gräs. *jobbigt*.

/ Stephanie-D

isabelle_
0

Webbdesignar!

Moa-16
0

Här är det minst 36 grader i skuggan. Men marsvinen får vara ute ändå;). Det är varmare inne här…

Just nu håller jag på att dö av värmen)

Creation
0

Kom precis tillbaka från en tripp till ikea och bauhaus. Vi har handlat lite blandat, både till oss människor och till marsvinen. Men hjälp så varmt det är och har varit! Nu är jag superglad över att vara hemma med min milkshake i kylen ;) Ska ta den om en stund.

Ska nog ta ut marsvinen efter det, det börjar bli lite svalare än det var tidigare idag i alla fall.

Men just nu på sekunden håller jag på och laddar för att kolla vad jag har blivit intagen på för gymnasium! *nervös*

[jejjas]
0

nu ska jag äta glass :-)

Abico
0

#178 - Woho! *håller tummarna*

Hanna 

Stephanie-D
0

Just nu så packar jag ner badkläder,handduk och solskydd. Ska till skara sommarland imorgon :P.

/ Stephanie-D

Abico
0

Nu sitter jag och stönar över värmen igen ;) Har fläkten i ansiktet och har placerat ut marsvin lite här och var i skuggan i trädgården och i hallen eftersom det blev så sjukt varmt på rummet när jag drog upp rullgardinen för att se något när jag städar ett par av burarna.

#181 - Det ska min syster också :P

Hanna 

Creation
0

#180 Jag kom in på den skolan och linjen som jag ville! :D Jag är så glaaaad!
Ska fira med lite middag. ;)

Filosofia
0

Jag skriver mail till en gammal kursare, så att vi inte tappar kontakten. Nu ska jag nog ta något att smaska på och se om det är något bra på dumburken.

Stephanie-D
0

#182 Haha okej, vilket sammanträffande :P.

/ Stephanie-D

Moa-16
0

#185 Du är bra på sammanträffanden du..;).

Nu ska jag byta kyl klampar..

Stephanie-D
0

#186 Haha, ja :P.

/ Stephanie-D

FeliciaS
0

Sitter och grubblar på vad jag ska baka…. Går inget vidare, har ingen fantasi alls. Pappa slutar på sitt jobb och jag sa genast att jag kunde baka. Inget med grädde eller choklad dock :P

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Jag sitter nu å grubblar över platsen till grisarna har 11 som ska med ditt men tror jag snart får det att gå i hopp får nog ta en gammal bur frn garaget och ha dom i :-)

Abico
0

#188 - Dom här tycker jag ser jättegoda ut :D
http://matplatsen.org/?p=680
…och den här *dreglar*
http://matplatsen.org/?p=812

Hanna 

[jejjas]
0

Sitter å skriver en lista med vad jag ska ha med mig. men hjärn släpp någon som har en färdig lista jag kan få låna Tungan ute

Abico
0

#191 - Jag kan skicka en kopia på min över pm, fast den är inte komplett :P

Hanna 

[jejjas]
0

#192 ja gör det snälla *L* har fastnat på marsvin näsisär sen ommer jag inte på mer XD

Abico
0

#193 - Haha ;)

Hanna 

[jejjas]
0

#194 tack tack tack behöver ju bara räkna om den till 11 marsvin XD

FeliciaS
0

#190 Det blev en chokladkaka med vallmofrön :P

Mvh Felicia

[jejjas]
0

nu har jag precis pratat med pappa vi åker kl  7 härifrån på fredag då han inye vill att det ska bli för varmt i bilen vare sig för oss eller grisarna

FeliciaS
0

#197 Klockan 7 på morgonen? :O Värmeproblemet löser man lätt med AC ;)

Mvh Felicia

[jejjas]
0

#198 vi har ingen i våran bil den är trasig, japp så det blir upp tidigt, men å andra sidan så kanske det finns något roligt att göra, har vi tur kan vi kanske kanske få sätta in grisarna tidigt så dom slipper sitta i tansporterna

FeliciaS
0

#199 Jaså, otur :P

Mvh Felicia

isabelle_
0

Samma som innan: Webbdesignar.. Ska dock försöka få igång Dreamweaver nu, då one dampar ;/

[jejjas]
0

#200 ja det kan man säga, å pappa vet inte hur man lagar den :-(

[jejjas]
0

Nu ska jag lägga mig och kolla på djur polisen :-) sen ska jag sova ska upp halv 7 i morgon för att åka å hämta fint nypresat hö :-)

