Burskåpet är klart
Nu har vi äntligen gjort klart burskåpet som vi påbörjade i måndags. Grabbarna har flyttat in och ser ut att må finfint.
Ni som inte redan läst på min marsvinsblogg om ovanstående får måtten här 172x60x40(45) så det blev en rejäl utökning mot för minsta buren som var 100x50.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
"Nu har vi äntligen gjort klart burskåpet" Det låter som om ni hållt på hur länge som helst, men om ni lyckats få fram det på fem dagar är det verkligen en prestation skulle jag säga! :P
Riktigt fint är det! Men vovven borde fått en egen hylla ;)
Hanna
Hur får du ut dom ur buren föresten?
Hanna
Plexiglaset går att ta bort ;-)
Ja hunden hon tror att hon är ett marsvin, äter alla grönsaker som grisarna får och piper nästan som ett. *HAHA* En "samomarsvinojed"
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Wow vilken härlig bur! Och spotlights i taket också :) Snacka om lyxgrisar :O)
jätterfint

#1 hehe, när jag såg ditt inlägg blev jag tvungen att gå tillbaka till bilden och titta om det var en liten hund som delade hylla med marsvinen ;)
Japp de är hunden som ska va överallt