Lollos Ungar 6 veckor

#4 Men åh vad fin Lacoste är! Jag brukar inte falla för skinnysar men Lacoste var ju jättehäftigt! Han skulle gärna få flytta hem till mig! ;-)
#8 visst är han så himla mysig i sättet med, tur för dig att han inte är till salu då ;-)

Im i love whit a fairytale ! (GUCCI) Gaaah! söööt!

Åh så stora och fina dom blivit :)
#3 & #4 Jag är kär!
Ja, tiden springer verkligen iväg! :P
Vad stora och fina de har blivit :) Bor alla bebispojkar tillsammans eller med någon annan hane?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#12 ja man fattar inte vart tiden tar vägen
. Dom växer så det står härliga till bara Versace som är sakta växare
Versace bor med Nisse och Lacoste och Hilfinger bor med Rufus,
Då vare sig gulliver eller Billy ville ha några ungar hos sig, Kan ju ha och göra med att ingen av dom två tål andra hanar utan är ensam grisar.
#13 Jaså, okej ;)
Mvh Felicia

Lacoste åååååå så söt han e….vill ha 
De är så grymt söta!! :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
I morgon är det tjeernas tur att bli fotade :-)

Vilka sötnosar!
Dem är otroligt fina, blev mycket förtjust i lacoste & Versace & då är inte jag heller ngn skinny fantast :P (Skinnys påminner mig så mkt om dvärghästar:P)
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
#17 Oj, min pojke Zafferano som är 4,5 v väger nästan lika mycket som Versace :P
Mvh Felicia
#29 Versce är väldigt litten blev litte mobbad i början och bort puttad från tutten , men sen han flyttade till pappa och han börjat lägga på sig väldigt bra.
Åh så tjusiga! De är väldans fina hela högen :)
Mvh Felicia
Har fortfarande inte riktigt fått i årdning på färgerna på dom det enda jag vet är att alla är choklad baserade 
#37 Jaså, spännande :) Hoppas det går lika bra även denna gång.
Mvh Felicia
# 39 ja det hoppas jag med men vill inte ha 6 ungar denna gången utan det räker med 4 st =) har änen så ev köpere på dom med och blir det en fin choklad lakelands hona så ska hon stanna de är den enda vi slka spara en unge inte mer ;)

kan inte sluta störa mig lite, men om du syftar på märket så stavas det Hilfiger och inte finger..
#41 jo vi är medvetna om det =)

okej, men han heter hilfinger och dom andra har "riktiga" märkesnamn? doesn't make sense :)
Jo det hör han då det blev lite fel han skulle hetat Hilfiger men blev fel när vi reggade men det gör inte så mycket :) japp vi hadde det som tema då :) så får vi se om vi fortsätter med dte till nästa kull med =)
Oj, så stora de har blivit! :-) Hoppas på lika fina ungar i kommande kull.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#45 ja dom växer så det knakar =) blir nog ändrig på hanne denna kull som blir =)
Lollos ungar blev 6 veckor i tisdags, Så här kommer litte bilder och vikt raoport på dom :-)

har även fotat gossarna i dag :-) Tycker versace är litte lik sin morfar Mustang :-)ska se om jag hittar någon bild på datan på honom :-)