FeliciaS
0

#203 Åhh din fuskis! Jag vill med ha Animal Planet! :P

Hääärligt, själv har jag flera kilon ^^

Mvh Felicia

Abico
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har just sett på Kung Fu Panda, hahaha. Den är ju så klockren ;D

#196 - "Inget med grädde eller choklad dock" Var det chokladfri chokladkaka? ;)

Hanna 

Creation
0

#205 Såg du den på engelska eller svenska? :) Den verkar nämligen bättre med de engelska rösterna.

isabelle_
0

Funderar på att beställa hem en Rasthage,Medium bro,Hörnmatskål i keramik och 2 kg Cavy Cuisine..

Ska jag göra det?
Och i morgon drar jag till Gbg! Woho:)

Abico
0

#206 - Engelska :P Den är inte lika bra på svenska, även om den är helt okej.

Hanna 

isabelle_
0

Ska sova

[jejjas]
0

Nu är man uppe :-) och pigg ska snart duscha då syrran kommder vid 8, förutom hämta hö ska jag sno med mig sambons kamera och ta kort på fölisen och dom andra hästarna Skrattande, Ska bli så gott å stoppa  näsan i en häst man igen allt för länge sedan jag gjorde det :-)

deluxe
0

#207 Ja! Mina ska också få rasthagar. Har själv kollat på den där bron men vet inte vilken storlek som är lagom så jag har inte vågat beställa. Glad

Moa-16
0

Jaha!. Då är jag vaken!. Tvingades gå upp tidigt!. Då hundarna kom. Och jag sprang ut med marsvinen!.  ;)

FeliciaS
0

Har ätit frukost för ett tag sedan, funderar på vad jag ska göra nu. Blir nog att sitta framför datorn ett litet tag… ^^

#205 Hehe, jag var nog lite otydlig :P Utan choklad, men gärna kakao.

Mvh Felicia

FeliciaS
0

#207 Det tycker jag absolut att du ska göra :)

#211 Large skulle jag valt (ska köpa). Men själv har jag en medium, och den funkar bra den också. Vill dock ha en där de får lite mer plats.

Mvh Felicia

[Liinda]
0

Precis vaknat kunde för en gångs skull sova ut =)

Abico
0

Har varit uppe i ett par timmar nu, ska sätta igång med dagens "måsta göra"grejer strax.

Hanna 

Abico
0

De senaste timmarna har jag ägnat åt maskeradbidraget till SM. Jag och symaskinen kommer INTE överrens *grr* Mååånga svordommar har det blivit. Det slutade med att jag satt och sydde för hand.

Nu ska jag laga mat och sen blir det lite marsvinspyssel och mer arbete på maskeradbidraget.

Hanna 

Abico
0

Hahaha XD Hur dum får man vara?

Skulle springa upp för trappan till ovanvåningen, hör hur dom startar en skitbra låt på Bandit-rock och då får jag för mig att jag ska headbanga lite coolt, medan jag springer upp för trappan… Det gjorde ont, jag slog mig i ansiktet när jag trillade ;)

Hanna 

Abico
0

För övrigt verkar det bara vara jag som sitter framför datorn idag ;) Och jag borde faktiskt inte ens göra det för jag har miljarder grejer att göra…

Hanna 

Moa-16
0

Jag kom nyss hem. Har varit och badat med vovvarna med flera;). Var nära och dö i en bil. Men annars var det kul!. Nu ska jag äta glass!.

Abico
0

#220 - Nära att dö? :O Nu får du utveckla det hela ^^

Hanna 

Creation
0

Jag är seg idag. Vaknade tidigt(enligt mig), klockan nio, och på det konstigaste sätt. ;p Två myggor surrade runt i mitt rum och väckte mig. Det är nog det minsta ljud jag någonsin vaknat av.

Nu ska jag iaf ifokusa lite. :)

deluxe
0

Kom precis hem från skolan, varken grisarna eller sambon är hemma så lägenheten känns som ett spökhus. Nu ska jag skriva ihop en uppsats om förintelsen och plugga inför slutprovet som är imorgon. Plus packa, boka tågbiljett etc. Fy fan vad stressigt, hinner jag med allt så är jag vassare än Superman.

Moa-16
0

#221 Ja du. Jag utveckla det väldigt mycket på min blogg;). Men man kan väl säga såhär, Det vart "lite" varmt i bilen. Och jag var i bilen. Så någon minut till så skulle jag nog iaf ha svimmat av lite;).

Abico
0

#224 - Usch, vad otäckt :O

Tur att hon kom ut tillsist, innan du och hundarna svimmat av värmen.

Hanna 

isabelle_
0

Är hemma från Gbg! Det inhandlades en Knobb, den hette det! en slags tunna med lock som vi ska ha hö;et i. Två LED lampor som går på batteri,varav en är till den nya buren.. Och en massamassa godis! Anledningen varför vi var i Gbg var för vi hämtade brodern som varit där på möte.. Så nu ska jag skrämmas till åskans buller och ladda upp lite pics till bloggen&Hästfoto och skriva en artikel om Lost för TV iFokus..

Moa-16
0

#225 Jo det var tur;).

#226 Ser fram imot artikeln om Lost!. Åskar det i Borås?;).

isabelle_
0

#227 Ja det åskar :) Vad kul att du ser längtar efter artikeln! Om du kan bidra med vilka som spelar vem,om handling,mm.. Kan du PM:a lite info eller alt. mejla, info@izabelle.se..

Moa-16
0

#228 Ok, jag har typ glömt bort Lost. Är typ på säsong 4 nu.;). Har inte blivit av att köpa box 5. Men jag måste ju göra det!.

Ååå jag vill också ha åska eller regn iaf!.

Moa-16
0

Har funderat lite på det här med kyl klampar. Måste det vara en handuk för?. Dom blir ju inte alls lika kalla då. Och dom är ju såå varma!. Någon som vill uttala sig om det?..;O

isabelle_
0

#230 Annars blir det för kallt! Gör inte det,Ha alltid handduk,kör kökshandduk, inte sån där mjuk.. Deras inré organ kan frysa har en jag känner sagt som är typ sjuksköterska för djur :P om man använder utan handduk.,.

Moa-16
0

Nä nu skrämmer du mig!. Bäst jag går ut och sätter för kyl klamparna då. Hoppas deras inre organ inte redan har fryst;). Nä jag springer ut nu på en gång….

Abico
0

#226 - Skickar du hit åskan om en stund? Hörde på radion att det skulle åska i Göteborg nu ikväll och om till och med Borås fått lite så vore det inte rättvist om Alingsås blev utan! ;)

Hanna 

Moa-16
0

Det är lungt!. Dom är inte frysta…;).

Nu ska jag försöka bli av med hundarna. Jo det är svårare än det låter….

Abico
0

#234 - Kan väl inte vara så svårt ;) Öppna dörren, kasta ut hundarna och stäng fort *s*

Hanna 

Moa-16
0

Men marsvinen är ju ute=/. Dom äter marsvin!. Först måste jag försöka få komtakt med ägaren(Brukar ta ca 2 timmar) Sen frågar hon om vi kan ha dom över natten fast vi sagt att det inte går ett antal gånger. Sen slutar det med att hon inte kan hämta dom. Och då blir det problem!. Så det är allt annat än lätt;).

Abico
0

#236 - Ajdå ;)

Hanna 

isabelle_
0

#233 Ja såklart ;/ Usch det smällde till rejält precis!

Bella-R
0

Ska precis gå ner o duka middagsbordet :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

isabelle_
0

Har serverat Vitkål/Grönkål (Fråga mig inte vilket blandar alltid ihop) och morötter i buren

Abico
0

Har just varit ute och klippt ner Grannens djungel till trädgård ;) Grisarna blev nöjda i vart fall. Jag tyckte att jag hörde muller bort över Kvarsjön så jag stänger förhoppningsfullt av datorn "Ge mig åska och ösregn!"

Hanna 

Stephanie-D
0

Här är det strålande sol och 50 grader i solen :O Håller på att dö av värme (men nu ska vi inte klaga på det fina vädret, då kanske det blir dåligt väder).

/ Stephanie-D

isabelle_
0

Har gjort klart artikeln om Lost!

Moa-16
0

#243 Jäkla snabbt det gick!;).

isabelle_
0

#244 En och en halvtimme tog det :p

Bella-R
0

Väntar på att allsång på skansen ska börja. ^^
Nån mer som ska se det? :)

Moa-16
0

#245 Oj vilken tid det tog;).

#246 Tänkte se det, Men jag hinner nog inte.

Nu ska jag ta in marsvinen. Sen ska jag ta en kalldusch!.

Abico
0

Gaahh.. Det blev ingen åska >.<

Min maskeraddräkt är nu klar. Fast jag funderar på om jag ska pynta till den lite till imorgon ;)

Nu ska jag ta en kalldusch!

Hanna 

isabelle_
0

#248 Hanna, Jag vill se vad Siiri ska vara utklädd till, PM:a gärna det :) Är så nyfiken :d

Moa-16
0

Har jag missat nåt?. Ska Siiri vara utklädd=/.

isabelle_
0

#250 DEQ! Säger mitt marsvin Tiff i alla fall, när hon precis erövrade tagentbordet, Jag tolkar det som ett ja :P

Moa-16
0

#251 nu vart jag bara mer förvirrad…;)

Abico
0

#249 - Nä, du får allt hålla dig tills det visats offentligt ;)

#250 - Ja, det ska hon ;P

Hanna 

Moa-16
0

Jag förstår fortfarande inget av det här. Men det är nog inte meningen heller;D.

Nu ska jag försöka ge marsvinen lite grönsaker!.

Filosofia
0

Kollar på Morden i Midsomer.

Moa-16
0

Håller på att dö av värmen. Blir verkligen som en bastu här inne. Marsvinen ligger på var sin kyl klamp. Nu tittar jag på spårlös. Repris men jag tittar ändå;).

Abico
0

Jag har ont i huvudet… Och är trött *gäsp* Men jag måste vara uppe en liten stund till ;)

Hanna 

isabelle_
0

Chattar med min kompis, Vi ska träffas i morgon med grisarna!

Moa-16
0

#258 ska ni träffas med marsvinen?  ;).

Jag sitter här med en kyl klamp som jag tagit från marsvinen.

Cuyi
0

Jag ska sova nu… aldrig skrivit i den här tråden men någon gång ska väl bli den första ;)

GOD NATT! Skrattande

Moa-16
0

#260 nämen se där!. Trevligt;). God natt!.

Bella-R
0

Jag sitter vid datorn trots att jag borde fixa morötter åt marsvinen och sen sova -.-

isabelle_
0

#259 Yes det ska vi!

Moa-16
0

God natt!. Sov nu!. ;)

FeliciaS
0

Ska sova nu, snart! ;)

#263 Är det så smart om Tiff nu är sjuk och blev smittad av andra marsvin? Då kan ju hon smitta dem…

Mvh Felicia

isabelle_
0

Såå. Har packat transport buren och camar med jennifer!

Moa-16
0

Fick ett sms från hund mamman kl 8,00. Så nu har jag tagit ut marsvinen och gjort rent buren och hämtat hundarna,. Dags att andas ut….

FeliciaS
0

Mamma kom hem med jordgubbar så jag äter igen :P

Mvh Felicia

Abico
0

Just klivit upp ur sängen. Har varit ute i husvagnen och hämtat en grej och så har jag öppnat fönstret för att vädra ut här lite innan den blir jättevarmt.

Hanna 

[jejjas]
0

Nu sitter jag här efter ha varit i väg hella dan i går :-) va hos syster å hämtade hö, hanna du skulle ha åkt till Gendallen eller sollebrun där åska det…

Tog massa fina kort men mäst nöjd är jag nog med detta

isabelle_
0

#266 Vi fick Lab-resultat igår.. Hon hade haft en fästing,Hade glömt att nämna detta här, Så hon har haft Borelia, Nu har både jag,hästen och marsvinet haft det :P Hon är piggare än någonsin nu :)

#270 Vilken fin häst! Påminner om en häst jag tagit hand om som hette Saga!

Moa-16
0

Har nyss köpt en grymtande gris för 109 kr!. Gud så dyrt!.

isabelle_
0

#272 Ett till marsvin?;)

Jag packar och packar och packar =)

Moa-16
0

Nä en leksaks gris till hundarna..;).

Nu ska vi åka och bada!.

Abico
0

Jag jar just kommit hem från stan, oj vad jag handlade.

Hanna 

[jejjas]
0

Nu har jag varit i väg en sväng med syrran på sjukhuset och även varit å köpt spån och en flug smälla nu ska flug jäklarna dö

[jejjas]
0

#271 Tack *L* hon är mycket speciel för min syster då det tog henne och veterinären ca 3 timmar att få ut henne ph av fel läge :-(

Här är hennes halv bror  Top-hat.

Nu har jag precis tvättat ur en transport bur jag fick av syran pluss att jag spritat in den

Bella-R
0

Precis tagit en snabbdusch :)

[jejjas]
0

Badar marsvin och städar burar och klipper klor

Moa-16
0

Jäkla otur. Precis när vi skulle bada. Så började det spö regna och åska.

Fabiola
0

jag funderar om jag ska ta och städa ett par burar och bada 3 marsvin.

Väntar på den utlovade åskan som vägrar komma.

Bella-R
0

#280 #281 Åska? :o Vart bor ni nånstans?? Här e de strålande sol och värmebölja på 28 grader i skuggan -.-
Man kan inte göra nånting i denhär värmen, förutom att bokstavligen sitta i vattnet på stranden och svalka sig..

[jejjas]
0
4 marsvin badade 2 burar städade bara 4 burar och 5 marsvin kvar att bada och klippa klorna på =/
Fabiola
0

#282 Göteborg bor jag i. Väntar på att det ska komma åska. vädergubbarna lova ju det.

Är solsken här med och inga moln syns.

Bella-R
0

#284 Jaså okey vad trist!

Sitter mest o tuggar tuggummi nu x'> Väntar på att det ska svalna lite ute nu så jag kan gå ut me vovven på långpromenad.

Creation
0

Sitter här och äter risifrutti. Ska blogga lite.**

#269** Hämtade du din kudde? ;)

Abico
0

Nu ska jag ringa Hö Calle ;) Jag avskyr att prata i telefon, men here goes.

#286 - Haha, nä ;) Huvudvärkstabletter *s*

Hanna 

Abico
0

Hehe, Hö Calle har skaffat en ny maskin ;) Så nu ligger balarna på 100kg och har fin vit plast runt sig.

Hanna 

Abico
0

Efter som jag har riktigt kasst ögonmått kollade jag upp hur mycket det var vi hämtade i januari, då fyllde vi hela bilen med hö. Så jag tänkte att "Det kan väl inte varit mer än vad vi ska hämta nu".

Fyra småbalar fick vi in i bilen i januari…

Hehe, jo tjena ;) 44kg var det vi hämtade, totalt, i januari. Nu ska jag ha mer än det dubbla. Med ens förstår jag varför han sa att det inte skulle gå in i vår bil ;P Tur att vi ha släpkärra.

Hanna 

emelie92
0

#289 - Ojdå! :P Nu behöver du inte köpa hö på ett halvår ;)

[jejjas]
0

nu har jag precis varit i duschen tog så kalt vatten att jag frös, men oj så gott det gjorde =)

Abico
0

#290 - Nej, det lär räcka ett tag :P De 44 kg vi hämtade i januari räckte till i maj ungefär. Så minst åtta månader ska väl gå ;) Om inte marsvinsburarna fylls på ytterligare ;P

Hanna 

Abico
0

Jag käkar kvällsmat nu. Har under eftermiddagen trimmat igenom Siiri, Vincent och Tilda samt klippt lite klor och en Irma ;)

Hanna 

emelie92
0

Jag kollar igenom min blogg :)

Abico
0

#294 - Visst är det kul att läsa lite gammla inlägg :P

Hanna 

emelie92
0

#294 - Haha, oja! det som är bra med en blogg är att man skriver ner händelser som man annars skulle ha glömt..! :)

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ska ta en kalldusch nu!. Har titta lite på blocket och hittade min dröm hund^^. Var dock i borås området så lite långt förstås;).

Tänkte att ni ville se en badande hund;). Så här har ni Diva. Ville inte riktigt lyssna men så härligt. Ha ha!…

Ps, Den här tråden börjar bli seg den också. Iaf för mig!.

FeliciaS
0

Ska ta en dusch när pappa är klar - har hela hårbotten full av sand >.<

Mvh Felicia

Bella-R
0

Kom precis in från en långpromenad på 4,5 km med vovven.

Bella-R
0

#297 Gud så sött! :)

isabelle_
0

Funderar på att starta en ny vad gör du just nu tråd, Samt att jag kollar i genom dagens bilder :)

Abico
0

Jag sitter och är superstressad, över vad är jag inte helt hundra på.

Hanna 

Moa-16
0

#301 Gör det!.

#302 Känner igen det;).

Tittar på vädret. Ser ut att bli jätte varmt ett bra tag framöver. Jobbigt!.

Denna kommentar har tagits bort.
Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer