Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 417 ggr
CamillaS
0

OT- Camilla utan internet!

Eftersom jag nu precis har flyttat till en egen bostad med min syster så har vi inte hunnit skaffa något internet.
Och tyvärr vet jag inte heller när jag kommer få något. Så om ni undrar varför jag är oaktiv på mif, msn och andra sidor så är det därför. Jag har internet i mobilen men det är lite begränsat vad jag kan göra med den. Jag kan gå in här och läsa vissa trådar som inte är för långa t.ex och jag kan läsa mina pm. Men jag kan inte svara på pm eller skriva i trådarna. Så jag tänkte bara berätta detta så ni vet.
Är det något väldigt viktigt så skicka pm till nån av mina Medarbetare istället så kanske någon av dom kan skicka ett sms till mig eller nåt.

Men ibland är jag hemma hos mamma så då kan jag låna hennes dator och vara ute på internet som nu. Så jag kommer vara inne nån gång iaf. ^^,

FeliciaS
0

Okej, då vet vi! ;)
Du får ta tillfället i akt på ett bibliotek eller när du är hos din mamma :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

japp, jag får göra det.^^,

EvaLuna
0

Du har inte missat så mycke. Sista dagarna har de mest varit trams här på mif… Ibland är de rätt skönt att vara utan nät…

Creation
0

Bra att veta :) Hoppas att det går fort att skaffa internet.

Och lycka till med den nya bostaden förresten!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Aristarcos
0

P.S tips, på Claes Olsson har de usb modem för 299:- med möjlighet att köpa surftid på ;) dvs inget fast abbonemang..

Hoppas du trivs i din nya lägenhet …