Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 549 ggr
Raderad
0

Vill ha ny hemsida...

Halloj :D

Min gamla hemsida fungerar inte mera, för jag har tydligen lagt in för många bilder där… (för er som undrar är det freewebs)
Finns det någon annan som kan ge förslag på en hemsida som är gratis?

Mvh Raderad

Abico
0

Jag har min hemsida på passagen och det är gratis :)

Hanna 

Raderad
0

Skulle gärna vilja ha adress till hemsida, eller till stället där jag kan  kanske göra min :P

[jejjas]
0

Jag ra min hemsida Här på svenska lätt och enkel Skrattande tycker jag då :)

Raderad
0

#3 Den hemsida har jag provat, men den har en sådan mysko adress, och utseendet gillar jag inte så mycket heller, men vist, om jag inte hittar någon bättre så blir det den kanske ;P

Binajis
0

Varför inte fortsätta ha freewebs och ha bilderna på photobucket.com? Obegränsat med utrymme och man behöver inte nödvändigtvis ha kvar bilderna på datorn efter att man satt in dom på PB :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Moa-16
0

Du är lite kräsen;). Det är väldigt bra för att vara gratis.

Raderad
0

#6 Jo kanske lite kräsen ^^, men jag vill inte ha kvar freewebs om jag inte kan sätta in bilder på min sida, då det bara gör det irriterande att folk inte kan se hur mina marsvin ser ut, speciellt de som är till salu… Och den andra hemsidan är så jobbig för jag kommer aldrig komma ihåg den mysko adressen som den ger en -.-
Ja, hoppas på att hitta något bra här ^^ Tack för tipsen än så länge :P

Abico
0

#7 - På http://www.webb.se/ kan du skaffa en gratis subdomän :)

Hanna 

Raderad
0

#8 Tack :D
     Vad är subdomän, fattade inte :S

trocadero
0

#7 Kan du inte bara minska antalet bilder då och radera dom du inte längre behöver ha kvar? Jag tycker man kan ha ganska mycket bilder på freewebs.

bustroll
0

zoomin.se ;)

Abico
0

#9 - Alltså, du skriver in den krångliga adressen och får en kortare (tex. har jag hannasgrisar.webb.se) istället. På så sätt slipper du ifrån problemet med långa fula webbadresser.

Hanna 

Wyvern
0

Jag bygger helt själv. Betalar bara till webbhotelet en gång om året för domän och server plats.

Flört

Raderad
0

#10 Jag önkade att jag kunde ta bort bilderna jag inte behövde, men jag fattar in hur jag ska göra i så fall, annars hade jag gärna gjort det, någon som vet om det går?

#12 Ja ha, tack så mycket, då kan jag nog använda den hemsidan som "jejjas" gavförslag till ^^