Jag ska dit:)
Ska förmodligen anmäla Humlan till klippta långhår och petklass, Kanel ska nog vara med i petklass och förmodligen Skuggan också
Har inte anmält dom än, så kanske blir någon ändring med Skuggan eller Kanel(eftersom Skuggan är min syrras marsvin och Kanel min mamma och pappas marsvin så vi får se men tror det blir så ialla fall).
(Men Humlan har jag redan bestämt vilka klasser hon ska vara med i!
)
Så bra att annonsen kommit upp nu :)
Jag ska dit. Ställer förmodligen selfarna och kanske ett och annat strävhår och en nonself ;)
Hanna

Jag vill jätte gärna åka men har antagligen inge skjuts :( får väl tälta utanför lokalen natten innan 8-)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag har massa djur som vanligt :) jag ska ställa 5 och anna 5
så dom nya transporterna blir kanon bra :)
Åh, ja! Äntligen! :)
Jag ska ställa Kurkuma och kanske Hera. Sedan får vi se om det blir någon liten gris till. Som läget är nu blir det den förstnämnda i Ras och Pet, Hera i Pet och ev. Guide beroende på hur hennes päls är till utställningen. Har egentligen tänkt vänta med utställning för Heras del tills tidigast december, eftersom hon ställts så mycket under hela året jag haft henne, men så har hon gått och fått så fin kropp så jag kan nog inte hålla mitt löfte *s*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus