OT: Moose garden
Igår gjorde jag något jättehäftigt, jag klappade älgar! ^^
Efter elefanter är älgar högt upp på min favoritdjuslista. Så igår var vi på Moose Garden och fick hälsa på både småälgar och något större 14 taggare ;)
Riktigt, riktigt häftigt var det och älgarna gick i stora fina hägn och såg ut att stortrivas. Trevliga var dom också, dom gillar att bli kliade bakom öronen *s*
Moose Garden ligger utanför Östersund och jag rekomenderar er varmt att åka dit om ni är i närheten.
Hanna
Oh, wow! ;) Det vill jag med göra, älgar är fräcka! :P
Antar du har en bunt bilder på dem nu? ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Fräsigt:-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Men vilken upplevelse! Själv har jag bara klappat älg på skansen. :P
Visst är de coola. ;) Jag har också klappat älgar i ett reservat en gång, när jag var uppe i norrland. En av dem var bara unge och sög på allt den såg typ, hehe(inkl. "guidens" hand).
Roliga djur. :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Är lite rädd på älgar med tanke på att dom är så himla stora:O Sedan så tycker jag samtidigt dom är riktigt coola av sig:) Skulle gärna åka dit om man lyckas övertala familjen^^,
Tillägg: Såg nu deras älgpapper, vad bra med miljötänkandet med bajs till papper:P
Jag har bara sett en massa älgar efter vägen.
Åååååååh, vi åker typ förbi där när vi ska till våran fjällstuga :D Moose Garden är redan inskrivet till nästa resa i augusti. Pappa är också väldigt intresserad av älgar så det blir han och jag. Vad spännande, tack Abico för tipset! Hade ingen aning om det där förut.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#9 - Så lite så ^^
Hanna