Vad gör du just nu? #4
Som rubriken lyder - Vad gör du just nu?
Föregående inlägg:
Vad gör du just nu? #1
Vad gör du just nu? #2
Vad gör du just nu? #3

Skapade precis denna tråd :)

#2 Vadå grattis? Det är inte någon artikel lovar!
Godnatt, Ska också sova, Måste bara få broder datanörd i säng först så han inte stör mig med sitt CS :)
#3 Ska någon ny sajt som du är intresserad av skapas?
Eller ska du bli Medarbetare på någon sajt du tycker om?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#3 God natt, förresten :P
Själv ska jag inte sova på ett antal timmar.

#4 Nej något annat,hehe :) eller något med medarbetarskap kan man säga :)

Nu ska jag dra ur proppen hehe ;/
Godnatt Creation :)
Jag gör inte mycket, väntar på klockan ska bli mera så man kan göra sig klar för idag blir en kanotfärd av! Hela förmiddagen ska man puttsa kanot och sedan ska den tvättas och spolas rent. Ett helvete. Sedan efter det ska man packa så fort man kan och slänga upp den på hjul och rulla ner på sjön! Så underbart att skaffa internet i husvagnen :)
Lång text men i alla fall..

Kom från stallet precis :)
#8/Zuperzita: Vad har du för kamera?:)

#10 Moa, jag skapade en ny tråd för att slippa ditt tjat. Den förra var inte seg i huvudtaget! :)

#12 Nej inte för oss.. Bara för dig :P

Har varit och fixat pass imorse till Grekland. Snart ska jag åka på släktträff och sitter just nu och typ latar mig…

Jag .. gör ingetting :)

Ska snart åka och jobba, borde käka frukost först 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag ordnar rubriker på foto:)
Jag sitter som vanligt och slösurfar och väntar på något. Hade tänkt äta en sen lunch och gå ut med hunden innan jag ska bege mig till min syrras kompis lägenhet och vara kattvakt i några timmar. :) De hade visst planerat en möhippa för henne just idag (utan att hon visste om det) och nu visade det sig att en katt hon skulle vakta i tre veckor anländer just idag, och den kan ju inte sitta själv i en helt ny lägenhet. Jag älskar verkligen katter, men har pga. hund och lägenhetsboende har jag ingen möjlighet att ha någon, så det ska verkligen bli roligt att få umgås med en!
#19 Jag hyrde Pojken i randig pyjamas igår. Den var verkligen vacker och med ett viktigt budskap. *tipsar*
Kollade nyss till marsvinen - lugnt i alla burarna. Zafferano åkte till sitt nya hem för någon timme sedan, tänker mycket på honom :P
#19 Frozen river! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag planerar inför Falsterbo. Har precis lagat mat och ätit med storebror också :)
#22 Falsterbo Horse Show?
Mvh Felicia

#23 Du hörde rätt :) Ska vara där Tisdag & Onsdag för att fotografera :)
#24 Vad kul! :)
Mvh Felicia

#25 Ja,ser framemot det! Ska du dit?:)
#26 Nä, har inte planerat det =/ Ska ev. till Laholm men det är ju en bit och vill inte vara borta längre än nödvändigt (från grisarna, eftersom vi kommer vara hemma 3 dagar innan vi åker till Danmark :P).
Mvh Felicia
sitter och vill baka något men vet inte vad

#27 Ok :)
Nu är jag trött (A)

Äter chips , hmm äter jämt när jag skriver i dessa trådar 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag e nyvaken men fortfarande trött =/ Har jobbat hela natten på Hultsfredsfestivalen.

Trodde att det åskade men det var bara ardennerflocken som sprang i hagen x]
Jenny
#9 - nikon D40 :)
nu är jag dö trött och gör inget..
#33 Har du fått hem Sophie?
Mvh Felicia
Har sett på Slumdog Millionaire! ;) Ska alldeles snart sova.. *gäsp*
Mvh Felicia
ska sätta mig å kolla på djur polisen på hd kanalen nu :-)

#33 Ok..
Ska sova nu *gäsp*
Lyssnar på Timo Räisänen..och sitter vid msn
Helena

Ska äntligen få gå o sova efter en lång jobbar natt 

Sitter och läser på iFokus och lyssnar på musik :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

klipper klorna på bollan =)
Jenny

Ska försöka bygga ihop en utbur och kanske åka in till stan och köpa kläder eller övertala pappa till en djuraffär:P

har precis satt mina crazy kusiner framför en film
Jenny

Gör visitkort.

Har precis klippt Belle's klor och nu så sitter jag här och har tråkigt :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Sitter här med Tiff och vi tittar på burbyggen :)
Har varit på våran odlingslott och tjänat lite pengar ^^ Plockade med mig en hög grönt hem, mycket uppskattat givetvis! :)
Mvh Felicia

hjälper min kusin att skruva lego traktor x]
Jenny

Jag sitter och tänker lite grann och blir lite ledsen. En sak för saken vi ville inte gick. Två för att det är tragiskt att folk pratar utan kunskap ibland.. Det har hänt en sak medett djur..
#50 Vad har hänt, med vem?
Mvh Felicia

#50 Usch då vad är det som har hänt ? :/
ska snart ut och rida när jag orkar masa mig ivög
Jenny

Pratar med Helena på msn :D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Pratar med Ida på msn :D
Samt torkar, har just duschat
Helena
#55 Jag pratar också med dig på msn :O Uteslut inte mig!
#56 Jo :) <3
Helena

Jag pratar med Louise också ;D
Jag pratar med Ida på msn nu också, ja :P
Och en främling.

Främling, vad döljer du för mig? I dina mörka ögon? :P

Jag vill oxå snacka med någon marsvins tokig på msn :O
#60 ingenting. x) Menade chattar med en främling. Inte på msn.

Inget, sitter och funderar hur jag ska övertala min pappa till ett till marsvin då Trolla verkar ganska ledsen sedan Trixies bortgång:'/

kom precis in från en ridtur med en drös flugor som sällskap
Jenny
ska ställa mig och göra Bullar nu =)
Ska gå och göra iordning lite kvällsmat.

ska ut och köra pållen=)
Jenny
Sitter i husvagnen på ett sjukigt segt internet, bah - och dyrt ska det vara också. Just nu befinner jag mig i Hölick - googla för jag vet inte själv vart det ligger. Imorgon ska vi till Huddiksvall(?) och sedan hoppas jag att vi lämnar kylan. Vad är vitsen med att åka norrut när det är sommar?! Nåja. Tänkt promenera iväg och leta reda på en dusch i området… Men först får jag skaffa fram lite pengar för jag måste mata duschen med 5-kronor, 5kr/4,5min = rena rånet! Och förresten är vattnet gult ;) Kram på er!
Hanna

Kollar efter de billigaste böckerna i Twilight-serien :)
#68 Hudiksvall är ju inte långt från där jag bor :)
Helena
Ska äta vinbärskolapaj nu! *mums*
#68 Nämen goddagens, trevligt att du tittar in! :) Ha en fortsatt bra semester ;)
Mvh Felicia
har precis tagit ur en plåt totalt misslykade bulla =(
Ska gå upp med maten till grisarna nu: broccoli och paprika. Sedan blir det lite Poirot, tror jag ^^
#72 Nä, vad trist =/
Mvh Felicia
#73 bara att göra nya utan smörkräm och tor jäst, hatar torjäst….

Sitter och irriterar mig på allt tjaffs på mif. Får hoppas att stormen lugnar ner sig snart och det blir som vanligt.

Har precis kommit ut ur duschen :)
/ Stephanie-D

#68 Hahha x] ha en fortsatt trevlig semester =)
kikar urnt lite och ska snart hoppa in i duschen
Jenny

Ska förminska bilder och lägga upp dem på bdb sen :P
nu ska jag se på den första harry potter filmen =)
Dricker saft blandat med ramlösa mango, mums
Helena

Öum har inte kommit ivög till duschen än men ska anmäla till en tävling först kanske ja ^^
Jenny
Sitter och väntar på att min man ska komma hem igen efter att ha varit iväg till en kvinna i närheten för att testa om deras hundbur för bil passar våran. Sen blir det nog te och tv ett tag.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Sitter på Omegle :P
Helena

Väntar på att Creation svarar på mitt PM ^^
#85 En slags chatt-tjänst. Sök på google vetja. ;)
#87 Jaaa, det äger :)
Helena
#89 Ja, finns en del kul människor där :)
Helena

Åhh vad trött man blir efter en natt med letande efter släkt till mina marsvin ^^ Bäst att sova nu tror jag, börjar bli ljust ute ^^

#34 Nej Sophie är fortfarande hos mig, tills ikväll då hon ska bli hämtad :)

Förösker hitta anmälningsblankett
Jenny
Jag sitter och väntar på att biblioteket ska öppna, så att jag kan gå dit och läsa lite tidningar.

