Marsvins humör
Jag är på riktigt marsvinshumör! , Jag har ju mozart o chino , men jag är sååå sugen på en/två honor oxå . Har ju liksom bur o allt . Sen är frågan HUR jag ska göra då jag har mina fem kaniner och snart startas min uppfödning . Hur skulle ni gjort ?:P
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Jag skulle ha väntat :) Om du är på gång med kaninuppfödningen och verkligen vill hålla på med den så måste det ju finnas en hel del tid och plats till ninerna. När du kommit igång lite och ser att det säkert finns tid för fler marsvin kan du titta efter fler.
Hanna

okejj tack :)
// Elin

Vilken fråga! 
Det är väl ändå enbart du själv som kan svara på om du har möjligheter att ta hand om ytterligare djur?
Dina tidigare djurinnehav har väl inte varit så direkt lysande?
Marsvin 4-ever
.

#3 va ? , Jag har ju alltid haft en orsak. Och jag försökte få hem my , , men My var dräktig vid det laget o tyvär blev det hennes slut ..
// Elin

Sen , jag förstår att du vill göra allt för att förstöra för mig o att dra upp gammla saker som du inte har en aning om , men om du vill göra det så får du ta det via PM
// Elin

#5 Du läser alltid mina svar som negativt.
Men du ställer nu en fråga om du skall skaffa marsvin? Vad jag förstår av din fråga undrar du om det blir för mycket för dig då du nu har fem kaniner?
Som jag ju svarar så är det väl ändå du själv som kan svara bäst på den frågan över vad du nu har i tid och intresse?
Du har ju tidigare sålt flertal marsvin för att du ju av olika anledningar inte kunnat ta hand om dom. Och då hade du inte fem kaniner.
Jag menar inget negativt till det, men varför riskera att du åter tar på dig för mycket?
Men som sagt det är ju endast du själv som kan avgöra vad du orkar med.
Marsvin 4-ever
.

Jaja , jag struntar väll i det då o försöker fokusera på dom jag redan har. Ska försöka fixa en bokhyllebur åt dom snart
// Elin

#7 Men har du inte redan en bokhyllebur till dom? Eller var det en annan typ av bur ni byggde?
Föresten lycka till med din kaninuppfödning. "Kärringen" menar det också. 
Marsvin 4-ever
.

#7joopp , men den tog vi bort så den står o skräpar i hallen xD , så i eftermiddag ska vi fixa den . Tack ^^, första kullen kommer komma lagom till jul :D
// Elin
Jag håller helt med #1. Sedan så krävs det mer än bara att man vill, det är ju inte roligt att behöva sälja marsvinen sedan, varesig för dem eller dig.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus