Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 471 ggr
YlvaW
0

Efterlysning av marsvinsköpare

Jag sålde två rexflickor,Astrid och Maskros, i slutet av juli till en tjej som bor i Hässelby(?) Hon lånade en transportbur av mig som jag inte sett sen dess. Jag råkade radera telefonnumret. Så jag undrar om någon vet vem det är eller om du läser det här själv, så vill jag gärna ha tillbaks den! Jag kan hämta den själv.

FeliciaS
0

Du vet inte vad hon heter?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

emelie92
0

Sök på eniro eller hitta.se, om du vet namnet! =)

YlvaW
0

Brukar ha koll på mina marsvinsköpare, men eftersom denna skulle komma med buren snart, så tänkte jag att vi skulle ses och prata mer. Men jag verkar blivit blåst. Och namnet har jag naturligtvis glömt, hade bara förnamnet förövrigt. Hädan efter ska jag vara mer nogrann. Har sålt en del ungar och alla andra köpare har jag mailadress och telenr till, men här missade jag detSkäms. Trodde ju att hon skulle höra av sig sig…..

Caspia
0

Är du inte mer orolig för hur marsvinen har det än hur det blir med transportburen?

Envishet och drömmar

YlvaW
0

Nä, som djurmänniska verkade hon bra. Men självklart kan man ju aldrig veta hur djur man säljer får det till slut, hur bra köparen än verkar och hur bra den än presenterar sig. Det är bara att hoppas att det är okej med djuren, något annat kan jag ju inte göra….

deluxe
0

Jag skulle nog vilja säga att man kan göra väldigt mycket mer än att bara hoppas på att djuren får det bra efter att man har sålt dom. Att aldrig överlämna ett djur utan att ta personuppgifter på den nya ägaren t.ex.

YlvaW
0

Även om jag har personuppgifter på ägaren, garanterar det inte att djuret får det bra! Jag får förutsätta att jag har rätt känsla för att det är en bra människa. Naturligtvis är det ju det optimala att ha alla mailadresser och telenr. Vilket jag också hade men råkade radera, så jag betackar mig från spydiga kommentarer! Jag är väldigt må om att djuren hamnar på bra ställen, men naturligtvis kan det bli fel ibland, tyvärr.

Tråden kan låsas, då det inte tycks leda till nå´t vettigt. Tack!

Inlägget är låst för nya kommentarer