Bilder i inlägg
Jag ställde en fråga om hur man bär sig åt för att få in bilden i själva inlägget och inte bara som en miniatyr.
Jag fick svaret: Klicka upp bilden kopiera den, sen välj hantera inlägg, redigera inlägg och sen klistrar du bara in i inlägget. (Tack Liinda.)
Men jag får inte upp bilden, i alla fall inte med den avancerade editorn på. Slår jag av den och handknackar ren html-jod funderar det, inte annars.
Vad gör jag som är tokigt?
Utökade din rubrik så vi får ett tydligt forum. /Felicia, medarbetare
Kan du inte kopiera in bilden, är det det du menar?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag har alltid trott att man bara kan posta bilder direkt i inlägget om man är Plus-medlem, men det kanske är fel?
#2 Om man har Plus är det bara att kryssa i en ruta, men annars kan man väl göra det manuellt, dvs. ladda upp bilden, öppna den, kopiera (Ctrl + C) och sen klistra in (Ctrl + V)…?
Mvh Felicia
eller så klicka på bilden och håll IN musknappen dra till hit där man postar u vet? ( kommentera inlägget) och släpp den här :)
#5 Funkar inte i alla webbläsare.
Mvh Felicia
#5 - hm tusan! Men i firefox gör det de :)
Jag kopierade med Ctr C gick till hantera inlägg osv. När jag klistrade in det frågade dom "Vill du tíllåta blblablabla.." Ja/Okej tryckte jag på den, sedan hände inget, klistrade in den igen och då funkade det! :)