Studiofoto med skinnytjejerna
Sedan jag första gången såg en skinny på bild har jag längtat efter att få fota en, de är ju helt underbara och gör sig fantastiskt bra framför kameran. Idag satte vi upp en högst tillfällig studio och fotade flickorna Dione (mamma med vit fläck på nosen)och Cachaca(dotter).
Såhär blev det. (klorna är lite böjda det vet jag, fick hem dem från ett omplaceringshem i Måndags)
Åh, så fina bilder du fått till!
#4 är helt otrolig, vilka ögon.
Skinnyrumpor är inte riktigt min grej dock ;)
Hanna
#9 haha, det jag gillar mest med dem är att de är så fula
De ser ut som labbexperiment som blivit fel. Underbart.
#10 - Hahaha ;)
Hanna
Vilka härliga bilder! :D
Naw, sötnosarna :) Cachaca på bild #4 är ju underbar ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
å vad vackra bilder :) Svinen ser ut som statyer.
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet

Vilka sötnosar, Gillar inte Skinnyrumpor men annars jätte söta!
Lite ot kanske, Men vad använde du för kamera&objektiv? Har läst på eran hemsida att du är fotograf :P
Åh vilka bilder! Riktigt snyggt ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Som vanligt är dina bilder en klass för sig. Fantastiska! Härliga tjejer blir riktigt skinny sugen, älskar deras fulhet.
Då har du faktiskt det fuaste djuren och de vackraste (PRE hästar) hemma!
De är underbara! :) Tycker att skinnys ser ut som små gremlins eller något. :P Så söta!

Whaoo va läckra bilder.
Marsvin 4-ever
.
#15. Jag fotade med Nikon D200 och ett sigma 24-70/2,8.
Åhh, nakenfisar…! Dina tjejer är jättesöta! Har själv fem skinnyhanar varav tre golden/white. Jag såg skinnys första gången på blocket och sen var jag såld, så häftiga!
Jag ser fram emot flera skinnybilder, dina bilder är jättefina!
#9 & #15 Vad är det för fel på skinnyrumpor? Dom är ju som bäbisrumpor, jättelena och mjuka. Då ska ni se pojkarnas rumpor… lite mer fyllning där. *hi,hi*

Vilka poser de fått till :)
#22 - Som ser bara helskumma ut ^^
Hanna

#21 *dreglar* det är min drömkamera
Vilka vackra bilder! =) Jag är grymt imponerad.
Man blir ju riktigt skinnysugen när man ser de här bilderna.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#25, Ja det är en trevlig kamera, jag trivs väldigt bra med den. Dock har min sambo en D700 och det är deffenitivt en kamera att dregla över. Lånar den rrö att fota konserter då den knappt ger brus på ISO 3200. 

#27 Vad kul att du trivs med din D200, Men D700 wow! Den är verkligen en riktig riktig dregelkamera. Åh.. Min D60 börjar brusa vid 800 :P

*tittar på min mobilkamera som brusar för jämnan*
Colina - jäkligt sköna bilder på jäkligt skumma marsvin. Men söta!

Grymt fina,vackra,coola bilder..underbart att se så vackra kort!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Vilka bilder!!!!! Underbara!!!! Kanske ska ta och skicka upp hela gänget för fotografering
. Men det syns hur misskötta klorna har varit, vi har ändå klippt dem flera etapper, sammanlagt nästan 1cm på Dione!
Har varit på marknad och haft insamling, hade faktiskt glömt mailet
, men jag skickar det så fort jag skrivit detta!
#32, de är så välkomna så
Jo man ser att de är krökta men de har ju inga problem att springa runt ändå så vi hoppas det blir bättre och bättre med regelbundet klippande. Jag pratade med Alexandra (?) tidigare idag så jag har fått kontouppgifter.
#33 Haha dagens skratt! Underbart.

#33 Haha! Och vilken blick ;P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#34 Akta dig så inte jag och mina 30 grisar kommer upp! Men allvarligt, det hade varit jättekul att ha så snygga foton på dem! Får börja spara till en bättre kamera

Helt underbara bilder:D Tyckte även jag att #4 var finast:)
Vad fina bilder, och gud vad fina dom är med orange päls :)

kan bara hålla med alla andra, verkligen fina bilder du fått på dina nakengrisar :)
#33 vilken rolig bild :)
åh va fina, nu vill jag ju ännu mer ha en skinny 
#42 EAC har en liten skinnykille kvar, dotterson till Colinas Dione här ovan 

Vilka underbaringar ^^
||Elin||
"hakuna matata"