Oj, så sött :)
Hanna
Så fina, grattis! :)
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Tycker ändå att du fick kul utdelning i kullen. :) Den kombinationen skulle i "värsta fall" bara gett goldenagoutis.
Ser ut som en solid goldenagouti, en black/golden och en chocolate?/golden?
#6 Chocolate/golden. :) Det randiga är bara en tecking. Vill man så kan man kalla det chocolate/golden brindle, men de ska egentligen vara ännu mer mixade.
Ingen agouti/argente och absolut ingen grey. :)
Vilka fina. =)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Hjälp vilka söta små underverk! Grattis :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Men gud va söta! Och vilka fina färger. :)
Ååh, vilka underbaringar :-) Vackra färger.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#13 Grattis till bebisarna, tyckte nog spontant att den såg ut som en en magpie ;) men då är jag heller inte så van vid bedömningar..
Oj, jag hade helt missat denna tråd ändå hänger jag här pinsamt ofta. De är så fina! Och jag är så förundrad över färgerna jag trodde ju som du vet att det bara skulle komma agoutis i olika varianter. Heja Imperio super pappan! Får farmor boka flickan… kanske…?
Sicka sötnosar!

Ujujuj…sötnosar!Grattis!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
gud vad gulliga grattis :D

men vad fina:)
#20 Farmor har mailat tillbaka…
Gud vad söta ^^
Jag har bokat #5 flickan Babinski! Oh yes ett nytt marsvin är alltid så himla kul! Jag har ju fött upp hennes pappa Imperio han är efter min self Cream hona Ch Episkey och nonself chocolate magpie hanen Viby´s Nougat två riktiga favoritgrisar här hemma. Jag sparade ju Imperios kullsyster men hon dog för mig i en dum och hemsk olycka (ryyys). Nu får Babinski bo här istället. Hon ska nog få några kullar med mina magpie hanar är det tänkt. Kanske lite Pet utställning kan det bli men framför allt ska hon bli en i vår familj! Välkommen Babinski!
#23 - Vad kul! :D
Hanna