Min äldsta katt heter diva och jag tyckte det passade bra som användarnamn för hon är den enda katt som jag har som verkligen är en diva, en riktig sådan. Hon lever verkligen upp till sitt namn

är ett punkrockband som gjort en bra låt som heter centerpiece, men har lite hjärnsläpp för tillfället så kommer inte på vad bandet heter. haha :)

höhö.. jag bara kom på det :)

Kallades för Linnet när jag var liten av syskon och kompisar.
Binajis är mitt uppfödarprexif (ej reggad, så om vi säger "blivande"). Har det på dom flesta sidor som handlar om djur :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag heter ju Linda så det var inte så svårt och faktum är att jag brukar heta Liinda eller Liindatorri på dom flesta sidor :)

För mitt marsvin heter Humlan och min ponny heter Juvel så då var det rätt naturligt att det blev Humlanochjuvel :) hehe :)

#9 Vilken sötnos!:)

Mitt stuteri heter "Stuteri Colina P.R.E" , en av mina hästar har också fått namn efter stuteriet och jag tycker det är ganska sött.
Heter Anema ;P

Mitt användarnamn är ju Stephanie-D det är för mitt förnamn är Stephanie och mitt efternamn börjar på D :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

#13 Fint namn :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Jag skaffade mina två första marsvin 2008 så därför blev det marsvin2008. =)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Rafflan var en häst jag kände, hon dog senare i en olycka :( Och få som kommer på Rafflan så det namnet är oftast ledigt :P

Jag heter Maja, så ja.. (:
/ Maja
Jag heter Adina, så då är det ju inte så svårt :)
Mitt användarnamn blev till en ordlek mellan mitt riktiga namn Sofia och "filosofi". Humanoria är nämligen något jag gillar. :)
Det var ett fint ord
Av någon anledning passar det ordet mig. Jag har använt det på ett antal andra internetsajter med.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag ve faktist inte hur det kom sig att jag änvänder mig av mitt användar namn, har alltid kallat mig jejja jejjas eller jejjua 

Har alltid kallats Sannich, och har använt det namnet på fler ställen. :)

Shetlandsponny iFokus hittade jag till först & blev medlem på så då var de rätt självklart att ha min shettis namn som användarnamn =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Köpte ju Ruffsen först så det blev det Ruffsen:)
Abico är en kombination av två gamla favorithästars namn :P
Hanna
jag heter appelmoose bara för att jag gillar älgar och tyckte det skulle vara lite fränt att heta appelmoose som i äppelmos fasst med två o och ett e. 

En av mina gerbiler heter så.
Jag heter Felicia i förnamn, och mitt efternamn börjar på S ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag heter Anette och det var ju ett ganska vanligt namn då jag växte upp. Så jag kallades alltid Nett.
Men då jag fyllde "host harkel" 50 så sa jag på skämt att nu får jag väl kallas tantnett.
Marsvin 4-ever
.

Mitt användarnamn Jandy är en ihopsmältning av mitt förnamn Jenny och mitt efternamn Andersson J (första bokstaven i mitt förnamn) AND (de tre första i mitt efternamn) Y (den sista i mitt förnamn… Hajjar ni? ;) J-and-y.
/ Jenny
Jag hittade bara på något ;P
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Jag hade en favoritsläkt med peruaner förut där alla hade namn som började på N. Den sista som föddes hette detta.
Vi håller på att få vårt uppfödarnamn godkänt. Det är chokladfabriken för att jag ser vår uppfödning som en plats där man "tillverkar" godsker. Godisgrisen är lite samma tema och var också ett namn jag funderde på.