TRANSPORTHJÄLP TILL NM EFTERLYSES!
Hej, är det någon som ska till NM i Finland eller vet någon som ska dit och kan ta med sig två rexhonor. Jag bor i Arboga!
Nej, djuren ska inte ställas ut. Transporthjälp brukar man fråga om när djur ska levereras, till nya hem.
Här finns en tråd om NM, där flera som ska dit har skrivit :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag vet att många är skeptiska till att transportera djur åt andra nu med tanke på ringormsrisken. Det är i alla fall jag…
#4 Nu när Piraya kom till mig, så fick hon vara i egen låda, hon som hjälpte mig hade inte ens tagit i henne, så det beror väl på hur djuren transporteras, hur hög risken är att bli smittad om djuret är smittat…
#7 Då detta är en annons och ingen diskussionstråd, undanbedes kommentarer som egentligen inte rör ämnet. Har du några åsikter angående att marsvinen över huvud taget ska transporteras, får du ta det i pm med TS. :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
hmm, jag tror att vi kunde ordna det eftersom vi har lande väldigt nära och vi dessutom skall gå och kolla men vi bor i finland. Så om du bara skulle kunna ta silja line båten till helsingfors så skulle det nog sedan ordna sig, vi bor nästan utanför silja terminalen så det är ju sedan inte lång väg:) vi komer säkert ta med vår teddy hane också:) och troligen hans flickvän som han snart skall få om allting ordnar sig:)