Den här tråden kan ju i så fall vara en tråd där vi ger förslag på namn, så att inte artikel-skrivaren måste komma på alla :P
Ingen som tycker det är en bra idé?
Jo det låter bra, men finns det inte redan massor av trådar med namn? :)
Jag tycker det är ganska onödigt med Artiklar som bara innehåller namn :P Det är mer lämpligt i trådar, och vi har jättemånga sådana.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Det är inte onödigt, man har en artikel för varje bokstav :)
Blir jättelätt att hitta namn då :)
En artikel för varje namn? 
Det blir många Artiklar 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Hehe menade förstås en artikel för varje bokstav xD
Det är ju bara namnförslag, som kan hjälpa om man har svårt att hitta på namn ;P
Ja men gå in på kanin.ifokus och kolla hur dom gjort där :)
Det kommer bli minst lika många trådar om hjälp med namn, som namnartiklar om vi skippar namnartiklarna.
#11 Men vi har redan namntrådar fulla med namn, det blir bara onödigt med dubbelt upp ;) Dessutom tror jag inte att de kommer vara så väldigt användbara.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag tror dom kommer bli mycket andvändbara, speciellt om flera kommer med namnförslag dit, då finns det namn för alla smaker!
Kan vi inte testa det :?

Felicia är Medarbetare och vet själv mycket väl vad sajten behöver,om du får ett nej för det finns tillräckligt många redan är det bara att acceptera det ;) Håller med om att ingen skulle använda dom,för det mesta skrivs en ny tråd om någon frågar efter namn, då ger vi förslag. Hoppas du förstår och inte blir arg :)
#15 Annars så skulle det kanske räcka med en artikel?. Med namnen i. Bättre än inget, Om du så gärna vill göra en?. Då kan du väl ta några namn som du gillar på varje bokstav. Blir så krångligt om det är 40 namn på varje bokstav som ingen ens skulle kunna tänka sig att ha på sitt marsvin.
Ja, det skulle säkert också funka ;P Om man inte har allt för många namn med ;) Alla som vill får bidra med namn, så blir det lite blandat :)
Svårt att välja ut 4-5 namn om all tycker olika dock xp

Gå in på kanin.ifokus isf:)? Finns även bebishemsidor med namn som man kan kolla på;)

#23 Förstår inte skillnaden på marsvinsnamn eller andra namn faktiskt:)
Ja Stampe är kanske inte det mest passande marsvinsnamnet, hehe ;P
Jag tycker i alla fall det ska finnas en namnartikel :)
Det känns nästan som diktatur, eftersom bara några få får bestämma.
Men jag respekterar det!

#27 Jag bestämmer inte ^^ Men ett nej är oftast ett nej, Hoppas du förstår! Bra att du respekterar, Men alla sajter kan ju inte vara likadana :)

Jag anser att, om många av de aktiva medlemmarna här på mif vill ha en namnförslagsartikel, finns det ingenting som hindrar det.
Jag tycker att det är trevligt när vi får förslag på Artiklar från medlemmarna, det är trots allt för dem sajten finns:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#29 Håller med! Självklart ska man även om man inte är sajtvärd/medarbetare kunna bidra med saker till sajten.:)

#25 Jojo, men man kan ju bortse från dom alltså:P