Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 797 ggr
Creation
0

Hipp, hipp, hurra....

…antar jag? För ingen mindre än lilla jag fyller 15 år idag. ;) (det blev visst lite rim där) Tänkte att jag kunde PETA in en liten notis om det innan dagen är över.
Vill bara dela med mig av min lilla födelsedagslycka.

Det kändes lite annorlunda idag än tidigare födelsedagar, då jag för första gången på många år fyllde år på en skoldag. Min klass sjöng för mig, något som pinsamt nog hördes ut i korridoren och smittade av sig till några tvåor och treor. Så nu kan några främmande människor på gymnasiet både mitt namn och födelsedatum. Senare under dagen fortsatte de att gratulera mig. ;-P

Men, men. Det var en ovanligt trevlig skoldag, tycker jag. Det kändes inte som en födelsedag, men dagen var rolig ändå.

Jag passar på att gratulera Emelie-E här på iFokus, som delar denna födelsedag med mig. Grattis på 21-årsdagen! :-)
Hoppas att hon också kan dyka in här och berätta om sin dag.

/ Louise

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sandra-B
0

Som sagt innan, grattis Louise!:-)
Det var ju faktiskt en lite lustig händelse:-P

Grattis Emelie också.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

CamillaS
0

Vad trevligt! Grattis på födelsedagen! Fick du nåt kul då? Grattis emelie också. :)

Abico
0

Äsch, du får inte vara så snabb. Mitt internet hinner inte med, jag skulle ju just göra dig en gratulationstråd ;)

Grattis Grattis till både Louise och Emelie!

Hanna 

Creation
0

Tack allihopa :-)**

#2** Jag har fått lite smink, örhängen, parfym, lite hud-/hårvårdsprodukter, en film och en webcam än så länge. :-) Men ska få en till present i helgen.

#3 Vad är det med ditt sega internet egentligen? Tungan ute

Abico
0

#4 - Säg det, nu är det på väg att lägga ner igen så jag får väl gå och lägga mig. Teliaskit ;)

Hanna 

FeliciaS
0

Nämen, gratulerar så mycket :) Grattis också Emelie!
Vad läser du för program?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tantnett
0

Stort GRATTIS till både dig samt Emelie-E från mig och grisarna.

Men har du skrivit rätt ålder? Har för mig att du är äldre än 15?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Anette-Anna
0

Grattis till er båda! :D

idipidi
0

Det hade jag missat. Grattis efterskott!!

Du önskade dig inte någon liten m----o då? ;)

#7 Nejdå. Louise är en mogen och smart 15 åring. :)

Caspia
0

Grattis i efterskott! Hoppas att du inte lämnar marsvinen bakom dig för att ägna tillvaron åt att trimma mopeder framöver.

# 9. Haha, ja en m----o vore en passande present till Louise.

Envishet och drömmar

[Liinda]
0

Grattis i efterskott :D

Abico
0

Tycker också att en m----o vore en lämplig present ;)

Hanna 

Creation
0

#7 Nej, jag håller ganska bra koll på min egen ålder, faktiskt. ;-)
Jag är bara femton, som Ida säger. Men jag har börjat gymnasiet i år. Kanske är det som har förvirrat dig?

#10 Inte en chans att jag kommer att börja åka moped Tungan ute Jag vore nog i riktig livsfara i trafiken om jag åkte på ett så ostadigt fordon.
Det ska mycket till för att jag ska överge mina grisar, det kan jag verkligen lova!
**
#9 #10 #12** Jag håller fullkomligt med om att en m----o hade varit den bästa presenten! Jag la fram förslaget faktiskt, som önskan nr. 1. :-)
Min mamma lät inte något vidare lockad av det, men jag tror jag har fått henne att åtminstone överväga saken. Jag har inte fått alla mina presenter än(ska få lite till imorgon), så ännu finns det en liten chans i alla fall.

Dessutom har jag namnsdag på tisdag, så då kan jag ju lägga fram förslaget igen, om hon inte går med på det imorgon. Hehe, arbetet är i full gång här.

Aristarcos
0

Grattis på födelse dagen !!

Abico
0

#13 - Fast du behöver ju nästan två stycken ;) M----o:n ska ju ha en kompis också…

Hanna 

emelie92
0

Grattiiis! Jag fyller alltid år när det är skoldag, och senast så var min klass (av någon anledning) tvungna att sjönga två ggr för mig, dubbelt så jobbigt;P

Berlau
0

Grattis! :)

Creation
0

#15 Jo, såklart den ska ha. :-) Men det måste ju inte nödvändigtvis vara två m----os. Minst en ska det vara, dock.

marsvin-90
0

Grattis! =)

Abico
0

#18 - En d-w kanske? ;) Fast det är ganska lång leveranstid *s*

Hanna 

Sandra-B
0

Nää, en t---y;-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Emelie-E
0

Åh, tack så mycket :D Detta hade jag inte väntat mig :P

marsvin-90
0

#18 #20 #21 Nej Nej två mysiga S---n C-----d L------ds =D (a)

[Liinda]
0

haha är det bara jag som inte fattar något av erat typ Kodspråk eller vad det är ^^

Moa-16
0

Måste vara marsvins raser;).

tantnett
0

#24 Creation önskar sig nog en Merino. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

haaanna
0

Grattis ^^ Hoppas du får en bra födelsedag ( 'a. :D

[Liinda]
0