Svar: nej fy f*n. Sämsta programmet av många lika dåliga.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#2 Eller kanske du?
Marsvin 4-ever
.
Jag tycker uttagningarna till idol är askul :P

Jag måste säga att jag håller med #2 här, och jag fullkomligt ÄLSKAR idol, det har blivit en tradition för mig. Höstens fredagar är något jag alltid kommer förknippa med idol.

jag tittar på idol när jag inte har bättre för mig
Jag brukar inte titta på idol, men det där var ju riktigt kul
När det inte är allvar kan jag tycka att det är lite kul att se. Men man tycker ju bara synd om folk när de verkligen är tondöva och starkt tycks vilja bli artister..
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Klockrent! ;)
Jag brukar följa Idol från starten och sedan lägga ner sådär halvvägs i *s* Mest för att de jag hejar på brukar åka ut där någonstans.
Hanna

Nån annan än jag som kärade ner sig i "Idol-Jon"? ;) Haha, hans låt går på replay här hemma. Älskar Idol :)
#10 - Helt underbar är han! :P
Hanna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 - åh, jo! 
Hanna
Jag ser på auditions ibland, när jag har tid och lust. Fast jag tycker American Idol är mycket bättre ;)
Det jag inte gillar är att Tv4 väljer ut de X antal bästa och de sämsta, vilka får göra auditions och visas i tv. De sistnämnda endast för underhållningens skull, alltså för att skämma ut sig i tv och höja tittarsiffrorna…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#13 Mums! :) Haha bra sjunger han också ;) Jag bara smälter av hans leende
#17 Jamen det klart :P Jag menade inte att anledningen var den därför att jag gillade USA's bättre - utan juryn är bättre där ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#13 Åh, så bra han var! :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.