Dagen i Örsundsbro
Hemma igen efter en mycket trevlig utställning i Örsundsbro. Ställde bara 2 djur, men vilka resultat sen!
Först ut var alpacakillen Filip, i klippt långhår. Han fick 93p och blev bästa klippta.
Sen var det Hildas tur i petten. Hon vann sin klass och i finalen placerade hon sej på 6e plats.
Så jag fick 2 gröna och fina rosetter med hem 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Grattis! :D
Vad roligt, grattis! :D
Hoppas nu att det gått lika bra för de andra.
Hanna

Nu är jag också hemma från utställningen. Mycket nöjd med resultatet jag med! :-)
Luneas Kokostopp, 7 mån, slog till och fick 92p, silverkort och blev Bästa Pet 1!
Ixias Explorer Vanilla, 2.5 mån fick 88p i ras och blev 2/3 i klassen slagen av kullsystern som uppfödaren sparade.
SCh Luneas Gizelle (som jag f.ö tänkte lämna hemma för att jag inte var helt nöjd med hennes kropp) fick 90p, cert blev BIR och sedan BIS 4 i finalen! :-D
Så nog är jag nöjd alltid!
#3 - Åh, grattis grattis ^^
Hanna

Grattis till BISplaceringarna Sophie! Vi i Mitt är bäst, ingen protest 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Jag är nöjd, Marslett, rexhane fick cert 89 p och BIR-R. Han har ökat 2 poäng för varje utställnig, långsam i utvecklingen;)
High Hat´s Yackerty Yack fick bättre kritik än väntat, slutade trea efter Marslett.
Det var många rexar strukna, så jag ångrar att jag inte ställde Thorhildur i ras istället för pet. I pet fick hon iallafall HP för sötast;)
Med tanke på att jag inte åker så ofta på utställning så är jag nöjd. Men nu ska jag försöka komma iväg lite oftare!
Grattis ni andra som lyckades bättre!
#5 Men hallihallå vi Norrotare är lika bästiga! Kolla här: Duetten´s Uffington 91p och hederspris för bästa tvåan i Pet. Ginny 92p Bis Pet 5. Galatea 91p Bis Pet 3. Det är väl inte dåligt! Tre djur- tre rosetter! Ja jag är jättestolt och nöjd över mina fina djur!
Stort grattis till allihopa! :D
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Gud va kul att det går bra för er! :)
Åh, så roligt! Det verkar ha gått väldigt bra för allihopa här. :-) Grattis!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag är nöjd med resultaten :)
Juniortexelhanen Idefix I Scream Ice Cream, 88 p BIR och cert
Alpacahanen Heartbreaks Loveheart, 88 p 2/2 i klippt långhår.