Vila i frid kaj!<3333
Igår natt hände det som inte bara kunde vara sant.. Mitt första marsvin Kaj, på nästan 6 år dog. Förmodligen somnade han och dog närhan sov.. Ägnade gårdagen till att sitta och "prata" med honom i lådan han låg i. Det var hemskt att se honom ligga där helt död och stel.. Igår på dagen var han ute och sprang lös på gräsmattan som han brukar göra, han var så pigg och man kunde inte ana att han skulle somna in under natten. Jag fick han när jag skulle fylla 8 , så man kan ju tänka sig vilket starkt vänskapsband vi skapade. Han var verkligen speciell, och han var allt för mig! Han älskade att hoppa och kunde vara lös på gräsmattan utan att han sprang iväg. Han lärde även sin hona att bli mera tam,.. han var älskad av många .. Han slickade bort mina tårar när jag var ledsen och gjorde mig glad. Det är så tomt utan han nu, bara jag se en bild på han öser tårarna ner.. Igår begravde vi honom, han fick med sina favoritsaker i en låda och vid korset var det blommor,kort på han,ljus och maskrosblad vilket han älskade! Jag kommer sakna dig mer och mer för varje dag älskling och jag hoppas du har det bra i himmeln nu. Sov gott gubben, jag älskar dig <33333333333333 Vila i frid! :'''''''(<33333333

Vila i frid vackra Kaj!
Han var verkligen ett fint marsvin :)
Kaj fick åtminstone somna in på det mest rättvisa och fridfulla sätt ett marsvin kan somna in på. Han har levt ett bra liv och är säkerligen mer än nöjd i marsvinshimlen. Tröstkramar till dig!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#4 tack så mycket!
Han var verkligen fin och igår när han levde sa jag av någon andledning till honom att jag skulle ordna en jättefin begravning åt honom när han dog.
Hoppas han har det bra där!
Tack återigen!!
R.I.P Kaj <3
Beklagar sorgen! :(
R.I.P Kaj

R.I.P Kaj, Vila i frid sötnos!

Han var verkligen fin och fick även både ett fint liv samt slut.
R.I.P Vackre Kaj.
Marsvin 4-ever
.

Så tråkigt. :( Beklagar din sorg. Kaj var ett av mina favoritmarsvin här på MIF. Han såg verkligen go' ut. Vila i frid, lille Kaj.
Vila ifred Kaj "/ <3
Men säger som dom andra, ett rättvist och bra sätt att somna in på<3

Vila i frid Kaj :'/ Han var ett riktigt fint marsvin och nu har han det bra i marsvinshimlen.
Åh, vackra gubben :'( Vila i Frid Kaj.
Hanna

Åhh tack för alla fina kommentarer!
Kaj var verkligen ett härligt marsvin, otroligt charmig och var så snäll.
Han var otroligt tam och rumsren.
Jag älskar dig gubben, sov gott<3
går till hans grav varje dag och lägger blommor där, han var allt<'3 :'(
Så tråkigt att kaj har dött, nu får han träffa en massa andra marsvin på en annan plats.. sorgen blir lättare att bära med tiden även om man aldrig glömmer ….

Vila i frid Kaj :( <3
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Vila i frid<3
Nä, så tråkigt :( Jag beklagar!
Vila i frid, Kaj
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Återigen tack alla!
Jag störtgråter nu när jag kollar bilder på han och lyssnar på denna
http://www.youtube.com/watch?v=65wo2vgP8t0
det är otroligt jobbigt utan han :''''''''''(<3
lilla vännen! kramar till dig petronella! Han vill itne att du är ledsen han ahr haft underbart liv med dig han har fått leva lyckligt! Han saknar nog dig också tror jag säkert!
R.I.P kaj
Du verkar verkligen förstörd. Det är hemskt när ett djur dör. Och klart tusan det är sorgligt och allt. Men någonstans så måste man tänka framåt. Tänk på det fina marsvin du har kvar. Det tar tid att komma över. Men det kommer känns bättre med tiden även om det inte är någon tröst nu. Men man får försöka gå vidare sakta men säkert.
Du kommer aldrig glömma Kaj. Kaj kommer alltd finnas kvar oss dig!.

Vila i frid, Kaj! Sam hälsar och hoppas du har det bra <3
Åh, jag blev så ledsen då du tog fram Kajs hår, och då Sam bara pep och pep efter honom. Det gjorde så ont att veta att Sam inte kommer få träffa honom än på ett bra tag.. :'/
/ Maja

#23 Ja, kaj hälsar säkert tillbaka!<3
Jag med, även fast jag inte visade det på utsidan så mycket den dagen, men inombords..
Saknar han så mycket, det är oerhört tomt utan honom, han var mitt allt! <3
Tack alla! <3
Beklagar :(
Vila i frid Kaj..