I går blev himlen en ängel rikare! :'(
Tangenterna blir suddiga nu när jag skriver detta för tårarna slutar inte att rinna från mina kinder..
Jag vet fortfarande inte vad som hände.. Jag skrev förut att Tweeny blivit väldigt smal efter Ådis bortgång och att jag satte ihop honom med Ludde och Calvin. I torstags iaf var han väldigt dålig! Han låg bara ner i buren och rörde sig inte ur fläcken. Ögon och nos rann lite på honom och han var helt lealös. Jag och syrran började genast stödmata honom. Efter några timmar så var han lite piggare, han lyfte lite på huvudet och så. sen sov jag med honom i min säng och stödmatade honom typ varje timme. På morgonen var han ännu piggare och bättre och stod upp på sina ben! jag blev såklart jätteglad. Vi åkte in med honom till veterinären där on klämde och kände på honom, kollade hans framtänder och kindtänder, lyssnade på hjärtat, kollade om han var uttorkad. Men inget fel kunde hon hitta varför han inte vill äta.. Hon skickade hem oss och sa att vi skulle fortsätta med honom som vi gjort hittills. Så det gjorde vi. Han fortsatte att pigga på sig, började tom vanka runt i buren lite grann. Men sen igår så tog allt tvärstopp när jag hittade honom död i buren!
Vi var så nära, jag trodde nästan vi kunde klarat honom så pigg som han endå var! Men nej.. 
Det gick inte i slutändan endå..
Älskade Tweeny du och din burkompis Ådi är väldigt saknade! <3<3<3
Åh va sorligt! Din stackare, saknar ord men förstår hur sånt känns…
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan inte säga mer än vad jag sa igår på MSN, oerhört tråkigt att du ska behöva förlora ytterligare en gris nu, så kort tid efter Ådi:'(
Tröstkramar till dig!
Behöver du prata mer så vet du att jag finns på MSN nästan hela tiden.
Jag fick låna en ängel Som spred sitt ljus i mitt liv I varje andetag Du togs bort från mig Alldeles för tidigt Jag fick låna en ängel För en stund
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Så sorgligt! :( Vila i frid! många tröstkramar!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 Tack vännen!
Låten är jättefin! :')
Tack alla andra också.
#6 Tyvärr ska jag ev. sälja dom sista..
Orkar inte längre..
Lilla killarna, jag som verkligen tyckte att dom var jättefina när jag blem medlem här! :'(
Rest in peace Ådi & Tweeny.. Ni kommer alltid att minnas på M.IF.
#4 Fin låt!
Som sagt, han var verkligen fin.
Kanske saknade han Ådi för mycket helt enkelt, nu får dom vara tillsammans igen. Tröstkramar till dig Camilla
Hanna

Näe… :-( Usch vad tråkigt! Kanske saknade han Ådi för mycket. Sov i ro Tweeny!
Så tråkigt, många kramar till dig !
Nej! Usch, så hemskt tragiskt att höra, Camilla!
Du har ju nu varit tvungen att genomgå två stora förluster på så kort tid.
Massor av tröstkramar!
Vila i frid, vackra Tweeny!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#12 Ja, detta är verkligen hemskt!
Fattar inte att det är två grisar mindre i buren nu.. och dessutom min fina Tweeny.. usch saknar dom jätte mycket!