Babsan, Chloe & Grynet flyttar in!
Eller faktum är att dom flyttade in redan i tisdags, jag har bara varit så upptagen med att gulla med nykomlingarna att jag inte hunnit berätta det för så många än. 
Jag velade rätt mycket fram och tillbaka om hur jag skulle göra efter att vi förlorat både Dilla, Tiger och Lisa på så kort tid. Till en början kändes det som att jag aldrig ville ha några nya marsvin, men efter många om och men så bestämde jag mig för att dessa tre skulle få flytta hem till oss och det var det bästa beslutet jag kunde ha tagit. Hålet i hjärtat efter dom andra tre finns ju fortfarande där, men det blir inte lika påtagligt när man har ett nytt gäng som ständigt påminner en om varför man inte kan vara utan marsvin… trots sorgen det innebär ibland. Här är en bild på Babsan.

Naw, de ser helt underbara ut! Stort grattis till nykomlingarna. Det måste kännas härligt med nya små hjärtegryn i familjen. :) Är de omplaceringar?

Japp, dom kommer från Eragons i vanlig ordning. Irene har mycket finare bilder på dom på sin hemsida. 
Åh, så fina dom är :)
Hanna
Lycka till med dina nya honor, och hoppas de kommer trivas hos dig !!

# 3. Underbar bild!
Lycka till med de små liven!
Envishet och drömmar
Vad kul! :) Grattis till sötnosarna, de är då minst sagt charmiga.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Så roligt att du skaffat fler marsvin! Grattis!!
#2 Ett grymt sött marsvinstryne :-D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

you go girl!