Rita marsvin till mig
Hej. Det är så här att jag håller på med scrapbookingskort. Och det är så här att jag verkligen INTE kan rita! Så kan ni som kan hjälpa mig att rita så jag kan rita eller kopiera era ritningar till mina kort? På marsvin såklart. :) tacksam glad :)
Den är skitful jag vet xD kan försöka rita en annan :P
Jag kan försöka annars :) ?

gärna alla får försöka tack rita på snälla
Jag kan väl bidra med en bild på ett långhår
Jag fuskade lite och photoshopade den tecknad först, för att därefter fylla i de tydligaste strecken. Det funkade finfint ;)
Jag kunde ju ha photoshopat den snyggt tecknad, men det vore alldeles för mycket fusk. Hehe.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
*fniss* den såg ut som karvad ur sten. kan bidra med en totalfuskad bild istället.
Måste den vara färglagd?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#6 nej bara rita så jag kan rita eller trycka den på kortet.
Jag ska vissa mina kort när dom är klara på marsvinen.
Så rita på alla är så välkomna med ritade marsvin. :) blir jätteglad.
Jag kan ju inte säga att jag är värdelös på att rita (går ju trots allt halvt bildinriktning *s*) men jag hinner inte just nu *gäsp*
Intressant med scrapbookingkort! Jag scrappar också :)
#8 Åh, vilken sötnos ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

hej alla. jag blev jättesjuk o fick åka akut med ambulans den 21 och kom hem idag den 26. Så rita gärna flera bilder till mig…. :) glad….

#9 jaaaa det är så roligt med scrapbooking. :)
Så när ni hinner så rita så många ni kan. :)

#10 Men usch, stackare! :( Allt är bra nu i alla fall?
Mvh Felicia

hej man är helt slut efter sjukhuset. Det är inte så bra. fått en förlamning hela vänster sida. Men det ska lösa sig nog. Försöker kopiera nummer #5 #6 hmm . Men dom andra går bra. Tack fortsätt o rita så har jag nått att se framemot till jag kan scrapa igen. kram kanske blir borta ett tag igen. men kommer så fort jag kan hit igen o tittar.
#15 - Usch då :( Hoppas att det blir bättre snart så att du kan njuta av det vackra vårvädret som tycks vara på ingång nu :)
Hanna

#16 tack så mycket värmde gott. ------@ ska föreställa en ros

#15 Uscha… Jag håller tummarna för att du ska bli bättre!
Jag ska kanske försöka rita ett litet svin någon dag.. om jag hinner! :)
#15 Nej, men fy vad läskigt :( Du får "krya på dig" ;)
Ska se om jag kan ta och rita ett marsvin nån dag ^^
Mvh Felicia

Hej igen tittar in lite o ser om här finns ritade marsvin. är uppe på benen igen men nu har jag fått en sådan skrämmande huvudvärk som inte vill släppa taget om mig. suck. Ska försöka göra lite kort på bilderna jag redan fått men snälla rita flera tack. och tack för alla tankar till mig. kramiz

ingen som är rit sugen mera var är alla som kan rita marsvin ? snälla rita flera till mig. just nu kan man vara uppe på benen så då får man göra några kort . ska skicka in dom här när dom är klara så ni får se hur dom blir. :) rita på snälla :)
ska snart lägga in några bilder, men sitter just nu på fel dator. :P

#22 tack så mycket.
här måste vara flera som kan rita lite marsvin hihi

Puttar upp denna tråd om det är någon som vill rita mer till mig! Mår inte så bra igen men kan göra lite kort då o då…. kram
vet inte om du vill använda bilderna, men det är bara att beskära bort texten på dom om du inte vill ha med det^^

Tack så jättemycket Camilla …. Nu har jag lite jag kan börja med… Men just nu mår jag inte så bra igen suck… men snart ska jag försöka göra dom igen…Så snälla rita flera av era marsvin….. Mvh Åza

Blev lite sugen på att måla ihop ett, får se om det kan bli något fint :) Krya på dig med ! .. kommer nog kunna scanna in det från jobbet sen !

#31 rita på snälla.. tack så mycket… fick reda på vad jag har nu i mitt huvud en vandrande propp inte så kul. men har medcin nu… så det är bara att ta det lugnt nu… kram alla
#32 Nej va trist! :( Krya på dig! :)

Tack så mycket… Kommer in lite då jag orkar sitta här…. kram på er!
den adina gjorde var jätte fin

PUTT rita gärna flera. kommer snart bilder på korten… Mår lite bättre nu men nu suck åkte jag på förkylning suck…. kram på alla…:)

#8 "lite snabbt i photoshop" - vilken talang.
Jag är också kortmakare när tiden räcker till och har letat marsvinstämplar på mässor m fl ställen under några år. Det finns ju på katter, råttor, gäss, grodor - you name it. Så fick jag ett underbart tips från Humlans marsvin om Winking Cavy Store och skickade efter stämplar därifrån. De har massa kul saker med marsvin och kaniner bl a. T o m stickers med marsvin - går ju också bra att scrappa med. Och portot var bara 3,5 pund (ca 42 kr tror jag.)
#38 Oh, wow! Är också scrappare, sådana stämplar vore inte alls fel *vill ha*
Mvh Felicia
Vad är ett scrapbokningskort förnågot?
#41 Okej, det gör mig inte mycket klokare men, men :P Länken funkar inte.

Vilka fina bilder. Vad duktiga ni är. Önskar jag vore lika duktig.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

tack så jättemycket ska genast gå in o titta där. :)
Men rita ändå igen tack… (host host) ååå jobbigt..:)
#43 Funkade inte igen :-P Men vad gör man?
oki oki

puttar upp lite så jag får lite nya ritningar. :)
#46 Scrapbooking är ett papperspyssel; ett sätt att bevara fotografier och minnen så att de håller länge. Enkelt uttryckt ;)
Mvh Felicia

#51 Oj mitt marsvin kom med ;)
Är du fortfarande intresserad av bilder ?

#52 japp rita på bara tack så jättemycket för allt….. kramiz

Putt putt rita gärna igen allihopa. tack kram på era alla :)