Bli medlem i SMF
Ja, har tänkt att bli medlem i SMF då det aldrig har blivit av men jag undrar ensak,
Måste man förlänga sitt medlemskap varje år?
Och är det lönt att bli medlem för 2009 eller så för läste där ..
"
Medlemsavgifter 2009
Medlem, helår: 250:-
Medlemsavgifter 2010
Medlem, helår: 300:-
"
Det är ju dyrare för 2010, är det för att det har gått en del av 2009 eller? :p

Om du betalar in din medlemsavgift för år 2009 så måste du betala in en ny om ca fem månader för år 2010. Så ett tips kan vara att vänta tills år 2010, (om det inte är bråttom att bli medlem) så slipper du betala 250 kronor för endast ett halvår, men du får givetvis dina tidningar för hela år 2009 om du betalar detta året.
Eller är jag helt ute och cyklar? :P

#1 jo det kommer dom nog ser de ut som :p
#2 det kanske skulle vara smart. Jo det stog på hemsidan att jag fick alla tidningar & det för 2009.
Btw, måste man vara medlem för att delta i utsälllningar? :o

#4 okej ^^

Alltså jag blir galen o.O haha, men jag hittar inte vilken del västernorrland (norrland) tillhör.. funderar på om det är mitt eller polar?
Fast på mitt står det
" Dalarna, Gästrikland, Hälsingland, NordUppland samt delar av Härjedalen. "
Någon som vet ?
Jättetacksam för svar!

Vad har du för postnummer? Det är det som styr vilken lokalavdelning du tillhör.

860 35, :p

Då skulle du tillhöra Norrort.

#9 såg det nu, tack så mycket! :D
Kan absolut rekommendera dig att bli medlem redan nu. Tidningen MarsvinsMagazinet som du får 6 nr av/år är mycket läsvärd och kommer att hjälpa dig att komma in i föreningen på ett bra sätt.
Kan också intyga att det varit roligt att läsa även de tidigare utgåvorna i år, blev själv medlem i slutet av maj i SMF !

Okej, tack för svaren!