Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1994 ggr
FeliciaS
0

Marsvinspicknick 15/8-09

SMF Västras ungdomssektion inbjuder alla marsvinsintresserade till marsvinspicknick lördag 15:onde augusti vid Gunnebo Slott, Mölndal!

Alla är välkomna, vare sig du är medlem i SMF eller inte. Kom och träffa andra marsvinsintresserade - med eller utan marsvin. Ta med dig något att sitta på och kanske någon inhägnad till dina marsvin. Café finns på plats, men du kan självklart ta med dig det du vill äta.

Vi kommer att anordna ett flertal aktiviteter, bland annat gurkätartävling och tipspromenad.

Vi samlas på parkeringen klockan 11. Vid regn ställer vi in. Mer information och vägbeskrivning skickas ut till de som anmäler sig.

För att veta på ett ungefär hur många som kommer krävs anmälan. Sista anmälningsdag är måndag 10 augusti.**
Anmälan görs till:** Emelie Leesment (emelie92), emelieleesment@hotmail.com

Kontaktpersoner:
Emelie Leesment (emelie92)
Felicia Strid (FeliciaS)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

emelie92
0

Bra Felicia! (:

FeliciaS
0

Nämen hej, och tackar (tänkte det var dags) ^^

Mvh Felicia

isabelle_
0

Vad kul! Ska försöka dra med mig Isabelle .A (HumlanochJuvel) samt Jennifer (funkybitchie) :)
Med marsvin :)

FeliciaS
0

#3 Låter jättetrevligt - hoppas ni kan komma alla tre :)

Mvh Felicia

isabelle_
0

#4 We hope :) Vill inte missa världens chans! Vilken buss går från Borås till Mölndahl? Du kanske vet?:) Får man ha med sig grisar på?(A)

FeliciaS
0

#5 Just dit går inga bussar en lördag… Men om ni kommer 3 st från samma ställe borde väl någon förälder kunna skjutsa? :)

Mvh Felicia

isabelle_
0

Höhö,roligt att åka buss,tåg,buss! haha :) Undra hur mycket det går på? Här!

isabelle_
0

#6 Sant, Men jag kollade och hittade buss och tåg

FeliciaS
0

#8 Ja, till Mölndal men inte till dit picknicken hålls.

Mvh Felicia

Fiona
0

Vad roligt =) Vet inte om det är den dagen jag ska tävla med hästen men om inte dyker jag upp med grisarna så länge skjutsen löser sig =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Jag ska tävla den dagen Obestämd Men vi är en för mycket i laget så jag kanske blir bort lottad… Varför ska allt krocka jämt ?!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zuperzita
0

Åhh vad roligt! Synd att man bor i mitten :/

FeliciaS
0

#11 Ja, det är typiskt! ;)

Mvh Felicia

Stephanie-D
0

Vad kul! Synd att jag bor så långt därifrån :/

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Abico
0

Jag har väl tänkt att komma, om jag hittar rätt ;) Men jag tar nog inte med mig något marsvin, så kul är det inte att åka tåg och buss med transportburar *s*

Hanna 

FeliciaS
0

#15 Det gör du, kom till Mölnlycke station (det vet du ju vart det är/hur man åker till ;)) så kan vi plocka upp dig där. Det viktigaste är att man kommer - med eller utan grisar :P

Mvh Felicia

Berlau
0

Kanske man ska komma till, känner inga här i området där jag bor som har marsvin, eller som överhuvud taget är intreserade >.< Den andra delen är föräldrarna, dom gillar inte att släppa iväg mig och träffa människor från internet. Men det ska nog gå! :)
Bara det inte krockar med annat..

Moa-16
0

Förstår inte hur SMF, Kan stödja det här…

C0IN
0

#18 Varför skulle dom inte ?

Denna kommentar har tagits bort.
Berlau
0

Jag tycker att det är en jätterolig grej för dom som vill.

bustroll
0

Får se om man kan komma, isf blir det olga som åker med :P, men jag vet inte eftersom vi ska på västkustvalpen (valp och veteran utställning)

Berlau
0

#24 Var och vilken tid?

bustroll
0

…dagen efter. skulle jag också skrivit :P

FeliciaS
0

#17 Klart du ska komma :D Vore jättekul!

#24 Vore jättekul om du kom! :) Fast det är nog inte så bra om hundar kommer iom. att det kommer vara massa "lösa" marsvin.

Mvh Felicia

emelie92
0

Det är ett krav att man har hunden kopplad om man ska ha med hund till Gunnebo :)

Ju fler människor som kommer ju roligare blir det! Vi lovar att inte vara elaka mot er, iallafall inte jag, jag vet ju inte hur det är med Felicia *s*

bustroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#25 Om du undrade när västkustvalpen (utst) var så är den den 23 augusti. och där på Göteborg Galopp i Säve, mer på www.vakk.nu

Och i skrivande stund så ärker jag att jag hade noll koll igår eftersom jag skulle på ringträning den 16 aug (alllså inte utställningen) ^^,

#27 Olga bryr sig inte om mina 4 så det ska någ gå bra. Det är även en bra mijöträning till kommande utst.