Har precis ätit frukost efter att ha varit i stallet,släppt ut hästen och hämtat hö i en megastor påse :)

funderar på att göra pannkaksfrukost 
Jenny

Gjort världens längsta inlägg precis :)

mot pannkakssmeten!
Jenny

#98 Mums!
Jag…. vad gör jag? Skriver i en massa trådar :P
Jag har gjort rent 2 burar , diskat nu ska jag nog göra frukost.

Sitter på jobbet och är orolig för min lillskrutt.. :(
#101 Är det någon som inte mår bra? :/

Ja, min Abyhona.. Hon är antingen förkyld igen, eller så är det något annat.. Ska göra en tråd om henne sen när jag kommer hem från jobb och kurs. Hon har fått fler saker nu också, som jag inte alls vet vad det är. Men här inne brukar det alltid finnas någon som vet vad det kan tänkas vara. Ska ringa vetten, men de är ju inte alls lika kunniga som folk här inne är. Återkommer ikväll!
#103 Nej vad tråkigt :/ Ja hoppas vi här inne kan vara till din hjälp lite grann iallafall :)

Skrattar med Isabelle via MSN :)

#106 Vad kul! Jag är lite efter, hur många marsvin har du nu?,vad heter dom? Ras&färg?:) *nyfiken*
Har precis ätit :)

Ska snart åka och jobba =)
Jenny

Nu ska jag börja såga till marsvinsburens sidor! Nu kommer jag tillbaka om två timmar eller något :P

Lycka till. :)
Kliar på mina myggbett
Helena
Jag chattar.
**
#112** Du chattar med mig också!
#113 Men du är seg :)
Helena

#110 Tack :) Orkade dock inte såga hela biten idag, får fortsätta i morgon :)
#115 Åh, teddysar :) Min ''dröm'' ras,hade teddisar när jag var mindre.. Du verkar ha fina flickor!
Jag har ont i handen efter att ha sågat för hand..

#117 OK!
Är otroligt arg och ledsen!
#118 Varför? :-(

#119 Fått ett jätte trevligt PM från en MIF:are och jätte trevliga kommentarer till mina inlägg :(
#120 Och du är ledsen för att folk är trevliga mot dig? x)

#120 Stå på dig bara =)
#122 Ironi min vän , ironi ;)
Jenny

Ska snart ut på promenad och försöka plocka gräs. Linnea (zuperzita) åkte ganska precis härifrån med Sophie som äntligen får komma till sitt nya hem! =D Fick en påse med grönsaker och egenodlad sallad som tack, jättesnällt!
Åt nyss klart, kom hem för en halvtimma sen från träningen. Innan dess var jag hos en kompis, därinnan hos Emelie och lämnade Safuran.
Mvh Felicia

#125 Trevligt i Dijetes inlägg 120 uppfattar jag som ironiskt
ska gå och käka en banan
Jenny

#127 Det var tvärtom språket :P

#128 Ironi , tvärtomspråket same shit different name
De va inte menat så som det stod iaf ;P
Jenny
Ska sova nu :) Godnatt alla!
#131 Stackare ^^ Själv har jag gått med på att se den med familjen, genom gratisbiljetter vi fick.
Mvh Felicia

E de aldrig någon vaken vid denna tiden? :S Aja ska väl sova då :P

Sitter och kollar på nyheterna och ska väl snart göra frukost. Sen ska jag och Viggo gå till jobbet. :)
Nu ska jag packa och mata marsvinen sen ska vi åka på campingsemester till Göteborg jag min kille och hans kompisar =)
Wihoo :D

Spännande, älskar att campa.. Men sambon avskyr det.. :(
Nu sitter iaf jag och Viggo på jobbet, och det är varmt! Nu vill man ju bara ner och bada, Viggo som är vattenhund saknar det sen de satte hundförbud på vårat gamla badställe.. Surgubbar som tycker att djur ska förbjudas!

