Mina pojkar
Tänkte visa lite bilder på mina pojkar, ni kanske inte är jätteintresserade men, snyggisbilder kan man inte få nog av :)
Det här är mina två första marsvin, Bamboo(cha) och Lupin. Födda den 5 juni 2005.
Sen julen 08 skaffade jag ett marsvin till (kanske inte mitt smartaste köp menmen) Bamboo blev sjuk och jag köpte en kompis till Lupin utifalla att bamboo skulle försvinna.
Det blev aladdin…
Sen fick lupin passera regnbågsbron den 12 juni 09, han blev drygt 4 år. Saknar dig killen…
Så nu har jag kvar Bamboo och Aladdin, lite storleksskillnad på dom pojkarna

Vad gulliga marsvin du har <3

Vad fina dom är:) Tycker Bamboo är jättesnygg. Har själv haft teddy/rex som nyligen gick bort och pälsen är verkligen underbar:D Vila i frid Lupin :'/
jo Bamboo är jättesnygg, trodde att han skulle vara choklad när vi hämtade dom men han var agouti. Men det var ju shitsamma har är världens bästa marsvin i alla fall :) Jo jag gillar också strävpälsarna.
Tack för stödet, saknar min lilla gris…

#15 Jo, min älskling blev ju 6år och har alltså varit med i ungefär halva livet, så det blir ju väldigt jobbigt att varje morgon gå upp och inse att hon aldrig mer kommer skrika efter mig, prata med mig, sitta och tigga mat eller helt enkelt bara vara där. Jag har ju 2 piggar nu, men det är ju fortfarande helt annorlunda för dom är ju andra individet än Trixie var:'/ Men man får kämpa vidare och se det bra att man har fått haft dom i sin närhet och fått älskat dom.
Vilka charmiga killar du har :)
Vila i frid Lupin.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Så fina grabbar!
Jag beklagar för Lupins bortgång.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#16 jo jag håller helt med om att det blir helt annorlunda när man förlorar en av dom. Det märktes jättetydligt på Bamboo också, han var jättelessen efter att Lupin försvann och han har inte samma relation till Aladdin. Han är mycket bättre nu, men han kommer nog aldrig å bli riktigt samma, tror jag iaf.
#17, 18 tack för att ni bryr er

Alladin hade jättemysig färg ju.. Underbar :P
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
#20 jo han är lite kul med sitt tomteskägg, sedan är ju hela rumpan svart förutom en vit fot :) Ser ganska kul ut. Sedan är han en riktigt personlighet inte rädd för något egentligen, han kan lägga sig mitt i burenpå mage med bakbenen pekandes rakt ut. Ser ganska komiskt ut. Sen var han super mjuk i pälsen som liten, helt ofattbart, Lupin hade sån päls precis vid bakbenen och var i övrigt jättesträv, men aladdin var mjuk hela han. Nu är han inte riktigt lika mjuk men inte är han strävpäls heller.
Det var fina bilder på dina marsvin, synd att du förlorat en vän redan.
#22 jo, han fick gå vidare lite tidigare än jag hade hoppast. Men jag hoppas ju att grisarna jag har nu ska bli lite äldre iaf, vilket de ju inte har anledning att inte bli… :)