Byta lokalavdelning?
Har flyttat ett par mil uppåt. var går gränsen mellan norrort och mitt? funderar på om jag behöver byta eller inte nämligen
Helena
Det är som du nog redan vet postnummret som styr vilken avdelning man tillhör. Om du behöver byta det vet jag därmot inte. Då kan man undra varför jag svarade om jag inte vet… svaret är jag vet inte. *fniss*
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Hehe, jag minns inte mitt postnummer ;P
Helena
Haha inte mkt bättre än mig dådå. ;-)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Fasen..jag tror att det är 19 eller 17 eller 13..jag får kolla nåt brev :P
Helena
Gör du så. *skrattar lite åt dig i smyg*
Haha, men! jag har bara bott här typ en månad! ;P
Helena
åkej. :D
Jeppjepp ;P
Helena
Men du måste väl ha meddelat de på smf(är det kassören man meddelar?) att du bytt adress, så att de vet vart de ska skicka MM?
Man tilldelas väl "automatiskt" en lokalavdelning bara de vet ens adress.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#9 Eftersänd post is the shit
Helena
#10 Men meddela dem om den nya adressen, så ordnar sig allt. ;-)
(P.S. - msn)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#11 Har du rätt i.
Oki..kan ändå inte sova
Helena
Tror man kan vara medlem i "fel" avdelning om man vill vet att det finns sådana exempel här , skulle vart med i Öst men tillhör Väst istället…
Norrort har postnr. 10-19, 62, 74-76, 83-89.
Mitt har 77-82.
Om du vill byta bestämmer du nog själv, man kan välja vilken lokalavdelning man vill tillhöra. Men meddela att du bytt adress, tror det står i MM vart man ska göra det.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#14, 15 Tack..det kanske är värt att göra ett adressbyte ja..
Helena