Alla fyra tjejerna

oj nemen vad alla är söta:) nu blir jag verkligen så sugen på en ny liten gris jag med! hon är en teddy blandning och färgen är lite konstig men söt:) hon är 10 veckor och ur gullig:)
Sötnosar :) De ser ut att trivas bra på grönbete ^^
Varför är Bera i karantän?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Söta grisar. :)
Smart att ha burgaller som ute hage, den idén ska jag nog sno. 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com

#2 Tack! Nu kan de tyvärr inte vara ute hela dagarna eftersom det är för svalt på morgonen så de är lite ledsna för det.. Karantänen är en liten säkerhetstgärd- nu när jag har så många grisar vill jag inte att en ny smittar de andra med något. Jag har väl blivit lite skrämd av alla historier om sellnic och allt vad det är… Hon har ju bara varit här ett dygn än…
#3 Tack! Lilla Bakhtiari smet genom burgallret på den stora uteburen för att on ville prata med Bera- så buröverdelen är nog bättre…
#4 Eftersom du ändå har dem såpass nära varann och hanterar allihopa tror jag inte det gör någon skillnad om hon är ensam. Det bästa hade nog varit att doppa henne i Virkon (descinfektionsmedel, finns på Apoteket) för att stoppa smittspridningen :)
Mvh Felicia

#5 Asch då, får ha andra rutiner nästa gång. Hon är väldigt olycklig av att vara ensam, så jag försöker nog sätta ihop dem i kväll då.
#6 Låter bra, flera veckor ensam är väldigt mycket för ett flockdjur :)
Mvh Felicia

Nu är de vederbörlign hopsatta, efter bad och introduktion. Bera äter! Och bråkar lite för att hitta rätt plats i flocken…