OT Positiva tråden
Eftersom det har varit lite dålig stämning så tycker jag vi alla ska bli lite mer positiva så därför startar jag den här tråden. Den fungerar på samma sätt som "hur känd är personen över dig".
Man ska alltså skriva något positivt om personen över sig :) Och har man inget positivt att skriva så skriv inget för här ska inga tjaffs eller negativa kommentarer finnas :D
Någon Medarbetare som kan flytta den till lilla OT gruppen? Råka lägga den fel
Jag tycker att TS har ett jättespännande avelsprjokt på gång. Med golden/choklad som jag tycker är grymt snyggt. Väntar med spänning på din kull!
Jag tycker att godisgrisen verkar ha en väldig massa intressanta konstprojekt (jag läser din blogg ;)) på gång. Gillar speciellt idén med silhuetten av en stad på stängslet eller vad det var.
Hanna
#4 - Hoppas att du inte säger så för att du sett klippet på mig i min blogg ;) När jag ska dansa..
Hanna

Jag tycker emelie92 alltid försöker hålla en god ton här på forumet.
Alltid intressant att läsa hennes inlägg.
Marsvin 4-ever
.
Tantnett är för mig en väldigt trevlig, lugn och harmonisk marsvinsälskare som jag tycker verkar vara väldigt mån om sina djur.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 - *asg* Jag kanske skulle lägga ut den i skrattråden, ingen kommer att kunna hålla sig för skratt då ;)
Hanna
FeliciaS är kunnig, håller alltid god ton och är en bra förebild för alla på forumet.
Värd på Choklad iFokus
Ebba är jättetrevlig och är en mycket bra Medarbetare på alla de sajter hon hjälper till att hålla ordning på.
Hanna
Hanna är en jättetrevlig och rolig person! Kommer alltid på något bra och vitsigt att säga i stunden. ;) Hon kan dessutom mycket om marsvin och sköter sina egna bra.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Creation har fått mig att häpna många gånger då hon mig veterligt är rätt ung? Men ändå kan skriva samt uttrycka sig fantastiskt bra, och på pricken belysa samt betona viktiga detaljer i det aktuella ämnet.
Sen har hon även en härlig humor.
Marsvin 4-ever
.
Anette är en riktig djurvän som tar mycket väl hand om sina djur och alltid är trevlig på sajten. Dessutom har hon en jättemysig dialekt ^^
Hanna

Hanna tillför mycket till sajten och bidrar med en hög roliga inlägg!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jenny verkar väldigt trevlig och skriver på ett väldigt vuxet sätt så jag trodde hon var äldre faktiskt :)

Linda har gett mej många goda råd när jag har haft tusen olika frågor om mina 3 små pojkar
Pernilla är nog en som har fötterna på jorden och som tar hand om sina 3 härliga långhår utomordentligt.. Kanske kommer ner och lånar en hane ett tag 
Aristarcos verkar vara en snäll och trevlig typ! =) Med 2 jättesöta marsvin :)

Linda verkar ha ett genuint djurintresse.
Har alltid tyckt det hon skriver är intresant, och jag tror även att hon är den enda här på sajten som äger en Cuy?
Marsvin 4-ever
.
Anette är en väldigt trevlig person som ofta gör dagen lite roligare för oss andra med smakproven ur sin egen vardag. ;-) Det är alltid intressant att läsa hennes åsikter och texter.
Sen kan jag ju säga att jag också beundrar hennes fantasi när det kommer till marsvinsnamn.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Creation verkar vara en trevlig och smart tjej. Hennes inlägg är alltid kunniga och informativa och dessutom har hon väldigt vackra marsvin. :)
Moa-16 har varit väldigt trevlig och glad på sistone det är roligt! 

Linda är en oerhört vänlig & snäll person som har ett intressant marsvinsprojekt på gång!

Dijete är väldigt duktig på att fota och är väldigt trevligt:)

#26 Tack så hemst mycket!
Tindrar gillar marsvin och har två stycken. Hon är också snäll :)
Dijete tar väldigt fina bilder och är väldigt snäll =)

#28 Tack så hemskt mycket Linda!
(Kommentera Linda,inte mig)

Liinda har sunda åsikter & jag gillar hennes tänk & skrivande =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#30 Du har jättefina ögon:) Och är jätteduktig på glamour:D

Kan faktiskt inte komma på att jag någongång läst något negativt inlägg från Tindrar. Heder åt henne.
Ser henne som en glad positiv person, samt gillar hennes användarnamn.
Marsvin 4-ever
.

#31 Nämen gud tack =)
Tantnett är alltid trevlig & rolig!
Jenny