Tre på rad
Lägger in en dagsfärsk bild på mina tjejer som mumsar på kvällens gräs. På bilden Daga, Signe och Ninni.
Inte speciellt stor skillnad i storleken fast vikten skiljer endel Daga kring 500g, Signe just över kilot och Ninni på drygt 700g.
Snygga är dem allihopa. Bilder på de andra kommer också nån gång.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Daga kommer nog att bli en stor tjej om hon väger 500 gram redan
Sätter henne på vågen (Iof nyätit gräs men ändå) 524g väger hon.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Vilka fina marsvin du har. =)

#3 Tack dina e oxo små sötisar
Marsvin är så mysiga man blir lika knäpp som när man har en baby 
Ja jag menar ju som de! Helt sant… gullle gullle å lilla bebisen osv.. *tss*

Japp
Zimo är 2 månader och 9 dagar Zala lika så
Sixten är våran babis han e bara 2 månader och 1 dag våran lilla plutt.
Men dom har verkligen tagit en plats i ens hjärta <3
Så fina flickor, och pojkar :P
Hanna
Det går fort att förälska sig i grisar de bara är så. ;) Men det visste jag inte när jag köpte mina två första.
Vad fina de är, båda "trilling"gängen =)

Aaw va snuttig den i mitter är =)
#0 JÖSSES! vilken boll till höger, haha ^^
Små stjärnor lyser också i mörkret.

12# det är min lilla snuttgris:)
Såg att din PEW heter Signe, det gör min golden också:), vilken mumsig hög dina små sötisar har framför sig;)
#13 *hihi* Du menar Ninni. Ja hon har en rejäl kaluffs minsan. När hon sover är det svårt att se vad som är bak och fram. ;-)
#14 Lomsen tur för mig och Micke *skrattar* att de inte är lunkor de där…
#17 kanske de är (tyvärr
) eller curlys iaf,
korthåriga lunkor liksom!
#16 hah ja det kan jag förstå! Men riktigt söt var hon :) Söta allihoppa!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#18 Nästa gång blir det bussgods… *hihi* Eller så blir de ni som får nöta rumpa i nån bil hitupp…*HaHa*
när vi köpt ny mindre kanske hihi, bil alltså!
#21 Ja det skulle va kul.
Jättefina trippelgrisar :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#23 off kårz!
Aww, så söta dina grisar är :)
Jag har också tre grisar på rad 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#25 :-D
#25 - Haha, men vad dom blänger på det stackars korthåret, lite diskreminering där? ;P
Hanna
#25 Haha! ;)
Mvh Felicia

#25 hhaha där fick jag mig ett gott skratt ;)
#29 *HAHA* den var bra ;-)
Fina marsvin allihop, #0 - härlig päls. 
#35 Ganska söta? ;) Fullkomligt underbara, särskilt den lille längst till vänster ^^
Mvh Felicia
#35 Oh, merinos! Hoppas att det föds lite sådana hos dig snart igen :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Fina :D

25# va söta , särsilt den till vänster haah :P
#40 Underbar bild!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Vad söta alla marsvin är!! :D
//Anna

#7 oj , vad de kommer bli stora!:) ojoj, min lilla plutt som kom igår hem är väldigt liten hihi^^ jag skall visa en bild på de båda elvis ochh lilla my:)

Vilka söta små ulltussar :D
// Polly

](