Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: månadens-marsvin
Läst 639 ggr
Creation
0

Månadens marsvin september - vinnaren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Än en gång ursäktar jag för förseningarna.

Nu ska den här månadens vinnare presenteras.
Det var en ganska jämn kamp, men i slutändan segrade ett bidrag med en enda röst.

Många gratulationer till Kira som blev denna månads marsvin! Vi måste också säga grattis till Abico, den lilla snövita sötnosens ägare.

Här nedan ses vinnarbidraget

Liksom alla de andra marsvinen som kommit hit som ungar riskerar lilla Kira att bli hemskt bortskämd, vilket det redan syns tecken på.

Hon fyllde utan problem upp det hål som funnits vid matdags sedan Siiri lämnade oss och har tveklöst den starkaste rösten här hemma. Till och med Vincent ser lite imponerad ut när Kira klämmer i för fulla muggar så att öronen på henne fladdrar.

Och visst ser hon söt och rar ut men hon kan vara en riktig pain-in-the-ass. Reta upp de andra honorna duktigt och sedan springa och gömma sig bakom stora trygga Wilma som ingen vågar kaxa emot ;) Självklart sysslar hon inte med sånt här när hon vet att jag ser på, nej för stygga flickor får inte extra godis. Om man däremot ser liten och näpen ut så kan matte inte låta bli att plocka fram en äpplebit eller annat gottis och smyga åt en.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sandra-B
0

Grattis söta lilla Kira (& Hanna förståss)!:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

elvisen
0

grattis grattis:) ni var verkligen värda vinsten!:)

IAmPolly
0

Grattis!

//Polly

Abico
0

Aww.. Min fina flicka :)

Hanna 

Marsvinlove
0

GRATTIS!!!

Väldigt vacker marsvinsbild!!

Binajis
0

Grattis! Värdig vinnare :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

HumlanochJuvel
0

Grattis !!! :D

Svea-
0

GRATTIS!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

FeliciaS
0

Stort grattis Kira och Hanna :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus