SMF 445 Pärlemors
Nu har jag äntligen blivit godkänd uppfödare. Mina grupper och provet var ju klart innan sommaren. Men namnet ska ju in i MM och en tidning hade just haft manusstopp, så det har dröjt. Men nu, äntligen
Så nu måste jag ju få skriva, för första gången,
Pärlemors Kakan med ungar på bilden
Jag föder upp rex och bor i Skogås, söder om Stockholm
Vad skoj! :D Grattis!
Hanna
Grattis :d
Grattis! Hur vet du det har du fått en MM? Eller har du fått något annat meddelande? Vi är nämligen "jämngamla" vi står under dig bland de ansökta namnen i MM nr 4. 2009. Jag har listat ut att vi kommer att heta SMF 446 Chokladfabriken men vi har inte fått någon bekräftelse.

Grattis!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Grattis! Vad roligt! :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Grattis !!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hur är det har folk fått MM? Jag vill också veta om vi blivit godkända. Jag antar det men jag vill ha det svart på vitt innan jag hurrar och festar!
Grattis vill oxå börja ansöka men det dröjer ett tag till

#3 Såg på SMF hemsida, så lite har jag "tagit ut segern" i förskott. Ingen MM ännu. Väntar också på nå´n form av bekräftlse/intyg som ex. jag fick när jag fick mitt namn till kattuppfödningen. Men jag fick lite information på utställningen sist att det var godkänt iallafall. Grattis du med då (fast det inte är helt officiellt)
Tack ni andra med!
#9 Ja nu har jag sett! Grattis på oss nya SMF uppfödare!

Grattis från SMF 337 JumJums 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Åh, vad roligt! Grattis :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#7 - Har fått meddelande på FB om att MM är på väg ;)
Hanna
Jättegrattis! :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
jag har mailat alla om att namn blivit gk ,det blri det då manusstopp utgått o inga protester inkommit ,jag korrlöäser Mm inann det går i tryck o meddelar därefter ,MM korrläses även av en pers till .
Detta bevis ska alla har men jag har ingen /bra / skrivare så jag letar efter ngn som kan tänkas ta över hela uppfödarnamnsreg rollen ,,,behöver radera lite arbetsuppgifter då jag är riksordf ,uppfnamnreg ,ordf i östra ,allrounddomare ,suppl i dk samt ja familj , marsvin hundar o jobbar en del med hund oxå ..
mvh Pernilla Holmberg
#0 Grattis! Och Rex är mina favvisar o inte bor du så långt bort heller
…
Grattis till er andra oxå, alltid kul när det blir som man vill/önskar.
Minns när jag fick mitt stuteri godkänt o registrerat 2005, känslan är obeskrivlig!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Rexar finnes till salu pga häsloskäl ::
Bla Sch AbbyLines Yezuz samt Teutel .
Ungar i Cremeagouti ,Silverag ,Cinnamonagouti samt även kanonfina Abbylines Rockabilly ,han är zobelagouti white ,,,honor samt hannar …
Vuxna honor i creme samt silver ,( vill höra m uppf om hon vill ha de åter först )
Bra priser för avelsgrupp .
maila på holmbergpernilla@gmail.com