Vila i frid hjärtat mitt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Klockan 12:40 idag somnade Siiri in. Då hon fått sprutan kurade hon ihop sig mot min arm så som hon alltid brukar göra och för varje sekund som gick kunde jag känna hur hennes huvud blev allt tyngre i min hand.
Beslutet att avliva henne är det absolut svåraste jag någonsin fattat. Och jag kan inte sluta tänka att kanske, kanske kunde hon ha blivit bra ändå. Om jag gett henne en chans till skulle hon fortfarande vara här.
Tårarna slutar inte rinna, jag har gråtit i ett dygn men det är ingen hejd på det.
Älskade lilla flickan, förlåt.
Hanna
R.I.P sötaste Siiri! :'(

RIP Siiri:'(
Tröstkramar till dig Hanna!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Vilken fin film du gjorde åt henne! Blev alldeles tårögd.
Sov gott finaste flickan.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Smärtsamt att läsa. Tycker så synd om er båda. :-(
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Vila i frid vackra Siiri :(
Vilken fin film du har gjort åt henne, blev tårögd när jag såg den :'(
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Känner med dig! Tusen kramar till dig Hanna! Underbar film på en underbar gris.
R.I.P Sirri
Ja, nu sitter jag här och gråter , vilken fin film, Siiri kommer alltid att bo i ditt hjärta, nu får hon frid !! Tur att jag fick chansen att klappa henne på utställninen..hon var jätte fin.
Många kramar till dig en sån här svår dag !!

Vila i frid sötaste Siiri! =(
Tröstkramar i massa!
Siiri var verkligen en vacker gris. Är så ledsen för er skull. :( Nu har hon det i alla fall bra i marsvinshimlen utan plågor.
RIP Siiri 

Rest in peace,Siiri!<3
Vila i frid Siiri!
Jag beklagar verkligen! Det smärtar så hemskt när någon man älskar måste lämna en :( Vila i frid siiri <3<3

Åhh.. ://
Det är så hemskt när dom går bort :'/
hon får väl sitta i himmelen med Kaj och äta gräs :')
Vila i frid sötnos!

Vilken fin film. Skickar tröstkramar!
Väldigt bra film till lillgrisen, den får en att krama dom egna en extra gång. Hoppas hon har det bra där hon är nu…

Kram Hanna.
R.I.P Siiri, The Queen
Marsvin 4-ever
.
Sorgligt…
Du tappar inte sugen nu va?
Jättetråkigt Hanna. Hörde hur mycket du kämpat för att få tag i Siiri till ditt avelsprojekt. Jag såg henne ju på SM (skrev åt domaren).
Du ska inte känna någon skuld, ditt beslut var det rätta.

Vilken fin film du har gjort, hon var verkligen ett vackert marsvin. R.I.P Siiri
vilken fin film, du har verkligen lämnat ett fint minne till oss andra genom den.
vilda frid lilla marsvin.
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
Tack ska ni ha, era ord värmer.
Jag har funderat en hel del på om det verkligen är värt att syssla med marsvin när dom ska dö till sist och försvinna ifrån mig. Men all glädje de ger väger upp stunder som den här. Igår när jag satt och snyftade med Tilda i famnen så bet hon mig i näsan "Ryck upp dig, jag är hungrig" haha.
Och DEW aveln, ja det är nästan så att man får skratta åt eländet. Nu har jag i snart ett år varit igång och letat avelsdjur, ganska aktivt skulle jag vilja säga, och här sitter jag med en inlånad hane som nu bara väntar på att få åka hem igen. Utan att ha avslutat det han kom hit för. Men ett år till får jag ge det, sitter jag utan några DEW's nästa år vid den här tiden kommer jag nog att sluta försöka. Då är det inte meningen att det ska vara något helt enkelt.
Hanna
#25 Klart de vill ha en glad matte :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Vila i frid :''Siiri
Vilcken vacker film du gjorde :'''

#25 Satt själv som du vet för inte så länge sen, med just dom tankarna att jag orkar inte mer.
Men ångrar inte en sekund att jag gav det en chans till.
Visst tar man hårda smällar och visst har man gråtit floder och kommer att gråta ytterligare floder.
Men trotts allt uppväger allt underbart dessa små liv ger en all smärta.
Deras liv är förvisso för kort men man är trotts allt verkligen tacksam att man fått äran att dela deras liv.
Marsvin 4-ever
.

Usch vilket tråkigt slut på sagan om Siiri.
Envishet och drömmar

Inte ska du säga förlåt Hanna
Jag tror Siiri skulle ha lidit om du behandlade henne igen.
Hoppas att du får tag i ny hona till din avel.
Beklagar en massa, men det är som tantnett säger att man kommer få gråta floder. Och det är ju priset som man får betala som djurägare :( Tråkigt nog så är det sant…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Usch, så fruktansvärt sorgligt, Hanna.
Videon fick mig att börja gråta.
Vila i frid, söta Siiri.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Oj nu gråter jag också, vilken fin minnesfilm.
Vila i frid Sirii lilla vän.
#25 Känner lite så också sedan vi miste Doris men man får försöka vända tankarna till alla mysiga och roliga stunder.
*kram*
Vilken underbar film. Jag grät jag också-
RIP lilla Siiri.

Åh nej, så hemskt. Jag blev mycket berörd av filmen du gjort. Hon var verkligen en fin liten tjej, vila i frid Siiri <3. Tröstkramar till dig.

Jättefin film, och ett underbart vackert marsvin!
Vila i frid Siiri <3
/ Maja
Jättefin fin!
R.I.P :(
Men lilla siri! Hon som var så ung, hon vill inte att du ska vara ledsen hanna hon gick till himmelen och ser nu dig hela dagarna vad du än gör. Och hon kan skryta för alla andra marsvin där uppe hur bra hon har haft det hos dig! Jag beklagar din sorg och förstår hur du känner!
Många kramar till dig!! Mina tårar lider med dig!
~Rest In Peace Siri~
Jättefin film, ska det stå, blir tårögd när jag ser den..
Idag är det en vecka sedan hon togs bort och den här veckan skulle hon kunna ha varit inne i tredje dräktighetsveckan.
Hanna

åhh :/
Idag är det 2 veckor och en dag sedan min Kaj lämnade mig<33
Neeeejje… Åh va tråkigt. Beklagar verkligen! Ha inte dåligt samvete. Alla härinne vet hur mycke du har kämpat för din lilla gris & gjort allt allt allt för att hon skulle bli bra!
Jag blev oxå alldeles tårögd av filmen. Vila i frid lilla Siiri.

Vilken fin film Hanna! Jag fick också tårar i ögonen när jag såg den. Hon var jättefin och du gjorde allt du kunde för henne!
Saknar min flicka massor ikväll, nu har det gått två månader - vart tar tiden vägen?
Hanna

Ja Hanna allt är så oerhört tragiskt när man förlorar en älskad vän.
Det kommer alltid att följa med en genom livet. Jag gråter också ibland över förlorade raringar, men en stor tröst i sorgen är trotts allt glädjen och skratten av dom "nya" raringarna./Stor KRAM.
Marsvin 4-ever
.

Vill bara tipsa om att Darren Fieldhouse, inflyttad engelsman, har ett gäng DEW med sej i kappsäcken…du hittar honom hos Malaxis uppfödning ;)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#45 Men det är ju honom hon fått sin nya self dew Kira ifrån. :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Aha! Toppen =)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#44 - Jo, så är det ju.Tack :)
#45 - Ja, precis som Louise säger så har jag redan kontakt med honom samt en lite hona som kommer från honom :)
Hanna

](