En sak till. Jag kollade och om någon har med sig sina marsvin så får vi bara på midsommarängen. (kolla kartan)

Sandra-B
0

Har du upphovsmannens tillåtelse att publicera den bilden?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

bustroll
0

#30 Ja, jag har fått tillåtelse att publicera kartan här :)

Fick även veta att det skulle ha teater kl.19.00 på kvällen på midsommarängen. O någon är intresserad av de :) (Fast då får man var där hela dagen ju)

Sandra-B
0

Vad bra:-)

Ville bara kolla så att det inte resulterar i tråkigheter.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

bustroll
0

#32 De e lungt ;)

emelie92
0

#29 - Midsommarängen är perfekt, det är där vi tänkt vara :)

bustroll
0

# 34 de var ju bra :)

Berlau
0

#27 Jo det tycker jag med :P Ska höra med mamma imorgon, lika bra att ha fått det sagt. Har ni någon annons på SMF? Skulle nog vara bra, mamma skulle nog tycka att det låter "säkrare" ifall en "förening" skriver om det ^^

Ifall jag kommer ska inte marsvinen med, dom är så tjocka att folk kommer väl undra om jag ska ta kullar på dom ^^ Och det blir jobbigt med galler och sånt..

FeliciaS
0

#29 Så bra ^^
**
#35** Precis, det är där vi har planerat vara :)

#36 Den borde ha kommit upp på Västras hemsida, om inte så gör den nog det väldigt snart ;)

Mvh Felicia

Berlau
0

#37 Var står det på hemsidan?

FeliciaS
0

#38 Kollade just, den har inte kommit än =/

Mvh Felicia

Berlau
0

#39 Okej, men håll tummarna för att jag får! :)

FeliciaS
0

#40 Självklart ^^

Mvh Felicia

Lyan
0

Typiskt! Jag ska ev. till Göteborg veckan innan Rynkar på näsan. Har dock 30mil så två helger i rad kan det inte bli Rynkar på näsan

haaanna
0

Vill verkligen ska fråga mamma :)

emelie92
0

#43 - Hoppas du kommer! :D

Nu är det mindre än tre veckor kvar till picnicken! :)

Fiona
0

Ska nog inte vara med på den tävlingen men frågan är ju om det går bra tågObestämd

Jenny

emelie92
0

Mindre än 2 veckor kvar! :)

Fiona
0

Jag ska nog tävla nu det datumet ändå så det blir nog inget för mig Obestämd

Jenny

emelie92
0

Vill påminna om att anmälningstiden går ut om två dagarGlad

FeliciaS
0

#48 Imorgon ju :P

Mvh Felicia

emelie92
0

#49 idag + imorgon= två dagar!Flört

Berlau
0

Kan eventuellt inte..

Moa-16
0

Någon som vet, hur många som har  anmält sig?.

Abico
0

#52 - Jag har anmält mig ;)

Hanna 

FeliciaS
0

#51 Nämen vad trist! Varför inte?

Mvh Felicia

Berlau
0

#54 Ska kanske besöka en av mina bättre vänner som flyttade i början av sommaren "/ Vill gärna träffa henne, och om det inte blir av kan jag inte veta förrens i övermorgon.. *s*

emelie92
0

#55 - Nej, vad synd! Det är du som är från långeberga? om jag inte är helt ute och cyklar^^

FeliciaS
0

#55 Okej :/ Men det gör inget om du inte anmäler dig just inom rätt dag, det viktigaste är att vi vet på ett ungefär hur många det blir :P

Mvh Felicia

Fiona
0

Jag är vid Tjolöholms slott och tävlar så får väl ta med pållen till er efter, eller de kanske inte är så uppskattat att ta in henne där ObestämdFlört

Jenny

FeliciaS
0

#58 Finns ju en ridskola intill, så det går nog bra ;) Haha, skämt åsido, men synd att du inte kan komma.

Mvh Felicia

Fiona
0

#59 Haha ;) Ja det har en förmåga att krocka men förhoppningsvis blir det väl fler aktiviteter. Hur många har annmält sig i nuläget förresten ? =)

Jenny

Berlau
0

Kanske, det verkar som att det inte bler av.
Men vi får se, har ju inte ens frågat mamma än ;)

bustroll
0

Hur vad det? blev de nått?

Alma-G
0

Frågar detsamma! :)

Abico
0

Det blev ingenting. Jag, som var den enda anmälda förutom Felicia och Emelie, låg magsjuk och dessutom utlovades det regn - vilket inte är ultimat picknickväder :P

Hanna 

emelie92
0

Precis som Hanna skrev så blev det inget pga. regn & strul med annons. Men Felicia & jag bakade muffins och hade det trevligt ändå:P

Alma-G
0

Men då tycker jag att ni ska hitta på något annat så ska iallafall jag försöka hänga på! :)

emelie92
0

#66 - Självklart!;)

Fiona
0

Se till att planera in ett datum som inte är uppbokat för någon 8-) ;)

Jenny

emelie92
0

#68 - Blir svårt^^

Fiona
0

#69 Haha jag vet, var lite smått ironisk :P

Jenny

FeliciaS
0

Just den här tråden är en annons för en specifik picknick, en ny tråd får gärna startas om en picknick i framtiden - den här låser jag då den inte längre gäller :)

Mvh Felicia

Inlägget är låst för nya kommentarer