Nu ska jag äta lunch och sen så ska jag bada min hund :P
/ Stephanie-D
Just nu gör jag inte mycket, ska faktiskt gå upp på mitt rum alldeles snart och mysa med ett par grisar (vilka är inte bestämt ^^). Idag har jag först varit i centrum och kollat runt lite, fikat och handlat. Sedan åkte vi (jag blev medtvingad :P) till havet och där var det klart! Badade, iskallt i början men jättefin badplats :) Väl hemma slängde jag ihop lite mat och rusade till bussen mot stallet. Där red jag ut en dryg timma, jättehärligt, sedan åkte jag hem och matade grisar innan jag satte mig här.
#135 Nämen så trevligt, då kommer vi inte befinna oss långt ifrån varann ;) Själv ska vi campa i Danmark om någon vecka :P Ha så kul!
Mvh Felicia

Jag har precis laddat kamerabatteriet. Före det var jag i stalle:n först i min sköthäst Simsons stall och försökte få in honom ur hagen, Fick tillslut ut honom efter en halvtimme - timme.. Efter det red vi lugnt i padocken,lite hopp,cavalletti,mm.. Sedan tomkörde jag min egna shettis i mitt stall, Och sedan har jag gjort lite olika saker som duschat,plockat grönt,skrivit lista för hur storebror ska sköta djuren,mm :)
Sitter å dricker kaffe och kollar på när sambon sätter upp nya tapeter i hallen 

Ska fortsätta kika One tree hill!
Jenny
Har bytt Avatar och innan dess plattränat Kurkuma, men det var inte mycket till "träning" för hon stod fint kvar där jag satte henne och pratade med mig :P
Mvh Felicia
#144 Kurkuma ;) Haha, vad bra! Klart hon skriker - det har hon alltid gjort *fniss* Kurkumas jack i örat har gått upp så det bara är en flik kvar, hoppas den trillar av så hennes öra blir någorlunda jämnt och fint nu :)
Mvh Felicia
Jahapp, nu är jag på/vid Höga Kusten… Det ser precis ut som Hölick fast det ligger lite längre upp i Sverige ;) Fick marsvinsrapport från farfar för att tag sedan, allt var bra fast en av vattenflaskorna hade gått sönder så han hade varit och köpt en ny.
Och idag/imorgon ska Siiri brunsta, håll tummarna för att Melidon får till det ;)
Hanna

#147 Håller tummarna! Ha en fortsatt trevlig semester btw =)
Kikar runt här och ska snart klippa klart gräset innan jag ska vidare och jobba
Jenny
Plåstrade precis om sambons finget, fick bli 3 plåster 

#149 Ajdå vad har han gjort ?:O
Jenny
#150 han tapetserar
, Men jag vill inte ha blod på dom ljusa tapeterna
, så för att det inte skulle komma något på dom så bidde det tre plåster =D
Jag är på semester i Orust, en bit utanför Göteborg, just nu :)

Bara sitter vid datorn och segar mig:P Har lite tidigare idag ätit middag och tagit ut Trolla i en snabbgjord hage ute:D
Såg nyss klart Miss Marple ;) Ska lägga mig tidigt, måste upp innan åtta imorgon - ja, snarare halv åtta *s*
#147 Hej igen ^^ Jaså, då håller vi tummarna här hemma :)
Mvh Felicia

Kikar runt och drägglar & drömmer fortfarande om min drömhäst!
Jenny

Står på jobbet och tycker att det är lite väl varmt.. Men det kan bero på att vi inte har något luftsystem som funkar. Synd om mig. ;)

ska snart åka och jobba ……………….
Jenny
Har varit och plockat jordgubbar (ca 6 kg) på självplock hela förmiddagen, sedan fikat osv. ;) Nu äntligen, hemma!
Mvh Felicia

Ååh, jordgubbar. Avis, våra blev inte bra alls i år.. :(
#159 Är lite halvtrött på jordgubbar - känner mig lite äckelmätt när jag tänker på det O.o
Mvh Felicia

I'm back from Falsterbo :)
Eller ja.. Kom tillbaka igår sedan fixade jag enormt mycket med djuren,sen somnade jag vid halv ett på natten och gick upp klockan ett på dagen. Utmattad,or what?:) Fick ca 130 bilder,det var så varmt så jag orkade inte fotografera mycket.
Köpte med mig mycket saker hem som 10kg hästgodis,flughuva,mm.. Det var toppen där! 
#161 Välkommen tillbaka ;) Då hade du inte velat byta? ^^
Mvh Felicia

Trött på jordgubbar. Oj, då måste du ha tryckt i dig massor. ;)
Nu sitter jag och tröstdricker läsk.. Denna värme alltså. :P

#162 Tack, höhö nej 

Har försökt övertala pappa på ett nytt marsvin, som inte går något vidare. Får försöka säga att jag kommer sluta sitta vid datorn (max 1 timme varje dag) ifall jag får en till gris…

sitter här och vet inte vad jag ska ta mig till med nått eller någon
Jenny

Kollar i genom gårdagens bilder. Nu ska jag redigera vissa av dom,webbdesigna min portfolio och före jag ska göra det krävs det att jag hämtar hö =)
Har sett ett avsnitt Morden i Midsomer! :)
#163 Japp, och ännu mer blev det ikväll ;) Men nu blir det tydligen sylt på resten.
Mvh Felicia

Jag ska snart åka på marsvinsroadtrip och träffa Lisas förra ägare! 

Hmm.. Jag har precis kommit ur duschen, Nu pratar jag med trevligt folk på MSN :)
Ska snart åka ner till stan =) är ju fallens dagar här i trollhättan =)
Sitter och reserverar biobiljetter till nya Harry Potter-filmen imorgon. :)
Har nyss duschat efter att ha varit iväg till havet, lite lagom kul. Ska ta ut marsvinen i hagen (inomhus) snart.
Mvh Felicia

Dagen blev inte alls som planerat, fick åka iväg akut till veterinären med Tiger (väldigt plötsligt och oväntat) och hon klarade sig inte - kom hem från landet där vi valde att begrava henne för bara en liten stund sedan. Tänkte precis ta tag i burstädningen och såg något som ser ut att vara blod på fleecen, jag hoppas innerligt att Dillas urinvägsinfektion inte har kommit tillbaka. Usch, vi har dåligt flyt här hemma. Vilken fruktansvärt jobbig dag. 
Släppte nyligen in tjejerna i sin nystädade bur med massa kvällsmat, efter att de fått motionera i ca 1,5 h. Vilka popcornskutt från alla fyra, helt underbart att se :)
#176 Usch, vad tråkigt! :( Vad var det för fel på henne då?
Vila i frid Tiger!
Mvh Felicia

#178 När jag tog upp henne ur buren såg jag något konstigt i baken på henne, så vi åkte i ilfart till veterinären och när vi var där 10 min senare så hängde livmodern bokstavligt talat utanför kroppen. Det gick så himla fort - bara en liten stund tidigare så skuttade hon omkring i buren och var precis som vanligt, och helt plötsligt så var hon jättedålig. Jag var verkligen i världens chocktillstånd, det var så fruktansvärt obehagligt! Veterinären trodde att det berodde på tumörbildningar. 
Mitt i allting så hade vi trots allt en massa tur, tur att sambon var hemma och kunde köra, tur att att jag upptäckte det direkt och tur att dom tog emot oss så snabbt hos veterinären. Hon var verkligen sig själv in i det sista och det känns bra. Men usch vad jag kommer sakna min älskade underbara teddytant.
#179 Usch, vad hemskt! :( Ja, tur i oturen om man får kalla det så. Är det det som kallas livmoderframfall?
Mvh Felicia

#180 Ja. Tydligen är det ganska ovanligt hos marsvin och när det väl inträffar så brukar det ju vara i samband med dräktighet/förlossning. Som jag förstod det så trodde vet att hon hade tumörer i kroppen som växt sig så stora att den liksom pressades ut. Fruktansvärt obehagligt när man tänker på det, och helt oförståeligt att det kan gå så snabbt och ändå passera obemärkt. Ingen har sett, känt eller märkt något på henne tidigare. 

#179 *tröstkramar* Usch, det är jobbigt att bli av med grisar:/ Nu har hon det iallafall bra i marsvinshimlen:')
Jag sitter och kollar på Falsterbo Horse Show.
#176 Usch, så hemskt. :( Beklagar verkligen sorgen. Tur att hon slapp lida i alla fall, och att det hela gick snabbt.
Sitter och funderar på hur länge pankaksgegget som jag och syrran ska äta ska micras…
Fö. är jag fortfarande någonstans i Norrland vid Höga Kusten. Igår var jag ute och gick i Skuleskogens nationalpark hela dagen, lämnade en liten hälsning i gästboken på toppen av berget som ni kan läsa om ni tittar förbi där någon gång ;) Idag har vi åkt jättelångt för att titta på ett häxmuseum (var verkligen inte mycket att se, det stora arbetet jag gjorde om häxprocesserna på 1600-talet för något år sedan var betydligt bättre ^^) och ett ställe där dom avrättat 71 häxor. Sedan körde vi ytterligare några timmar för att komma till en outlet som var stängd ;) Imorgon åker vi til Umeå där det ska regna på oss *yäää*
Hanna
#184 Haha, låter ju finfint *s* Regnet ska ösa ner här med, så varför inte ny plats att se regn på? ;) Ha en fortsatt bra trip!
Mvh Felicia

Sitter hos svärföräldrarna och saknar grisarna.. :( Men, imorgon bär det av hemåt!
Jag har nyss ätit frukost och kollat tv, är hemma hos min mamma nu för är kattvakt åt våra katter :)
Jag ska städa buren hos killarna nu. Sedan plocka äppelkvistar (måste pinsamt nog erkänna att det var alldeles för lång tid sedan).
Har tänkt storstäda mitt rum idag, vågar dock inte uttala mig om hur det kommer bli med det *s*
Mvh Felicia
Nu ska jag äta glass med digestive kex och chokladsås! Mums! :D

jag väntar på höet som ska komma snart. väldigt fint hö som luktar ljuvligt. Städar burar under tiden jag väntar
#190 Varifrån? ;)
Mvh Felicia

Vi köppte in det från kungälv. nån bonde där. Nu väntar jag på att de som köpte det åt mig ska komma och lämna det hem till mig.
#192 Ah, okej ;) Jag vet en bonde på Hisingen annars med superfint hö. Är dock tveksam på om han kör ut det.
Mvh Felicia
Har precis kommit hem från mamma och pappa, har hämtat masa färska moröter och persilje kvistar till marsvinen =)

#193 Var hittar man honom? 

Letar efter en kamera så jag kan fota de små bebbisarna! :D

Har Trolla i knäet som precis kissade.__. Jippey! Ska alltså byta byxor snart:P Har städat i typ 2 timmar och är lite småsur:/
#195 Jadu, vågar man säga det så öppet med alla marsvinsgalningar kring Göteborg? Då tar ju snart mitt superställe på hö slut ;)
haha.. Men jag kan pm:a dig.
#196 Åh, vad spännande! Ser jättemycket fram emot info och bilder - har ju följt det här länge nu ;)
Mvh Felicia
Jag lyssnar på Harry Potter Och De Vises Sten just nu. :p
Jag har just vart uppe med nyplockade maskrosblad åt grisarna ;)
#200 Jaså du ^^ Ska också gå upp och ta upp en viss liten saffronhona i knät, det lät mysigt :P
Mvh Felicia

Jag väntar på att Creation ska logga in på msn ;)
JUST nu BLIR jag VÄLDIGT trött OPÅ det TRASIGA tabngentbordet! :s
#202 Lägg upp bilder i en kulltråd ;) Vill se dem innan jag ska ta och pallra upp till rummet (A)
Mvh Felicia
#202 Jag är ju inloggad XD

#204 Jag har försökt starta minst 7 trådar om det, men de går bara inte, står att "sidan går inte att visas". Blir super irriterad xD

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig. Hela dagen (och halva natten) har gått åt till att diska, städa, tvätta, möblera om och skruva fast ben på marsvinsburen - jag är helt slut, men fint blev det!
#198 Jättegärna! Vi håller precis på och letar efter en höbonde, jag har verkligen gett upp hoppet om Naturnära nu. Förra gången vi handlade där fick vi jättebra hö men ofta är det helkasst. Visst, ibland har man tur men det går liksom inte att lita på att dom har bra hö när man väl behöver det. Häromdagen var jag tvungen att krishandla på djuraffären. 

Sitter på jobbet och väntar på att få hit GBboxen med glass! :P
Snart SKA jag ÅKa TILL miN släkt i lindesberg :)
Såg nyss att en gård + alla hästarna ska säljas, där jag gått på ett flertal ridläger och turridning samt min absoluta favorithäst stod innan hon dog..
Mvh Felicia

Oj, sälja en hel gård med djur och allt..

Ska ut och rida lille Simson. Vi ska träna gå på tygeln :)
Då tråden är så lång skapar jag en ny.
Mvh Felicia
.